Citat:
Ursprungligen postat av Sioman
Något mer man bör tänka på innan man pissar? Kör inte lite frågor ni gärna får svara på.
1. Dricka flera liter vatten (Hur länge innan pissprovet bör man göra detta?)
2. Ta b-vitamin för att stärka färgen (hur många, hur ofta och hur många dagar innan?)
3. Ta kreatin för att öka trovärdheten i att det inte är utspätt (hur många dagar innan)
4. Dricka mycket citron och tranbärsjuice (korrekt, isåfall hur mycket och hur många dagar innan?)
Försöker få pusslet på plats så jag vet. Vill vara förbered för möjlig sitution (som förhoppningvis aldrig kommer hända

).
1. Ju tidigare desto bättre såklart men mest utdelning får du de sista timmarna innan provet. Själv brukar jag börja dricka 3-4 timmar innan och pissar en gång i halvtimmen ungefär.
2. För mig funkar det utmärkt att dricka multivitamin brustabllet en till två stycken i vartannat glas vatten.
3. Att börja grunda 2-3 dagar innan skadar inte men jag tycker att det räcker med en stor dos natten innan + flera stora doser timmarna innan provet, helst hela dagen innan provet.
4. Detta kan du skita i helt och hållet. Det enda som funkar med citron kan vara att hälla syra direkt ner i koppen med urinet så det sker en kraftig pH-sänkning. Annars är det rätt så värdelöst bortsett från att det är så nyttigt såklart!
Framförallt så tycker jag att man skall prova sig fram så gott man kan för alla är så jävla olika när det kommer till urinprov.
Citat:
Ursprungligen postat av SCASI
Ett till inlägg á-la hur-tror-ni-att-det-kommer-gå?
Rökte cirka 0.3g (en väldigt liten bud) i en spliff delad på 3 pers för exakt 10 dagar sedan (förra lördagen) och har ett piss-prov imorgon. Innan den lördagen var det c.a. 1g delat på två personer två veckor tidigare. Hur stor tror ni chansen är att det blir positivt?
Har preppat sedan Måndag förra veckan med mycket vatten och träning med bastu efteråt.
Stig ur bastun och pusta ut. Du är med all sannolikhet ren.