2011-03-07, 13:56
Medlem
Hejsan.. Jag har rökt i en längre period nu.. men försökt hålla de till att jag bara röker på helgerna..och då blir de ganska mkt...röker mesta dels brunt. är ca 186 .. är smal.. saknar kropps fett alls praktiskt taget i och med att jag tränar 2 ggr i veckan. väger ca 65

Nu ska jag antagligen få ett jobb på en lyx kryssare och för att få komma ombord på jobbet är jag tvungen att ha ett danskt läkar intyg. vilket jag gör i sverige av en danska läkare.

de står på mitt Medical Certificate att jag kommer lämna urin men tror också att jag kommer få lämna ett blod prov.. kommer dom att kolla efter såna saker som jag borde vara orolig över ? eller finns de nån anledning att lämna urin om dom inte kollar efter droger?.. och om dom kollar urinet kollar dom blodet efter droger också då?

Nån som har nån erfarenhet av detta?
Senast redigerad av chriistus 2011-03-07 kl. 14:29.
2011-03-07, 14:10
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SupermÄn
Tack för snabbt svar, men glömde säga att jag tog ett bloss på nyår också, dock ofrivilligt. Trodde det var en cigg. är även 176 cm lång, är alltså lite mullig.

Vet att jag är överdrivet nojjig, men då jag inte vet ett skit om nått sånt här.
Du är ren. Du behöver inte oroa dig ens det minsta.
2011-03-07, 15:39
Medlem
Inviger mitt FB konto just på denna tråden, "Hurray".

Nu till min fråga, jag har läst igenom (inte allt) men många sidor och jag vet att det är många grejer som spelar in, men jag vill kolla hur ni tror jag klarar mig.

Det var så att jag tog ett par bloss, ca 3-4 spliff och sen 1-2 bongbloss Torsdags natt, blev drogtestad Tisdag eftermiddag och jag hade inte planerat något alls om att hydrera och allt vad det innebär. Jag är inte en van rökare, testade första gången för ca 2 månader sen och det var kanske runt 2 bloss. Provet var urinprov.

Väger runt 66-68kg, 177 lång, tränar runt 3ggr/vecka och har en hög ämnesomsättning.

Hur stor är chansen att jag kommer klara mig tror ni?
2011-03-07, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Du är ren. Du behöver inte oroa dig ens det minsta.

Okej, även fast jag rökte ur en ölburk? Vet fan inte hur starkt det var, var även berusad vid tillfället. Kände dock inte av mycket, om ens nått?
2011-03-08, 00:14
Medlem
superruss avatar
Tjena fb. Råkade ta 3 bloss från en secret i lördags på festen Jag vistades på. Var typ 0.5 i den. Jag väger 60 kg och är 175 cm lång, absolut inget kroppsfett. Är Jag ren imorgon kl 4? Har druckit ganska mycket vatten tidigare idag och dricker för fulla muggar nu..

Mvh
2011-03-08, 08:47
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SupermÄn
Okej, även fast jag rökte ur en ölburk? Vet fan inte hur starkt det var, var även berusad vid tillfället. Kände dock inte av mycket, om ens nått?
När jag säger att "Du är ren. Du behöver inte oroa dig ens det minsta." så betyder det att du är ren och inte behöver oroa dig. Detta gäller även om du rökte ur en burk.
2011-03-08, 13:28
Medlem
superruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superrus
Tjena fb. Råkade ta 3 bloss från en secret i lördags på festen Jag vistades på. Var typ 0.5 i den. Jag väger 60 kg och är 175 cm lång, absolut inget kroppsfett. Är Jag ren imorgon kl 4? Har druckit ganska mycket vatten tidigare idag och dricker för fulla muggar nu..

Mvh
Nagon som kan Svara? Ska pissat om 3 timmar..
2011-03-08, 23:18
Medlem
ackepeehs avatar
Hejsan flashbackare =)
Nu e de så att jag har lite fräscht och RENT kiss stående i kylen för att ja tänkte spara de tills imorgon när jag ska kissa =) E det korrekt att det står där tills imorgon då jag ställer fram det sen lägger det mällan skinkorna och får de i kropsvärme? KMR DET FUNKA ??
2011-03-09, 19:19
Medlem
Om man röker cannabis ungefär varje fredag och lördag och har gjort det dem senaste två månaderna ungefär. hur lång tid kommer det ta för det att komma ut ur systemet?
2011-03-12, 21:04
Medlem
Skruvdobbsmoerdarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeponken
Om man röker cannabis ungefär varje fredag och lördag och har gjort det dem senaste två månaderna ungefär. hur lång tid kommer det ta för det att komma ut ur systemet?

Om du bläddrar två sidor bakåt i tråden så ställde jag i princip samma fråga och fick svar av kvm3. Tror att om du har hyfsat bra metabolism så hinner du nog i princip bli ren mellan helgerna.

Jag skulle gissa på att du blir ren på MAX två veckor, antagligen mycket kortare än så.
2011-03-12, 23:09
Medlem
Lilabanans avatar
Fan! Drog Subutex igår kväll för första gången på flera månader och tänkte inte alls att det skulle ha en halveringstid på hela 37 timmar!

Nu har jag pissprov på måndag (sticka, tror det är 4 småstickor som testar efter olika substanser om mitt fotografiska minne är korrekt). Har druckit en hel del vatten, men kräktes en del inatt pga subben. Idag har jag ätit och druckit rätt så bra, inte riktigt vågat med tanke på att magen känts lite ostabil. Men imorgon ska jag dricka så jävla mycket vatten det bara går. Tror ni jag blir ren? Vore jäkligt uppskattat om någon kunde svara!

Läste också nånstans i denna tråd att de inte kollar efter sub på alla stickor, stämmer detta? Som sagt, jag tror det är en sticka bestående av 4 st "småstickor" eller vad man ska kalla det. Då kanske någon vet om de kollar sub på de?

Tack på förhand!
/Orolig Lilabanan
2011-03-13, 02:14
Medlem
LakeLeonards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ackepeeh
Hejsan flashbackare =)
Nu e de så att jag har lite fräscht och RENT kiss stående i kylen för att ja tänkte spara de tills imorgon när jag ska kissa =) E det korrekt att det står där tills imorgon då jag ställer fram det sen lägger det mällan skinkorna och får de i kropsvärme? KMR DET FUNKA ??

Har du det i ett bra rör så kan du mikra det en stund så att det är varmt, det räcker nog inte att ha det mellan skinkorna. Sen ber du om att få pissa direkt när du kommer fram, skulle det ha hunnit bli kallt så blir dom misstänksamma så pula runt en stund på dass men som sagt mikra det så håller det sig garanterat varmt. Funkat alla ggr för mig.Lycka till!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in