2012-06-13, 13:53
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Känner mig dum som fan men men: Kan man ha rökt så mycket weed att det inte går att späda ut pisset inför ett pissprov?
Har jag svårt att tänka mig, om du bara pissar vatten kan det inte finnas mer än 25 ng/ml som är gränsvärdet vid labratorieanalys.
2012-06-13, 16:50
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Har jag svårt att tänka mig, om du bara pissar vatten kan det inte finnas mer än 25 ng/ml som är gränsvärdet vid labratorieanalys.

Hoppas det! Ska ha pissprov nästa fredag och har rökt ganska ordentligt senaste tiden.. Pallar inte heller sluta nu utan ska iaf röka veckan ut

Ska gå upp tre timmar innan provet och HÄLLA i mig vatten... Skiter i om det är genomskinligt bara jag inte torskar.
2012-06-13, 21:06
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Hoppas det! Ska ha pissprov nästa fredag och har rökt ganska ordentligt senaste tiden.. Pallar inte heller sluta nu utan ska iaf röka veckan ut

Ska gå upp tre timmar innan provet och HÄLLA i mig vatten... Skiter i om det är genomskinligt bara jag inte torskar.
Skaffa B-vitamin så blir urinet gult. Du vet att kreatinhalten även mäts vid labratorieanalys för att kontrolla koncentrationen i urinet va? Köp kreatin i pulverform och ta 2-3 doser om dagen för att höja halten. Om halten är alldeles för hög kan du säga att du tar det som tillskott till din träning.
Senast redigerad av Hysteria90 2012-06-13 kl. 21:08.
2012-06-15, 00:49
Medlem
absorcs avatar
Har en fråga när det gäller drogtest av hår, kan man spåra anabola steroider med ett sådant test?
2012-06-18, 00:27
Medlem
En fråga som går inom detta ämna....

Vad har eteizolam frö halveringstid? För mig att jag läst 3-6 timmmar, stämmer detta?

Tacksam för snabt svar..!

/rIZZO
2012-06-18, 12:21
Medlem
Var precis och lämnade urinprov. I torsdags tog jag 200mg tramadol och på fredagen 210mg kodein, och de hittade spår av tramadolet, borde det inte ha varit tvärtom?
2012-06-18, 12:31
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudzi
Var precis och lämnade urinprov. I torsdags tog jag 200mg tramadol och på fredagen 210mg kodein, och de hittade spår av tramadolet, borde det inte ha varit tvärtom?

tog dom tramadolsticka eller ?
2012-06-18, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
tog dom tramadolsticka eller ?

Japp det gjorde dom.

edit: vad är egentligen spårtiden på tramadol? står ju olika överallt.
Senast redigerad av Pudzi 2012-06-18 kl. 13:23.
2012-06-20, 17:15
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJ.Johnsson
lämnade idag., 15 dagar har gått sedan intag av 5 mg ikto. hoppas på det bästa. skickades på analys.
Hoppas att det räcker. Återkom när du fått svaret!
2012-06-23, 15:53
Medlem
Zoplikon och imovane.. Ska pissa på måndag och dom skickar det till laboratorium.
Kommer det synas om jag poppar idag?
2012-06-24, 11:43
Medlem
CB_smokers avatar
Tänkte kolla om det finns nån härinne som verkligen lyckats med en hydrering?? Och berätta gärna isf hur du gick tillväga.

Det är nämligen så att jag ska lämna urinprov imorn och har långt ifrån rent urin. Jag hade tänkt följande: dricka 1L vatten var tionde minut under två timmar innan testet. Skulle alltså hinna få i min 12(!!!) liter vatten innan provet vilket jag tycker borde räcka för att få mig ren.
Eller ska jag börja dricka vatten längre än två timmar innan??

Kreatin käkar jag redan med tanke på träningen så där är det inga problem. B-vitamin tänke jag införskaffa mig imorn så jag hinner ta dessa när jag börjar hälla i mig vatten.

Någon som har några synpunkter?
Och som sagt beskriv gärna hur du gjorde för att klara ditt prov, om det nu verkligen finns nån som lyckats...

Tacksam för ärliga svar!

Mvh
2012-06-24, 11:57
Medlem
This_is_me_s avatar
Jag åt 1 mg Xanor depot i torsdagskväll. Jag tuggade den i små, små bitar om det har någon betydelse.

Jag ska lämna urinprov klockan 15:00 idag och undrar om jag kommer klara mig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in