2011-02-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
25 mg borde garanterat vara borta efter 3 veckor med tanke på att du inte tagit nått innan, jag blev ren på 3.5 veckor men då hade jag ätit stesolid i ca en månad varje dag så det borde vara lugnt för din del.

Tack så hemskt mycket för det snabba och lugnande svaret . Lär försöka skjuta upp provet i ett par dagar till för att vara på den säkra sidan
2011-02-27, 21:51
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Jag tog 16 mg xanor igår och 16 mg idag så det jag undrar över är om det är ute från pisset efter 8 dagar eftersom jag ska lämna urinprov nästa måndag och vad kan jag göra för att det ska gå ut snabbare? dricka mycket vatten eller?

Ingen som kan hjälpa mig med mitt problem? hade gärna behövt veta det snarast.
2011-02-27, 22:13
Medlem
Det här kanske e en asdum fråga men måste ställa den.

Jag tog 3 5mg först sen nån timma senare tog jag ytterligare en 10mg.
Gör det någon skillnad?
2011-02-27, 22:21
Medlem
Citat:
Ingen som kan hjälpa mig med mitt problem? hade gärna behövt veta det snarast.

https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.benzo.org.uk%2Fbzequi v.htm

Kolla om du hittar nåt där ska glo jag med
2011-02-27, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puf[LEFT
fet][/left]https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.benzo.org.uk%2Fbzequi v.htm

Kolla om du hittar nåt där ska glo jag med

Halveringstid på 6-12 timmar iaf ... Önskar jag visste mer ...

Läste nu också att det tydligen ska vara ute på typ 4 dagar, men vet inte d med säkerhet
Senast redigerad av Puffet 2011-02-27 kl. 22:28.
2011-03-04, 14:55
Medlem
Nervös :S

Alltså jag går och lämnar kissprov varannan vecka förut varje vecka, men nu efter som att dom ändrat tiderna så tog jag tillfället i akt. Jag rökte ungefär en gräsjoint på 0.5 g, och tog 5 xanor 2 mg direktverkande plus en snort sub.
Gick till en jag har haft samtal med och ljög om att jag skulle göra kissprov på min kille men jag skulle ha den till mig själv.
Jag rökte och tog pixen för exakt en vecka sen.
Idag så kissade jag på multistickan och det visade nästan positivt på thc och benzo. På benzo sträcket var det ett svagt streck, tror det e ok ändå. men thc var det ett streck som nästan inte alls syntes. då menar jag jättesvagt. Struntade i att gå på mötet idag eftersom att jag visar positivt och om jag gör det fler ggr nu så blir det fänglese en månad.
Jag ska dit igen på fredag, alltså exakt en vecka från och med nu.
Tror du det e ute? läste på din tabell men den stämmer ju inte då ang mig. Jag väger under 60 och rökte ju bara en joint.

Snälla ge mig ett ärligt svar.
/ nojjig
2011-03-04, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bikinikills
Nervös :S

Alltså jag går och lämnar kissprov varannan vecka förut varje vecka, men nu efter som att dom ändrat tiderna så tog jag tillfället i akt. Jag rökte ungefär en gräsjoint på 0.5 g, och tog 5 xanor 2 mg direktverkande plus en snort sub.
Gick till en jag har haft samtal med och ljög om att jag skulle göra kissprov på min kille men jag skulle ha den till mig själv.
Jag rökte och tog pixen för exakt en vecka sen.
Idag så kissade jag på multistickan och det visade nästan positivt på thc och benzo. På benzo sträcket var det ett svagt streck, tror det e ok ändå. men thc var det ett streck som nästan inte alls syntes. då menar jag jättesvagt. Struntade i att gå på mötet idag eftersom att jag visar positivt och om jag gör det fler ggr nu så blir det fänglese en månad.
Jag ska dit igen på fredag, alltså exakt en vecka från och med nu.
Tror du det e ute? läste på din tabell men den stämmer ju inte då ang mig. Jag väger under 60 och rökte ju bara en joint.

Snälla ge mig ett ärligt svar.
/ nojjig
Kommer det ett sträck överhuvudtaget så är det negativt.
2011-03-06, 10:02
Medlem
centrifugs avatar
Jag åt fem ikto igår. Ökar jag utdrivningen genom att dricka mycket vatten innan provdagen eller räcker det att jag dricker på provdagen?
2011-03-07, 13:18
Medlem
Röker aldrig men provade på för en månad sedan, eller snarare 31 dagar sen. Drog två bloss hasch och ska göra ett pissprov för ett kommande jobb. Kommer det synas tror ni? Väger 85 kg , tränar ej och äter väl som vanligt folk.. har även haft magsjuka nu så jag har inte ätit på 3 dagar...

Vore skönt om nån kunde svara!
2011-03-07, 13:23
Medlem
brunstigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SupermÄn
Röker aldrig men provade på för en månad sedan, eller snarare 31 dagar sen. Drog två bloss hasch och ska göra ett pissprov för ett kommande jobb. Kommer det synas tror ni? Väger 85 kg , tränar ej och äter väl som vanligt folk.. har även haft magsjuka nu så jag har inte ätit på 3 dagar...

Du kan vara tvärlugn.
2011-03-07, 13:38
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SupermÄn

Du var ren för fyra veckor sen, det finns inga skäl till oro.
2011-03-07, 13:45
Medlem
Tack för snabbt svar, men glömde säga att jag tog ett bloss på nyår också, dock ofrivilligt. Trodde det var en cigg. är även 176 cm lång, är alltså lite mullig.

Vet att jag är överdrivet nojjig, men då jag inte vet ett skit om nått sånt här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in