2013-02-27, 20:52
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thrown-out
Vanligt tjack sitter i ca 2 dagar. Meta sitter dock i några dagar till har jag hört.
48h i blodet efter intag? sitter ju förfan bara 3-4 i pisset?
2013-02-28, 15:58
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
48h i blodet efter intag? sitter ju förfan bara 3-4 i pisset?

Läste lite snabbt & missade att det va blod det va frågan om.
Men så jävla fel har jag nog inte ändå.
Så länge man är påverkad så finns det i blodet i princip. 48h är väl lite väl tilltaget men 24-30h skulle jag gissa på i vilket fall.

Men meta sitter ju inte i flera dagar i blodet. Men jag trodde det va urin när jag svara som sagt.
2013-03-01, 15:32
Medlem
När man lämnar prover på vårdcentralen för droger och alkohol så tar dom tre rör med blod, vad är det dom kollar efter i blodet? Alkohol vet jag men det hade väl räckt med ett rör? Vad är dom andra två rören till för?
2013-03-02, 15:23
Medlem
ufomammuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuff
När man lämnar prover på vårdcentralen för droger och alkohol så tar dom tre rör med blod, vad är det dom kollar efter i blodet? Alkohol vet jag men det hade väl räckt med ett rör? Vad är dom andra två rören till för?

Om ett rör är för alkohol så är väl det andra för andra droger och det tredje för kontroll. Om det visar positivt så måste det göras en koll på ett andra prov för att säkerställa.
2013-03-03, 09:43
Medlem
viperstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thrown-out
Min läkare använder en "multisticka" för 10st substanser. Är det någon som vet vilka substanser som brukar visas på dessa?

Jag är inte riktigt 100 men jag är ganska säker på att det är: THC, Amfetaminer, Kokain, Opiater, Bensodiazepiner, MDMA, Metadon, Subutex, Oxy och Kreatin.
2013-03-03, 21:17
Medlem
Jag urinprov på sticka där 4 olika droger syns. Amf, thc mof/opiater? och benso. Syns mdma på den stickan eller går de in i amfetaminer? Ska ta ren mdma snart o undrar om
De visas
2013-03-04, 00:24
Medlem
grisunges avatar
Drog två bloss hasch idag, syns det på ett urinprov om två dagar?

Är väldigt vältränad/bra ämnesomsättning osv. Om det nu skulle hjälpa.
2013-03-04, 05:27
Medlem
daladasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grisunge

Nej, det ska vara lugnt med pissen. Drick mycket vatten och urinera ofta. Basta och få ut vätska ur kroppen. Pissa också innan du ska göra pissprovet också. Minimal risk att du åker dit på det
2013-03-04, 06:36
Medlem
ufomammuts avatar
Citat:

Som daladasen säger, det borde vara lugnt om du följer hans råd. Det enda fel du kan göra är att komma dit och tro det är hellugnt och att ALLT faktiskt är ute ur din kropp. För det kanske det inte är. Och lämnar du då ett par knallgula droppar så kan du faktiskt vara positivt. Försök röra mycket på dig (inte direkt inpå), drick mycket mjölk och lämna en kopp ljust urin så lär du vara ren.
2013-03-04, 14:52
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daladasen
Nej, det ska vara lugnt med pissen. Drick mycket vatten och urinera ofta. Basta och få ut vätska ur kroppen. Pissa också innan du ska göra pissprovet också. Minimal risk att du åker dit på det

Är verkligen inte säkert!
Och varför basta?
Varför dricka mycket vatten och pissa ofta??

Dricka vatten timmen innan provet är det enda du har rätt i så sluta sprid osanning!!
2013-03-04, 15:24
Medlem
Snubben1s avatar
När jag röker så blir jag ren efter 3 dar. men nu är det så att jag rökt 1 vecka i sträck, och jag röker ju ganska mycket, en 2,5 räckte i 2 dar. sen blev jag ren i 5dagar tror ni att jag kommer bli torsk ifall jag tar piss idag?
2013-03-04, 15:25
Medlem
Snubben1s avatar
Citat:

nej du kommer klara dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in