2012-03-27, 21:02
Medlem
klos_s avatar
Hur länge håller metadon i urinet om man bara har tagit det en gång?
2012-03-27, 21:19
Medlem
Nakamutos avatar
Hej jag undrar bara om en thc kvot på 1.3 är mycket eller litet ?
2012-03-29, 05:38
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
"råkade" ta ca 2.5mg valle igår. kanske skall pissa på onsdag. tror ni jag hinner bli ren?
tränar och motionerar rätt mycket.
2012-03-29, 06:01
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
"råkade" ta ca 2.5mg valle igår. kanske skall pissa på onsdag. tror ni jag hinner bli ren?
tränar och motionerar rätt mycket.
Jag tror att du har stora chanser att klara det i alla fall. Drick lite grann innan provet bara för att öka på dina chanser att bli ren med hästlängder.
2012-03-29, 06:04
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Jag tror att du har stora chanser att klara det i alla fall. Drick lite grann innan provet bara för att öka på dina chanser att bli ren med hästlängder.
a ok tack! jo brukar alltid dricka vatten annars också så mitt piss är ju nästan bara vatten vanligtvis
2012-03-30, 10:43
Medlem
ekstys avatar
Någon som har en aning om jag kommer pissa negativt eller positivt?

Har pissprov den 20 april. (thc)

Rökte senast en spliff den 28 mars. Jag brukade röka ca 3-4 gånger i veckan, ganska mycket under helgen. (ca 2-2,5g)

19 år
176 cm
100 kg

Tack på förhand.
2012-03-30, 12:35
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksty

Rökte senast en spliff den 28 mars. Jag brukade röka ca 3-4 gånger i veckan, ganska mycket under helgen. (ca 2-2,5g)

19 år
176 cm
100 kg

Tack på förhand.
Hur länge har du rökt som du gör nu?
2012-03-31, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aragonhund
A va fan är detta för drogakut?
Finns det någon vänlig människa som orkar svara oss tre som ställt frågor ikväll?

A va fan tror du inte din fråga redan har besvarats femtioelva gånger i tråden?
Det är jättesvårt med benso. Det kan skifta som fan. En gång pissade jag positivt/negativt/positivt/negativt under några veckor efter mitt sista drogtillfälle.
Antingen har du tur. Eller så har du mindre tur. Kort sagt.
2012-03-31, 22:33
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksty

19 år
176 cm
100 kg

Tack på förhand.

THC-metaboliter lagras ju som bekant i fettvävnaden, så det blir nog positivt.
2012-04-02, 14:02
Medlem
Jag har tidigare rökt en hel del men dragit ner på det iom att jag har lite svårt för att fixa mitt annars höga studietempo - Jag är en sådan som blir lat. I höstas rökte jag kanske 2-3 ggr, och sista gången var när jag rökte lite grönt den 23/12. Alltså mer än tre månader sedan. För åtta dagar sen var jag dock väldigt full och sugen på att ta mig ett bloss, rätt läge liksom. Jag, ja skratta ni, var så sugen att jag tuggade i mig en bit grönt (stort som ett hallon ungefär) mest för att känna smaken innan jag beslutade mig för att INTE röka. Ödets narr som jag är så ska jag i morgon på ett AUDIT-möte angående mina alkoholvanor och det slog mig då att jag kanske ska ta tester, och isf, tänk om jag skulle råka på att ta pissprov också!

Så frågan är, om jag inte rökt något på över tre månader (och innan dess typ en gång i månaden högst) och sen "råkat" äta en liten bit cb. Kan det ge positivt utslag 9-10 dagar senare?
2012-04-02, 21:09
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leonhart
Jag har tidigare rökt en hel del men dragit ner på det iom att jag har lite svårt för att fixa mitt annars höga studietempo - Jag är en sådan som blir lat. I höstas rökte jag kanske 2-3 ggr, och sista gången var när jag rökte lite grönt den 23/12. Alltså mer än tre månader sedan. För åtta dagar sen var jag dock väldigt full och sugen på att ta mig ett bloss, rätt läge liksom. Jag, ja skratta ni, var så sugen att jag tuggade i mig en bit grönt (stort som ett hallon ungefär) mest för att känna smaken innan jag beslutade mig för att INTE röka. Ödets narr som jag är så ska jag i morgon på ett AUDIT-möte angående mina alkoholvanor och det slog mig då att jag kanske ska ta tester, och isf, tänk om jag skulle råka på att ta pissprov också!

Så frågan är, om jag inte rökt något på över tre månader (och innan dess typ en gång i månaden högst) och sen "råkat" äta en liten bit cb. Kan det ge positivt utslag 9-10 dagar senare?
Det är med största sannolikhet ute vid det laget. Tror heller inte det sker några tester på dig (utöver frågorna).
2012-04-03, 00:43
Medlem
Skruvdobbsmoerdarns avatar
Tjenare!

Ska lämna pissprov nästa vecka för jobb som kommer att skickas till Karolinska för analys. Är lite smått nojjig även fast jag efter att ha läst lite i tråden troligtvis är ren. Men skulle varit skönt med lite bekräftelse och lugnande ord.

Det var nästan 10 veckor sedan jag rökte CB senast och före det brukade jag röka ungefär varannan helg. Tog också ca 0,5 g amfetamin för 4-5 veckor sedan.

Är smal och tränar ca 2-3 ggr/veckan.

Bör vara lugnt va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in