2010-02-14, 23:34
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Vissa metaboliserar flunitrazepam snabbt och vissa långsamt alltså 36-200 timmar (halveringstid) ungefär. Vad jag läst om vad som ger utslag på stickor eller inte verkar konstigt. Många har tagit flunisar några dagar innan och pissat negativt på stickor. Så jag antar att stickorna inte kan se flunitrazepams metaboliter i alla fall inte alla stickor.

Att dricka vatten renar kroppen från gift och andra skadliga partiklar brukar man säga och det är sant till viss del. Varför man dricker så mycket vatten när man rökt är för att späda ut provet så att koncentrationen kommer under gränsvärdet för provet, vilket går med alla droger.

Okey. Tack för svar kompis! Det är väl bara att dricka mycket vatten och chansa då. Annars komma med en bra ursäkt.
2010-02-14, 23:47
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Okey. Tack för svar kompis! Det är väl bara att dricka mycket vatten och chansa då. Annars komma med en bra ursäkt.
Drick mycket vatten innan provet så kommer det antagligen bli ogiltligt och du kommer att få göra om det och då vinner du lite tid! Nästa gång så dricker du också vatten käkar kreatin dagarna innan och en timme innan och äter vitamin b-12. Finns mycket info här i drogakuten.
2010-02-14, 23:48
Medlem
aaaackes avatar
[Q]: Jag fick precis reda på att jag ska till läkaren imorgon för att göra blodprov och tog 1400mg tramadol i fredags. (krampade för övrigt för första gången (Y) ) Blodprovet är egentligen för att se om jag saknar vitamin B12 (Fråga inte varför jag ska kolla detta, förstår det knappt själv) och jag undrar om tramadolet kommer att synas? Jag väger ca 80 kg.
2010-02-15, 00:01
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaaacke
[Q]: Jag fick precis reda på att jag ska till läkaren imorgon för att göra blodprov och tog 1400mg tramadol i fredags. (krampade för övrigt för första gången (Y) ) Blodprovet är egentligen för att se om jag saknar vitamin B12 (Fråga inte varför jag ska kolla detta, förstår det knappt själv) och jag undrar om tramadolet kommer att synas? Jag väger ca 80 kg.
Nej det syns inget. Du behöver inte oroa dig.
2010-02-15, 00:05
Medlem
aaaackes avatar
Citat:
Nej det syns inget. Du behöver inte oroa dig.
Trevligt, tackar för svar
2010-02-15, 00:35
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Drick mycket vatten innan provet så kommer det antagligen bli ogiltligt och du kommer att få göra om det och då vinner du lite tid! Nästa gång så dricker du också vatten käkar kreatin dagarna innan och en timme innan och äter vitamin b-12. Finns mycket info här i drogakuten.

Av egna tidigare erfarenheter så har det verkat som det där med kreatinhalten inte är något de bryr sig om eller något de kan se på stickorna om det är fel eller inte. Har varit så genomsköljd då jag har pissat så det helt omöjligt kunnat varit någon kreatinhalt i det pisset, men ändå har proven utförts på giltiga sätt, och då har jag lyckats fått negativt resultat.

Föresten, definiera "mycket vatten" tack. Ungefär hur mycket vitamin b-12 snackar vi här föresten? Någon tablett eller något rör? Och vart köper jag kreatin?

Edit: Tror jag missuppfattade det där med kreatinen va? Eller är det det man mäter för ett giltigt prov? Eller vad var det bra för nu igen?
Senast redigerad av TjackadHamster 2010-02-15 kl. 01:10.
2010-02-15, 00:43
Medlem
Citat:
Av egna tidigare erfarenheter så har det verkat som det där med kreatinhalten inte är något de bryr sig om eller något de kan se på stickorna om det är fel eller inte. Har varit så genomsköljd då jag har pissat så det helt omöjligt kunnat varit någon kreatinhalt i det pisset, men ändå har proven utförts på giltiga sätt, och då har jag lyckats fått negativt resultat.

Föresten, definiera "mycket vatten" tack. Ungefär hur mycket vitamin b-12 snackar vi här föresten? Någon tablett eller något rör? Och vart köper jag kreatin?

www.gymgrossisten.se sök på kreatin.
2010-02-15, 01:02
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0el
www.gymgrossisten.se sök på kreatin.

Tack. Antar att det enbart finns till sådana ändamål alltså. Finns dessa produkter att köpa över disk hos några återförsäljare också?

Edit: Vilka mängder kreatin ska jag smälla mig föresten och "dagarna innan" betyder det ett par dagar eller snarare uppemot fem-sex dagar?
Senast redigerad av TjackadHamster 2010-02-15 kl. 01:06.
2010-02-15, 01:26
Medlem
MoBoHhs avatar
Okej Så om jag röker konstant i 1-2veckor och slutar, kommer det försvinna på ca 48tim ur blodet då? KAnske röker 3-5spliffar per dygn med brunt i. Tacksam för svar!!

Peace
2010-02-15, 12:47
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:

Edit: Tror jag missuppfattade det där med kreatinen va? Eller är det det man mäter för ett giltigt prov? Eller vad var det bra för nu igen?
Med mycket vatten menar jag ca 3 liter några timmar innan provet. Ta ca 3-400% av rdi på vitamin b12 någon timme innan provet. Kreatin kan du köpa på en vanlig hälsokostaffär om du inte hinner beställa från någon shop. På analys mäter man kreatinin-halten för att se hur mycket du har hydrerat.
Citat:
Tack. Antar att det enbart finns till sådana ändamål alltså. Finns dessa produkter att köpa över disk hos några återförsäljare också?

Edit: Vilka mängder kreatin ska jag smälla mig föresten och "dagarna innan" betyder det ett par dagar eller snarare uppemot fem-sex dagar?
Ja, finns över disk.
3 dagar ungefär. Sen så tar du några extra skopor innan du skall gå och testa dig.
Citat:
Ursprungligen postat av MoBoHh
Okej Så om jag röker konstant i 1-2veckor och slutar, kommer det försvinna på ca 48tim ur blodet då? KAnske röker 3-5spliffar per dygn med brunt i. Tacksam för svar!!

Peace
Ja, med största sannolikhet.
2010-02-15, 17:42
Medlem
MoBoHhs avatar
Citat:

Okej, tack för svar!

Peace
2010-02-18, 16:55
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoBoHh

Peace

Citat:

Nu blir jag lite brydd här, tar det inte längre tid ju mer frekvent man röker? Några klick på THC Calculator (som visserligen knappast är pålitlig, men...) visar ju snarare 20 dagar förbränningstid istället för 2... Nu är detta inte mitt område heller ska tilläggas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in