2011-05-02, 18:05
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
kan de se i pisstestet om man ätit kreatin? kan värdet bli för högt? isf vilken är lämplig mängd att käka om man hydrerar?
2011-05-02, 21:27
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenn-Matthews
kan de se i pisstestet om man ätit kreatin? kan värdet bli för högt? isf vilken är lämplig mängd att käka om man hydrerar?

tror inte det. Säg isf att du ätit det som kosttillskott.
2011-05-03, 17:37
Medlem
micke_hs avatar
Är det nån som vet vilket drogtest dom använder sig av på Kabi Fresenius? Ska ev börja jobba där snart och jag misstänker att jag får lämna drogtest.
2011-05-04, 18:58
Medlem
fuzzybunnys avatar
Låt mig säga som så att detta är "teoretiskt"

Låt oss säga att jag har rökt 1-3 ggr i månaden i 3 månader, sen haft ett uppehåll på 2,5 veckor tills denna lördag då jag "rökte" ca 0.3-0.5, skulle jag då kunna vara ren vid skrivande stund om jag hydrerat mig själv i två dagar nu? ca 195 lång med 80kg på kroppen.

Så om jag i teorin skulle gå på ett UP med dessa "fakta" skulle jag klara mig eller inte?
2011-05-05, 18:13
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Jupp, du spär ut mängderna av substanserna de letar efter så de hamnar under tröskelvärdet, vilket även då kreatinvärdet gör, därför boostar du kreatinet med rått kött (går även att köpa kreatin som kosttillskott ) sen gör du urinet gult med b-vitamin.

Jag har aldrig behövt göra nåt liknande själv, men skulle tro att det funkar.

lycka till.

ps, Du ska inte äta råttkött, utan rått kött.

du blev det om test för mig... ska göra det måndag morgon.... blir 15-16 dagar sen jag rökte... tror ni det hunnit ut eller måste man hydrera sig igen?
2011-05-05, 19:45
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenn-Matthews
du blev det om test för mig... ska göra det måndag morgon.... blir 15-16 dagar sen jag rökte... tror ni det hunnit ut eller måste man hydrera sig igen?

Du rökte en jolle och en bong den 23e april, right? Lär inte ha varit mer än en 0.7a du delade med polarn va?

Jag är ganska övertygad om att det är lugnt, men skäll inte på mig om jag har fel
2011-05-05, 19:48
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Du rökte en jolle och en bong den 23e april, right? Lär inte ha varit mer än en 0.7a du delade med polarn va?

Jag är ganska övertygad om att det är lugnt, men skäll inte på mig om jag har fel

aa det stämmer... haha no worries
2011-05-05, 22:48
Medlem
elpirros avatar
Hur är ska jag lägga upp det om man rökt 1 jolle idag första gången på 2 veckor annars har det varit näst intill dagligen i ett år för att försöka få det negativt tills på måndag? Jag har en bruten käke så har enbart fått i mig flytande föda i 2 veckor och jag är rätt så späd kroppsligt. Brukar basta några gånger i veckan också. Råd någon??
2011-05-06, 15:58
Medlem
Hejsoss avatar
Tja, Vet att det finns 3 benzodiazepiner som inte syns på narkotikaanalysenheten i umeå, en av dessa är klonazepam, vet någon vilka de andra 2 är?
2011-05-07, 00:25
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Hur är ska jag lägga upp det om man rökt 1 jolle idag första gången på 2 veckor annars har det varit näst intill dagligen i ett år för att försöka få det negativt tills på måndag? Jag har en bruten käke så har enbart fått i mig flytande föda i 2 veckor och jag är rätt så späd kroppsligt. Brukar basta några gånger i veckan också. Råd någon??

Dagligt rökande gör att det tar längre tid för det att gå ur. Räkna med nån månad. Du bör hydrera dig själv.

10 liter vatten om dagen, kreatin & b-vitamin kosttillskott.
Testdagen ser du till att pissa några gånger innan det är dags för test.
2011-05-09, 09:21
Medlem
micke_hs avatar
Nån som vet vilket drogtest dom använder sig av på Kabi Fresenius? Är det salivtester eller urin?
2011-05-10, 23:11
Medlem
Inte-Igens avatar
Rökte lite lite igår och kanske ska röka ikväll. Tror ni att jag kommer vara clean om 7 dagar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in