2012-06-01, 20:16
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJ.Johnsson

är det möjligt att de fortsätter skicka in på analys även om jag har lämnat rena prover i ca 6 månader?
lämnar på psyk o antar att det är kostsamt för dem att skicka in på analys trots att de inte har några specifika misstankar? lämnar ju varje vecka.
Jag vet inte varför du lämnar prov hos psyk, är det tex till att få behålla körkort så går de direkt till analys. Annars vet jag inte hur noga de är. De är säkert olika tror jag.
Klonazepam har ju som de flesta vet lång halveringstid och kan ta nästan lika lång tid som diazepam att gå ur ( på analys). Sen nämnde jag som innan att man kan bli ren snabbt som fan på vissa stickor eftersom de har så extremt högt gränsvärde på just klonazepam.
http://www.ferle.se/clonazepam.html
2012-06-05, 14:55
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nergath
Brukar företag meddela en person om dom har klarat sitt drogtest inför sin anställning?

Oftast inte. Om dom inte hör av sig har du klarat det. Till mig hörde dom av sig för att det var för utspätt ( ) så jag fick ta ett nytt. Efter det ringde jag upp företagshälsan för att kolla att det gick igenom då dom inte hörde av sig och jag ville spliffa.
2012-06-05, 16:20
Medlem
Har varit ren 4 månader, sen rökte jag ca 0.3 - 0.5 hasch, nu 8 dagar senare får jag reda på att jag ska på oförberett pisseprov inom några dagar, Hur stor är chansen att jag klarar mig? och hur ska jag göra för att undvika bli påkommen?
2012-06-05, 18:00
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ammped
Har varit ren 4 månader, sen rökte jag ca 0.3 - 0.5 hasch, nu 8 dagar senare får jag reda på att jag ska på oförberett pisseprov inom några dagar, Hur stor är chansen att jag klarar mig? och hur ska jag göra för att undvika bli påkommen?
Chanser är rätt så stor att du klarar dig. För att bättra på dina chanser finns det tusentals tips här i drogakuten.
2012-06-10, 19:17
Medlem
adde3002s avatar
God kväll.

Jag undrar om någon vet om Benteler kör drogtester inför anställning, skulle vara skönt att börja jobba, men det är ganska akut att söka jobbet, och vill inte chansa.

Tack på förhand
2012-06-11, 17:38
Medlem
Tja, behöver ett snabbt svar! Tog runt 4-5mg flunizar i torsdags runt 24.00 (kommer inte ihåg exakt mängd.)
Ska pissa immorn (Tisdag) kl 9.00. Det skickas på analys!

Kommer jag klara mig? Har tänkt dricka mkt vatten ikv
2012-06-11, 19:08
Medlem
Tja rökte cirka 2,5g tobakspice för 2 dagar sen, tog den sista holken för kanske 30h sen och pissade nu. De skickar in pisset på analys för spice slumpmässigt, och de gjorde det idag. Hur länge håller skiten i pisset? Kan vara värt att nämna att även 2,5g tobakspice röktes i torsdags med 2,5 gram cubensis. En till fråga, om det visar sig vara en laglig cannabinoid, kan de fortfarande skicka en på instution(SOC)?
2012-06-11, 22:12
Medlem
Läste att dom aldrig kollar något annat än vad dom säger att dom ska kolla på sjukhuset.
Alltså, jag ska operera mig, så jag va på sjukhuset häromdagen och dom tog ett blodprov på mig, vilken blodgrupp jag är i. Jag är redigt sugen på lite cannabis nu innan min operation, är det något dom kollar upp?

Tack på förhand!
/Mange-Magnet
2012-06-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minimoen999
Någon som vet hur lång tid det tar att få svar från polisen efter man lämnat urinprov ? Samt får man svar även om provet visar negativt? har gått 11dagar sedan jag lämnade provet. Tacksam för svar
MVH/ Mini

Undrar samma sak, kan det vara så att dom skiter i att informera en om provet visar negativt?
2012-06-13, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Jag vet inte varför du lämnar prov hos psyk, är det tex till att få behålla körkort så går de direkt till analys. Annars vet jag inte hur noga de är. De är säkert olika tror jag.
Klonazepam har ju som de flesta vet lång halveringstid och kan ta nästan lika lång tid som diazepam att gå ur ( på analys). Sen nämnde jag som innan att man kan bli ren snabbt som fan på vissa stickor eftersom de har så extremt högt gränsvärde på just klonazepam.
http://www.ferle.se/clonazepam.html

lämnade idag., 15 dagar har gått sedan intag av 5 mg ikto. hoppas på det bästa. skickades på analys.
2012-06-13, 10:31
Medlem
möjligtvis någon som har erfarenhet av ca 4-6 mg ikto och har klarat sig efter 2v?? (analys)
2012-06-13, 13:41
Medlem
CB_smokers avatar
Känner mig dum som fan men men: Kan man ha rökt så mycket weed att det inte går att späda ut pisset inför ett pissprov?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in