Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Kommer nog inte klara dig. Fick du inte sparken när du var positiv på heroin och mdma vilket jag antar att du var?
Nej, jag klarade mig. Platschefen sade att jag kunde lugna mig och att hon hade "ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till" senast jag talade med henne. Inte hört vad det betyder (icke heller vad provet gav utslag på), men ringde upp Maria på egen hand och går dit sedan dess, vilket jag informerat min chef om. Antar att detta, tillsammans med bra säljresultat, gör att hon inte kan sparka mig.
On topic så fick jag inte fram något urin idag. Kommer dock informera min behandlare om att jag tog buprenorfin. Maria känns som en väldigt bra beroendemottagning, för man känner verkligen att det är på ens egna villkor. Man erbjuds den vård man efterfrågar och den är helt frivillig. För min egen del vill jag ju bara må bra, helst genom att vara nykter och leva ett normalt liv, men utan droger har mitt liv bara varit som en enda lång depression utan toppar... Vet inte hur jag ska göra...