Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
Förbannat!! Såklart så ska farsan erbjuda sig att skjutsa in mig på morgonen så jag ska hinna pissa precis innan lektionen..
Aja, tror jag kör på att dricka för mke vatten så att provet blir ogiltigt pga för lågt kreatinvärde. Har gjort så ett par ggr tidigare :P
Eller ska jag helt enkelt chansa och hoppas jag är ren?
Fan vad panik jag får nu alltså, jag som precis lovat att jag verkligen vill sluta nu osv..
Hmm, jadu... Du kanske låter din far skjutsa dig dit men du går inte in eller bara går in på deras toalett om dom har någon så att han ser att du har gått in. Sen så går du bara direkt till skolan när han åkt.
Vet inte exakt hur din situation ser ut men det kan kanske va ett alternativ. Eller så chansar du helt enkelt. 50/50 kanske att du är ren.
Citat:
Ursprungligen postat av No_lifer
Tja! Ska snart börja jobba på en större anläggning med hög säkerhet, där det kommer att förekomma slumpmässiga drogtester. Min fråga är: Syns alla cannabioder på testet? har lite planer på att köra på Hemulens "Haze". Spelar ju ingen roll om det är lagligt eller inte, syns det så syns det och då blir jag av med jobbet.. Snabba svar uppskattas!

Cannabinoider syns inte på vanliga drogtester (stickor). De syns heller inte vid analyser heller. Däremot om man skickar provet till karolinska så kan dom spåra upp vissa substanser men de gör man inte i vanliga fall direkt.