2012-03-01, 01:15
Medlem
apflickans avatar
Är det någon här som har fått positivt utslag på blodprov efter mer än fem dagar? Om det inte finns någon här som har fått det så är det väl säkert att anta att flashbacks inte är möjliga på THC?

Jag vet inte hur och var THC sätter sig; men för att bli hög så måste väl ämnet förmedlas till hjärnan i blodet? Ger inte blodet något utslag så kan man ju anta att det helt enkelt inte händer eller att det är en så liten volym THC att det inte ger någon effekt.
Vad har ni att säga om det här? Det var bara något jag tänkte på när jag var ute och gick.
2012-03-01, 04:03
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
Förbannat!! Såklart så ska farsan erbjuda sig att skjutsa in mig på morgonen så jag ska hinna pissa precis innan lektionen..

Aja, tror jag kör på att dricka för mke vatten så att provet blir ogiltigt pga för lågt kreatinvärde. Har gjort så ett par ggr tidigare :P

Eller ska jag helt enkelt chansa och hoppas jag är ren?

Fan vad panik jag får nu alltså, jag som precis lovat att jag verkligen vill sluta nu osv..
Hmm, jadu... Du kanske låter din far skjutsa dig dit men du går inte in eller bara går in på deras toalett om dom har någon så att han ser att du har gått in. Sen så går du bara direkt till skolan när han åkt.
Vet inte exakt hur din situation ser ut men det kan kanske va ett alternativ. Eller så chansar du helt enkelt. 50/50 kanske att du är ren.
Citat:
Ursprungligen postat av No_lifer
Tja! Ska snart börja jobba på en större anläggning med hög säkerhet, där det kommer att förekomma slumpmässiga drogtester. Min fråga är: Syns alla cannabioder på testet? har lite planer på att köra på Hemulens "Haze". Spelar ju ingen roll om det är lagligt eller inte, syns det så syns det och då blir jag av med jobbet.. Snabba svar uppskattas!
Cannabinoider syns inte på vanliga drogtester (stickor). De syns heller inte vid analyser heller. Däremot om man skickar provet till karolinska så kan dom spåra upp vissa substanser men de gör man inte i vanliga fall direkt.
2012-03-01, 22:55
Medlem
furis avatar
Någon som vet hur länge detta borde sitta i sig?

Tog 2 st Xanor i lördags, en depot 1mg och en snabbverkande 1mg. 3 st snabbverkande 1mg i söndags emot bakfyllan. Och idag torsdag är jag tvungen att bli lite seg i bollen för att kunna sova så droppade 2 mg xanor till. Ska upp och jobba kl 3 inatt så fick lite panik och var tvungen att bli trött! Kanske lite korkat, men någon som har en idé om hur länge de borde sitta i kroppen, blod/urin? Har drogtest den 15 mars. Men tills dess borde jag väl vara helt ren om jag inte tar något mer nu.. Men är riktigt sugen på 2 mg till MVH Fuuurriii
2012-03-01, 23:00
Medlem
Hej!

Någon som känner till Manpowers pissprover. Hur långt dom går tillbaka och hur mycket dom ser? Ska pissa snart och då är det cirka två veckor sen jag rökte. Brukar röka ungefär 0,5-1 spliff varje lördagkväll. Väger 90+ rör mej mycket och tränar cirka 3-4 ggr i veckan fighting+kondition.
Hur ser mina chanser ut?

Är nojig som fan
2012-03-01, 23:04
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Någon som vet hur länge detta borde sitta i sig?

Tog 2 st Xanor i lördags, en depot 1mg och en snabbverkande 1mg. 3 st snabbverkande 1mg i söndags emot bakfyllan. Och idag torsdag är jag tvungen att bli lite seg i bollen för att kunna sova så droppade 2 mg xanor till. Ska upp och jobba kl 3 inatt så fick lite panik och var tvungen att bli trött! Kanske lite korkat, men någon som har en idé om hur länge de borde sitta i kroppen, blod/urin? Har drogtest den 15 mars. Men tills dess borde jag väl vara helt ren om jag inte tar något mer nu.. Men är riktigt sugen på 2 mg till MVH Fuuurriii

Lugnt. Punkt.

Sov nu förfan.
2012-03-01, 23:15
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Lugnt. Punkt.

Sov nu förfan.

men då är de lugnt att jag tar ytterligare 2 mg, ikväll och inget mer sen innan den 15e.. gött att svetsa och vara mjuk i kroppen hur långt tid tar de för att de ska gå ut ur blodet? jag lämnar leverprover men vet inte om dom kollar efter droger på de! bara alat, asat, gt osv
2012-03-01, 23:25
Medlem
furis avatar
tack för svaren iaf, ska sova nu. Blev 1 mg till innan sängdags, är fortfarande inte trött, funderar på att knäcka en öl också så man blir lite tröttare! Mvh furi
2012-03-01, 23:30
Medlem
har piss om antingen 3-5 dagar, skickas på analys, är helt ren nu och tänkte dela 2 gåsar med 2 polare, kommer det synas om jag hydrerar?
2012-03-01, 23:55
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munk1
har piss om antingen 3-5 dagar, skickas på analys, är helt ren nu och tänkte dela 2 gåsar med 2 polare, kommer det synas om jag hydrerar?

Chansa inte, jävligt korkat...
2012-03-01, 23:57
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munk1
Låt bli. Allt annat vore rent idiotiskt.
2012-03-01, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Låt bli. Allt annat vore rent idiotiskt.

+1
2012-03-02, 13:31
Medlem
Nu vart det så ändå, pissar oregelbundet så får hoppas att dem hör av sig om 1 vecka +. Blev bara 1g ungefär och väger 60 kg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in