Citat:
Ursprungligen postat av roader
Har läst mycket och förstår att det är individuellt, men är det ganska bra chans att jag är ren på 8 dagar från senaste joppen?
Hög metabolism, väldigt hög
Har bara käkat rått kött i 4 dagar innan prov
Druckit 10 liter vatten per dag men även vätskedrivande så som citron/citrus (råvarubaserade drycker) och tranbärsdjuice
Tränat ett par dagar innan prov riktigt hårt med att springa (slutar 48 h innan prov)
Är inte fet men inte pinnsmal, man kan se magrutor vid smickrande belysning
Köpte en väldfylld femma runt 20:e juli. Rökte 4-5 ggr / veckan till det tog slut för lite över en vecka sen.
Är inte van rökare, var förmodligen helt ren vid köpet av femman i juli då jag röker så sporadiskt i vanliga fall (ett par ggr / kvartal).
Kommer hydrera och käka B-vitamin 4 timmar innan prov (har mätt så jag vet att färgen inte är för gul eller för transparent). Kreatinhalterna bör vara något förhöjda pga. köttet.
Är det bästa att ta med blekmedel och doppa fingret i fickan vid provet eller hydrera och faila så sett? Tänker om ni tror jag Måste köpa mer tid.
Hög metabolism, väldigt hög
Har bara käkat rått kött i 4 dagar innan prov
Druckit 10 liter vatten per dag men även vätskedrivande så som citron/citrus (råvarubaserade drycker) och tranbärsdjuice
Tränat ett par dagar innan prov riktigt hårt med att springa (slutar 48 h innan prov)
Är inte fet men inte pinnsmal, man kan se magrutor vid smickrande belysning
Köpte en väldfylld femma runt 20:e juli. Rökte 4-5 ggr / veckan till det tog slut för lite över en vecka sen.
Är inte van rökare, var förmodligen helt ren vid köpet av femman i juli då jag röker så sporadiskt i vanliga fall (ett par ggr / kvartal).
Kommer hydrera och käka B-vitamin 4 timmar innan prov (har mätt så jag vet att färgen inte är för gul eller för transparent). Kreatinhalterna bör vara något förhöjda pga. köttet.
Är det bästa att ta med blekmedel och doppa fingret i fickan vid provet eller hydrera och faila så sett? Tänker om ni tror jag Måste köpa mer tid.
Hej Roader
Hade du bara rökt 1 joppe hade THC:t varit ute på 8 dagar. Dock har du ju puffat i dig en 5a, även om det varit över en något längre period så har THC:t lagrats på dig. Mitt bästa råd är precis vad du själv är inne på, hydrera och gör om provet. Ha citronsyra på fingertoppen om du vill sabba testet.
Lycka till/ Rizzo