2011-11-15, 09:18
Medlem
Blev fel..
2011-11-20, 23:02
Medlem
Har ett dilemma ska pissa på torsdag och dom skickar på analys kmr inte hinna bli ren på subutexen eftersom ja tagit 20mg plåstrena tar lite tid dom har ja hört aja ja kan ju fecka me nån annans piss för dom följer inte med in men dom har temperaturs grejj på muggen så vette fan hur ja ska göra för att de ska hålla värmen några tips?

elr något annat sätt ja kan göra vet itne om de räcker med mycket vatten o vitaminer på analys?
2011-12-04, 22:13
Medlem
Cb

om man hamnar på ett sånt jobb med "slumpmässiga" drogtest som tex Ericsson hade, hur går det till då? Testar dom alla nån gång eller kan det gå ett helt år utan att dom testar???

Nån med erfarenhet av såna jobb som vågade röka endå?
2011-12-10, 15:42
Medlem
hejsan fb har en liten fråga! rökte cirka 1 gång i veckan i en månad och sedan hade jag uppehåll i lite mera än 3 veckor och sedan rökte jag en spliff föra fredagen och 1 igår cirka 0,5 g
när är jag ren?

vikt 60 kg
2011-12-13, 19:22
Medlem
Rhodos2002s avatar
Tjena

jag ska in på pissprov på fredag och då är det 22 dagar sedan jag rökte en hyffsat fet gås,
sedan rökte jag också cirka 1g veckan innan den gåsen.
frågan är: kommer jag Torska på pisset!!!?? . det kommer skickas in på labb efter

Vikt: 70kg
Hjöd: 183cm
gymmar cirka 4 gånger i veckan
2011-12-14, 16:21
Medlem
nevergetlows avatar
Citat:
tjaa,

jag måste pissa idag vid typ 15-16-17 nånting, tog typ 1.5mg sub igår och rökte en 5ish brunt förra veckan någongång, så det ser ju inte jätteljust ut....

Kan jag ens klara det idag??
Jag vet att pisset hinner bli genomskinligt på bara någon timme när man dricker, men hinner b-vitaminen och kreatinen att hinna kicka in på några timmar??

Kommer dricka mycket vatten som fan och mata i mig b-vitamin och kreatin, hur mkt ska man ta av b-vitaminen och kreatinen??
Och hur mkt vatten ska jag dricka, 4-5l, mer??

Tack för snabba svar!!!
Citat:

Vadå tror du inte man hinner få bort sub'et innan dess??

Men är du säker, för man kan ju späda ut pisset som fan på bara någon timme, borde det inte funka då? (fast b-vitaminen och kreatinet hinner väl inte verka då?)

Kan bli jävligt knas att skjuta upp det, mest troligt omöjligt.

EDIT:
Men om jag kan få det uppskjutet tills imorgon, då borde jag kunna klara det ganska lätt va??

Klistrar in mina inlägg från en annan tråd här, ska pissa imorgon, har tagit sub idag tekniskt sett, har köpt b-vitamin och kreatin idag, så har käkat ett gäng b-vitamin och kreatin tabletter (finns det ngn riktlinje för hur många man ska ta i detta syfte?) så ska börja dricka lite smått nu och hydrera kroppen...
2011-12-15, 21:55
Medlem
Rökt 4-5 dar i veckan i ca 1 år, men de senaste 2 månaderna kanske varannan helg. Har piss nästa tisdag och då har jag varit ren 11 dar. Vad tror ni? Tränar 3-5 dar i veckan och väger 82 kg.
2011-12-15, 22:04
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemzor
Rökt 4-5 dar i veckan i ca 1 år, men de senaste 2 månaderna kanske varannan helg. Har piss nästa tisdag och då har jag varit ren 11 dar. Vad tror ni? Tränar 3-5 dar i veckan och väger 82 kg.

50/50
2011-12-15, 23:22
Medlem
Rhodos2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhodos2002
Tjena

jag ska in på pissprov på fredag och då är det 22 dagar sedan jag rökte en hyffsat fet gås,
sedan rökte jag också cirka 1g veckan innan den gåsen.
frågan är: kommer jag Torska på pisset!!!?? . det kommer skickas in på labb efter

Vikt: 70kg
Hjöd: 183cm
gymmar cirka 4 gånger i veckan

Lär väll vara clean?
2011-12-16, 18:29
Medlem
blev tagen idag för att röka weed i skolan dom ska ta blod och pisse prov på mig på tisdag hinner jag bli ren ge mig tips för båda pisse och blod prov vet redan jag ska dricka mycket vatten
2011-12-16, 18:41
Medlem
Vad händer om jag skulle bli tagen med MDMA i blodet men inte någonting på mig?
Böter eller vad kan man vänta sig för straff?
2011-12-18, 22:43
Medlem
Mujaheeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IHHYGIIY
Vad händer om jag skulle bli tagen med MDMA i blodet men inte någonting på mig?
Böter eller vad kan man vänta sig för straff?

ringa narkotikabrott, 30dagsböter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in