Citat:
Ursprungligen postat av MrJ.Johnsson
Hej!
Någon som har erfarenhet av ikto? är det möjligt att pissa rent efter ca 8 dygn om man har tagit 4-5mg vid ett engångstillfälle??
kan extrem träning hjälpa?
Det finns stickor där gränsvärdet för just klonazepam är överdrivet högt så man kan till exempel äta ikto varje dag och pissa negativt hela tiden. Är det analys är det värre. Då är nog runt en två veckor på gränsen, efter det är du förmodligen ren.
Citat:
Ursprungligen postat av Dysfunktion
Hej, jag har en vän som bor hemma för stunden, på villkor att han inte röker ganja och lämnar urinprov på föräldrarnas önskan.
Jag vet själv att en spliff hit och dit går ut ganska fort och jag har övertalat honom att följa med ut i helgen med meningen "det tar tid att boka pissprov för dina föräldrar, de kan inte bara skicka in dig pang bom" och att vi bara tar 1-2 det går ur dig fort
stämmer det jag påstår?
MVH
Man kan tex gå in till akuten och ta drogtest, och då går det bara pang bom samma dag. Sen så finns det drogtest föräldrarna kan köpa och testa sin son bäst de vill.
Cannabis kan gå ut på 2 dagar hos vissa personer efter endast en gång men för många kan det ta runt 4 dagar.