2012-02-28, 14:39
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khomahe
Jag håller på och bajsar på mig. Resultat på mitt omprov borde finnas idag, om det inte är så att det blivit för utspätt igen. Har inte hört någonting och det har inte heller min, förhoppningsvis, framtida arbetsgivare gjort.
Känns som risken för ytterligare ett omprov är ganska stor. Och hur är det egentligen med RC-droger vid analysprov, någon som har ett säkert svar på det? Hittar de bara droger de letar efter, eller kan det ge utslag på t.ex amfetamin, som med sticka? Ethylfenidat, MDAI, 6-APB, etizolam...

Återkom med hur det gick! Är intresserad över just 6-apben då jag efter lång läsning blivit intresserad av den men numera ska lämna urinprover
2012-02-29, 09:42
Medlem
khomahes avatar
provet kom tillbaka negativt och bra så jag ska börja jobba igen nu på torsdag! Och något 6-apb hade jag inte brukat innan det här provet så jag kan inte säga något om det tyvärr.
2012-02-29, 18:53
Medlem
Tjena!
Jag tog 50mg Morfin depolan i måndags klockan 21.00, oralt.
Ska pissa immorn (torsdag) klockan 9.00

Kommer jag klara mig? Syns det extra länge eftersom det är depolan?
Vore skitschysst med nått snabbt svar!
2012-02-29, 19:17
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
Tjena!
Jag tog 50mg Morfin depolan i måndags klockan 21.00, oralt.
Ska pissa immorn (torsdag) klockan 9.00

Kommer jag klara mig? Syns det extra länge eftersom det är depolan?
Vore skitschysst med nått snabbt svar!
Tveksamt. Det du kan göra är att dricka så mycket som möjligt innan provet helt enkelt. B-vitamin ifall du vill färga ditt urin.
2012-02-29, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Tveksamt. Det du kan göra är att dricka så mycket som möjligt innan provet helt enkelt. B-vitamin ifall du vill färga ditt urin.
hm, ah på mina tidigare prov har jag druckit mycket vatten och då har mitt kreatin varit alldeles för lågt.. :P

men fan morfin har ju bara 2-4 halveringstimmar, borde ju inte sitta så länge tycker man :P
Har det nått att göra med att det är depolan?

Dom försöker få mig att pissa medans jag har en rätt viktigt lektion, så jag biorde ju kunna säga det och skjuta upp det tycker man ?
2012-02-29, 19:37
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
hm, ah på mina tidigare prov har jag druckit mycket vatten och då har mitt kreatin varit alldeles för lågt.. :P

men fan morfin har ju bara 2-4 halveringstimmar, borde ju inte sitta så länge tycker man :P
Har det nått att göra med att det är depolan?

Dom försöker få mig att pissa medans jag har en rätt viktigt lektion, så jag biorde ju kunna säga det och skjuta upp det tycker man ?
Okej, trodde det bara var ett snabbtest. Då får du dricka en del kreatin bara innan provet, helst nu också om du kan för att öka kreatininvärdet.
Man skall dock inte stirra sig blind på halveringstiden, finns väldigt mycket som spelar inte. Största faktorn är koncentrationen i ditt urin.
Att det är depolan gör nog inte stor skillnad, endast de få timmarna som depolan verkar längre än vanligt morfin. Så i det stora hela spelar det inte så stor roll.
2012-02-29, 20:05
Medlem
Citat:
Okej, trodde det bara var ett snabbtest. Då får du dricka en del kreatin bara innan provet, helst nu också om du kan för att öka kreatininvärdet.
Man skall dock inte stirra sig blind på halveringstiden, finns väldigt mycket som spelar inte. Största faktorn är koncentrationen i ditt urin.
Att det är depolan gör nog inte stor skillnad, endast de få timmarna som depolan verkar längre än vanligt morfin. Så i det stora hela spelar det inte så stor roll.
Okok, tyvär har jag inte tillgång till kreatin nu. Tror jag iaf, det är väl typ "pulver" som folk som gymmar käkar?

Har en polare som har en påse med kreatin, men han bor några mil härifrån så skulle inte kunna fixa det förns immorn..

Så det verkar som jag är körd eller?
Isåfall säger jag helt enkelt att jag har en viktig lektion, och inte tid att pissa vid det tillfället dom vill, så jag får det uppskjutet?
2012-02-29, 20:10
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Okok, tyvär har jag inte tillgång till kreatin nu. Tror jag iaf, det är väl typ "pulver" som folk som gymmar käkar?

Har en polare som har en påse med kreatin, men han bor några mil härifrån så skulle inte kunna fixa det förns immorn..

Så det verkar som jag är körd eller?
Isåfall säger jag helt enkelt att jag har en viktig lektion, och inte tid att pissa vid det tillfället dom vill, så jag får det uppskjutet?
Ja, kreatin kommer oftast i pulverform eller kapslar men skit i det om du ändå inte kan få tag på det.

Du skulle kunna klara provet men lika gärna misslyckas. Jag skulle i alla fall försöka skjuta upp det till fredag helst måndag. 1 dag gör väldigt mycket i alla fall. Lycka till!
2012-02-29, 20:18
Medlem
Citat:
Ja, kreatin kommer oftast i pulverform eller kapslar men skit i det om du ändå inte kan få tag på det.

Du skulle kunna klara provet men lika gärna misslyckas. Jag skulle i alla fall försöka skjuta upp det till fredag helst måndag. 1 dag gör väldigt mycket i alla fall. Lycka till!
Okej, jo jag försöker skjuta upp det och säger sanningen helt enkelt. Jag har ju lektion, så kan inte komma då.

Dom kan ju inte tvinga mig att skippa en rätt viktig lektion för det?
2012-02-29, 20:21
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Okej, jo jag försöker skjuta upp det och säger sanningen helt enkelt. Jag har ju lektion, så kan inte komma då.

Dom kan ju inte tvinga mig att skippa en rätt viktig lektion för det?
Precis! Du kan ju inte göra mer än att försöka skjuta upp provet i detta läget.
2012-02-29, 21:23
Medlem
Citat:
Precis! Du kan ju inte göra mer än att försöka skjuta upp provet i detta läget.
Förbannat!! Såklart så ska farsan erbjuda sig att skjutsa in mig på morgonen så jag ska hinna pissa precis innan lektionen..

Aja, tror jag kör på att dricka för mke vatten så att provet blir ogiltigt pga för lågt kreatinvärde. Har gjort så ett par ggr tidigare :P

Eller ska jag helt enkelt chansa och hoppas jag är ren?

Fan vad panik jag får nu alltså, jag som precis lovat att jag verkligen vill sluta nu osv..
2012-02-29, 21:54
Medlem
No_lifers avatar
Tja! Ska snart börja jobba på en större anläggning med hög säkerhet, där det kommer att förekomma slumpmässiga drogtester. Min fråga är: Syns alla cannabioder på testet? har lite planer på att köra på Hemulens "Haze". Spelar ju ingen roll om det är lagligt eller inte, syns det så syns det och då blir jag av med jobbet.. Snabba svar uppskattas!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in