2011-05-11, 19:29
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Rökte lite lite igår och kanske ska röka ikväll. Tror ni att jag kommer vara clean om 7 dagar?
Om du behöver vara ren om sju dagar så är det väl bäst att låta bli, för säkerhets skull?
2011-05-11, 20:37
Medlem
Tjena Tjena! En polare var in och pissade igår och testet skickades iväg på analys i Stockholm, Han är 18, snart 19 år, lite mullig och väger ca 90 kg! För ca 25 dagar sedan rökte han någon holk och är nu orolig för testresultatet. Han har rökt ca 1 gång i månaden, mer eller mindre under 1 års tid och, han tränar lite då och då.

Kommer han klara sig tror ni?
2011-05-11, 23:43
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruzz
Tjena Tjena! En polare var in och pissade igår och testet skickades iväg på analys i Stockholm, Han är 18, snart 19 år, lite mullig och väger ca 90 kg! För ca 25 dagar sedan rökte han någon holk och är nu orolig för testresultatet. Han har rökt ca 1 gång i månaden, mer eller mindre under 1 års tid och, han tränar lite då och då.

Kommer han klara sig tror ni?
Jag tror definitivt att hans test visade negativt.
2011-05-12, 16:09
Bannlyst
Jag röker varje dag och har så gjort sedan i vintras, eller ja, det eskalerade väl i slutet av februari.

Ska dock börja pissa varannan vecka under sommaren nu då jag pissat positivt och jobbet kräver ett rent test. Gjorde ett test igår som kommer att vara positivt och räknar med att det är negativt om 4 veckor.

Kan jag sedan röka efter jag gjort provet för att sedan hålla upp i två veckor? Väger strax under 80 kg, jobbar på en restaurang (Dvs, ganska fysiskt jobb) och tränar regelbundet. Dricker inte mycket alkohol heller om det väger in.
2011-05-13, 00:10
Bannlyst
Går inte att editera så. Vilka droger syns på analys? Tänkte börja köra med Wasted om det går att få tag på.
2011-05-13, 15:56
Medlem
josh12s avatar
Ska ta drogtest i form av hårprov inför en anställning på måndag. rökte gräs sporadiskt under vintern men det var nog 2 månader sist, tips nån? Vad har jag för chanser?

Jag va inte ett dugg orolig tills jag fick höra att de va hårtest :S
2011-05-16, 11:40
Medlem
Holmquists avatar
Sitter lite smått såsad nu och försöker räkna när jag blir ren.

Om vi tar ett exempel och säger att jag skulle smälla i mig xanor 8mg direkt, hur länge tar det då innan jag är ren om gränsvärdet på stickan är 1000ng. Räkna på att halveringstiden är den högsta (12 timmar) och förklara/visa gärna uträkningen.

Tack på förhand!
2011-05-16, 19:51
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Om du behöver vara ren om sju dagar så är det väl bäst att låta bli, för säkerhets skull?

Det var väl inte det jag frågade. Så tar det igen. Rökte lite lite igår och kanske ska röka ikväll. Tror ni att jag kommer vara clean om 7 dagar?

Citat:
Ursprungligen postat av josh12
Ska ta drogtest i form av hårprov inför en anställning på måndag. rökte gräs sporadiskt under vintern men det var nog 2 månader sist, tips nån? Vad har jag för chanser?

Du är körd. 90-110 dagar.
2011-05-17, 12:30
Medlem
adoptivnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av josh12

Om ett hårtest vankas, skulle man kunna köra en helvaxning av kroppen och blankraka skallen och påstå att man gör det för bättre strömlinjeform i simningen (eller för att tjejen/killen gillar det eller vad som) och klara sig eller kommer de leta upp ett kvarglömt strå långt upp i röven eller rentav rycka en ögonfrans? Tycker hårtest är CSI-metoder som känns töntiga på en arbetsplats såvida man inte söker anställning som den nye Messias.
2011-05-18, 20:57
Medlem
papa porrs avatar
Hej, var på urinprov idag för cannabis och jag har inte rökt på ca 1,5 månad och innan dess rökte jag ca 2-3gram i veckan.
Är det någon risk överhuvudtaget att jag blir positiv?

Tacksam för svar.
Senast redigerad av papa porr 2011-05-18 kl. 21:07.
2011-05-19, 00:26
Medlem
wsbs avatar
Kanske blir tvingad att drogtesta på jobbet igen, p.g.a. lite skum sjukfrånvaro...

Heroin ca 0,5 g intog jag förra torsdagen mellan 19:00-00:00...
Xanor/alprazolam 1 mg intog jag i lördags ca 06:00...
Amfetamin ca 0,2-0,5 g av hög kvalitet intog jag framför allt under lördagsnatten, men drog även några linor under söndagen, samt slickade av tallriken i måndags i det absolut senaste...
Intog även valium+xanor för ca 20 dagar sedan, ca 4-6 mg av blandad art...

Kommer ett prov som skickas på analys visa negativt om jag lämnar urinprov på fredag?

Benson tror jag att jag i absolut värsta fall kan komma undan med, amfetaminet blir svårare...

Längd: 178 cm
Vikt: ca 70 kg
En viss träning idag onsdag 40 min, fotbollsmatch...
Mycket alkohol genomgående, vilket är vätskedrivande...?
Senast redigerad av wsb 2011-05-19 kl. 00:31.
2011-05-19, 00:54
Medlem
Tror du kan vara lugn angående testet.

0.5 heroin är dock en jävligt stor mängd under så kort tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in