2011-05-19, 07:12
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Tror du kan vara lugn angående testet.

0.5 heroin är dock en jävligt stor mängd under så kort tid.

Skönt att höra, för jag måste verkligen neka till att jag använt droger senaste månaderna och skylla sjukfrånvaron på andra saker.
2011-05-19, 22:04
Medlem
Thcfarmers avatar
då så gott folk, sett att många undrar om man klarar sig om man har rökt 2 veckor före pissprovet,
fick mina resultat idag och det var negativt proven skickas till karolinska för analys så det är väl ganska exakta svar man får. mängden jag rökte är uppskattningsvis 1g prima grönt.
2011-05-20, 15:54
Medlem
Hej!
Har ev pissprov den 7e juni, tänkte röka lite gräs nu i helgen innan dess har jag inte rökt på ca 6 veckor och brukade då röka 3-5 ggr/månad. Tränar minst 3 gånger i veckan väger 80kg. Tror ni det är värt risken eller ska jag strunta i det?
2011-05-20, 18:13
Bannlyst
Hej!

Har pisseprov om 20 dagar, rökte en bonghit i lördags och innan dess har jag rökt nästan dagligen. Kan jag röka idag och vara ren om 20 dagar?
2011-05-20, 21:55
Medlem
melonklubbas avatar
inte en chans att man pissar positivt efter att ha haft sex med någon som är positiv på massa grejer? eller?
2011-05-21, 14:34
Medlem
HjarterEsss avatar
Hur lång tid kan jag räkna med att vara positiv om jag bara intagit 0.5mg ikto?
2011-05-22, 18:25
Medlem
exteriorzs avatar
har varit på och kissat i en kopp var och varannan vecka nu, och har klarat mig pga av saker som jag ej vet varför.
men imorgon (måndag) ska jag lämna urinprov mellan 4-5 får jag komma, och rökta för 4 dagar sedan vet att de kommer visa att jag har rökt. men undrar hur lång tid de lär ta innan jag blir ren är 180cm lång, och hur kan jag göra så att dom inte ser att jag har rökt bara dricka mycket vatten?
väger 50kg (väldigt lite jag vet, pga sjukdomar) tack på förhand
2011-05-23, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melonklubba
inte en chans att man pissar positivt efter att ha haft sex med någon som är positiv på massa grejer? eller?
Nej.

Hade du sex med nån som var påtänd på diverse trots att du själv var nykter?
Du visste att du skulle ha ett drogtest inom ett par dagar eller?
2011-05-23, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exteriorz
har varit på och kissat i en kopp var och varannan vecka nu, och har klarat mig pga av saker som jag ej vet varför.
men imorgon (måndag) ska jag lämna urinprov mellan 4-5 får jag komma, och rökta för 4 dagar sedan vet att de kommer visa att jag har rökt. men undrar hur lång tid de lär ta innan jag blir ren är 180cm lång, och hur kan jag göra så att dom inte ser att jag har rökt bara dricka mycket vatten?
väger 50kg (väldigt lite jag vet, pga sjukdomar) tack på förhand
Det är bara att dricka stora mängder vatten pissa minst en gång innan provet och pissa "mittenurinet" i koppen alltså inte det första och inte det sista.

Om man har tur så kan ju ett prov vara negativt efter 5 dagar speciellt om man inte rökt regelbundet innan så denna metod kommer garanterat att fungera.
2011-05-23, 09:57
Medlem
Någon som vet om man måste ta pisseprov när man har samhälltjänst, fast man inte har åkt dit innan ?
2011-05-23, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logany
Någon som vet om man måste ta pisseprov när man har samhälltjänst, fast man inte har åkt dit innan ?
Inga av mina vänner har fått göra det i alla fall. Finns ju ingen som helst anledning.
2011-05-26, 03:17
Bannlyst
Räknas varje joint som en gång eller är det varje gång man är hög som räknas?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in