2011-02-17, 18:23
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Kommer nog inte klara dig. Fick du inte sparken när du var positiv på heroin och mdma vilket jag antar att du var?

Nej, jag klarade mig. Platschefen sade att jag kunde lugna mig och att hon hade "ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till" senast jag talade med henne. Inte hört vad det betyder (icke heller vad provet gav utslag på), men ringde upp Maria på egen hand och går dit sedan dess, vilket jag informerat min chef om. Antar att detta, tillsammans med bra säljresultat, gör att hon inte kan sparka mig.

On topic så fick jag inte fram något urin idag. Kommer dock informera min behandlare om att jag tog buprenorfin. Maria känns som en väldigt bra beroendemottagning, för man känner verkligen att det är på ens egna villkor. Man erbjuds den vård man efterfrågar och den är helt frivillig. För min egen del vill jag ju bara må bra, helst genom att vara nykter och leva ett normalt liv, men utan droger har mitt liv bara varit som en enda lång depression utan toppar... Vet inte hur jag ska göra...
2011-02-18, 03:18
Medlem
Skruvdobbsmoerdarns avatar
Tjena. Har eventuellt drogtest för jobb coming up och jag har rökt CB typ 3 helger i månaden ett tag. Rökte senast i söndags så har varit utan i ca 5 dagar. Brukar dock inte röka så stora mängder då jag röker.

Hur lång tid tror ni det tar innan jag är ren?

Jag är lång och ganska smal. Väger ca 90 kg.
2011-02-19, 11:14
Medlem
danny79s avatar
5 combo drogtest

http://www.spicenordic.com/produkt/5-combo-drogtest

någon som har testat? Hur funkar denna?
2011-02-19, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skruvdobbsmoerdarn
Tjena. Har eventuellt drogtest för jobb coming up och jag har rökt CB typ 3 helger i månaden ett tag. Rökte senast i söndags så har varit utan i ca 5 dagar. Brukar dock inte röka så stora mängder då jag röker.

Hur lång tid tror ni det tar innan jag är ren?

Jag är lång och ganska smal. Väger ca 90 kg.

Bumpar frågan.

Då jag bara rökt på helger så borde jag ju nästan hunnit bli ren mellan varje tillfälle?

Har i princip inget fett på kroppen och kan äta vilket skräp som helst utan att gå upp i vikt typ.
2011-02-19, 23:46
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Bumpar frågan.

Då jag bara rökt på helger så borde jag ju nästan hunnit bli ren mellan varje tillfälle?

Har i princip inget fett på kroppen och kan äta vilket skräp som helst utan att gå upp i vikt typ.
Det låter rimligt. Du lär inte ha några metaboliter kvar alls.
2011-02-20, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det låter rimligt. Du lär inte ha några metaboliter kvar alls.

Får hoppas det. Kommer nog åtminstone hinna ha 10 rena dagar. Dricker mycket vatten och tränar lite hemma.

Men nog är man lite orolig allt.
2011-02-20, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Nej, jag klarade mig. Platschefen sade att jag kunde lugna mig och att hon hade "ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till" senast jag talade med henne. Inte hört vad det betyder (icke heller vad provet gav utslag på), men ringde upp Maria på egen hand och går dit sedan dess, vilket jag informerat min chef om. Antar att detta, tillsammans med bra säljresultat, gör att hon inte kan sparka mig.

On topic så fick jag inte fram något urin idag. Kommer dock informera min behandlare om att jag tog buprenorfin. Maria känns som en väldigt bra beroendemottagning, för man känner verkligen att det är på ens egna villkor. Man erbjuds den vård man efterfrågar och den är helt frivillig. För min egen del vill jag ju bara må bra, helst genom att vara nykter och leva ett normalt liv, men utan droger har mitt liv bara varit som en enda lång depression utan toppar... Vet inte hur jag ska göra...
Nu har ju jag trillat dit igen också så att säga men håller du dig helt nykter några månader även från alkoholen så kan jag garantera dig att du kommer börja bli dig själv igen men smärtsamt är det.
2011-02-20, 11:29
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Får hoppas det. Kommer nog åtminstone hinna ha 10 rena dagar. Dricker mycket vatten och tränar lite hemma.

Men nog är man lite orolig allt.
Håll dig bara ifrån knarkandet så ska du se att det inte blir några problem alls. Oroa dig inte i onödan!
2011-02-25, 18:30
Medlem
har en polare som pissa 1 gång i veckan och han rökte typ dagligen, men han bastade hela jävla tiden, så han torskade aldrig på pissproven, hur funkar det egentligen
2011-02-27, 15:20
Medlem
masterior26s avatar
Jag tog 16 mg xanor igår och 16 mg idag så det jag undrar över är om det är ute från pisset efter 8 dagar eftersom jag ska lämna urinprov nästa måndag och vad kan jag göra för att det ska gå ut snabbare? dricka mycket vatten eller?
2011-02-27, 20:13
Medlem
Tja! Behöver veta vad som menas med låg och högdosämnen i samband med benso?

Tog 25 mg stesolid för exakt tre veckor sen, inget på flera månader innan och inget efter.
Ska pissa på tisdag! Vad tror ni?
Har läst om halveringstiderna och allt men greppar det inte riktigt ändå.

Räknas 25mg som låg elle högdosämne eller har det med vilken sort man käkar?

Jag tränar hårt regelbundet och äter mycket. Väger 97 kg.

Tacksam för svar.
2011-02-27, 20:40
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffet
Tja! Behöver veta vad som menas med låg och högdosämnen i samband med benso?

Tog 25 mg stesolid för exakt tre veckor sen, inget på flera månader innan och inget efter.
Ska pissa på tisdag! Vad tror ni?
Har läst om halveringstiderna och allt men greppar det inte riktigt ändå.

Räknas 25mg som låg elle högdosämne eller har det med vilken sort man käkar?

Jag tränar hårt regelbundet och äter mycket. Väger 97 kg.

Tacksam för svar.

25 mg borde garanterat vara borta efter 3 veckor med tanke på att du inte tagit nått innan, jag blev ren på 3.5 veckor men då hade jag ätit stesolid i ca en månad varje dag så det borde vara lugnt för din del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in