2012-04-03, 01:34
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skruvdobbsmoerdarn
Tjenare!

Ska lämna pissprov nästa vecka för jobb som kommer att skickas till Karolinska för analys. Är lite smått nojjig även fast jag efter att ha läst lite i tråden troligtvis är ren. Men skulle varit skönt med lite bekräftelse och lugnande ord.

Det var nästan 10 veckor sedan jag rökte CB senast och före det brukade jag röka ungefär varannan helg. Tog också ca 0,5 g amfetamin för 4-5 veckor sedan.

Är smal och tränar ca 2-3 ggr/veckan.

Bör vara lugnt va?
Inget att oroa dig för. Du kan med glädje gå dit och vifta med din stolthet som om du nyss blivit av med oskulden.
2012-04-03, 09:22
Medlem
Skruvdobbsmoerdarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Inget att oroa dig för. Du kan med glädje gå dit och vifta med din stolthet som om du nyss blivit av med oskulden.

Haha, tack! Precis vad jag behövde.
2012-04-03, 15:20
Medlem
absorcs avatar
Jag har en fråga angående Anabola Androgena Steroider. Har tidigare läst i andra trådar att det också kan utföras ett urin prov för doping. Kan man följa dessa steg som står skrivet i början av tråden för att komma undan?

Eller vad för slags olika metoder används för doping test?
2012-04-03, 19:09
Medlem
Nice att svampar inte ger utlslag, inte för att man tänker äta lite men..
2012-04-03, 19:49
Medlem
Hej!
En vilsen och orolig själ undrar, när man får svar efter man lämnat pisseprov och är posetiv på thc?hur många dagar kan de ta innan man blir uppringd?tacksam för svar
2012-04-03, 19:51
Medlem
Provet är en screening.
2012-04-04, 15:53
Medlem
gugglianos avatar
ger tram och oxycontin samma utslag om man in pinpointar något av dom?
2012-04-04, 16:03
Medlem
Aeggvisps avatar
Rökte totalt 1,5 g cannabis under ett par dagar för några veckor sedan. Innan dess var jag ren i fyra månader. Idag lämnade jag ett urinprov efter 25 dagars rökfrihet. Tror ni att jag klarar mig?

Citat:
Ursprungligen postat av stillsticky
Hej!
En vilsen och orolig själ undrar, när man får svar efter man lämnat pisseprov och är posetiv på thc?hur många dagar kan de ta innan man blir uppringd?tacksam för svar

Det tog tre dagar innan de ringde mig, fast mitt prov var ogiltligt.
Senast redigerad av Aeggvisp 2012-04-04 kl. 16:06.
2012-04-04, 16:18
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
ger tram och oxycontin samma utslag om man in pinpointar något av dom?
Nej, de ger inte samma utslag. Tram ger utslag på tramstickor och oxycontin ger utslag vid analys och i vid höga doser på opiater.
Citat:
Ursprungligen postat av Aeggvisp
Rökte totalt 1,5 g cannabis under ett par dagar för några veckor sedan. Innan dess var jag ren i fyra månader. Idag lämnade jag ett urinprov efter 25 dagars rökfrihet. Tror ni att jag klarar mig?
Jag tror abdolut att du är ren nu, speciellt efter en kanna vatten.
2012-04-04, 19:35
Medlem
Mandic!s avatar
Har sökt men inte hittat. Hur länge syns Phenazepam på urinprov? Ungefärligt.
2012-04-04, 22:53
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Nej, de ger inte samma utslag. Tram ger utslag på tramstickor och oxycontin ger utslag vid analys och i vid höga doser på opiater.

Jag tror abdolut att du är ren nu, speciellt efter en kanna vatten.

så om man pissar oxy kan man inte skylla på tram?
2012-04-04, 23:21
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
så om man pissar oxy kan man inte skylla på tram?
Nej, det går inte. Men om man har tur och den personalen som har hand om urinprovstagningar är lite okunnig inom området så kanske det går hem men annars inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in