2007-04-28, 18:17
Medlem
S_o_Ns avatar
Funderat länge på det här... Fungerar hydrering för alla droger eller är det endast för THC?... Och alkohol borde väl ge motsatt effekt som vatten eftersom det är vätskedrivande?
2007-05-08, 19:04
Medlem
enligt http://www.hlscandinavia.com/pages/100253.html så ger inte stilnoct utslag på ngt, borde det inte ge utslag på benzo??
2007-05-15, 17:22
Medlem
Nagaxs avatar
Fuck fuck fuck fuck fuck, morsan hittade min pipa, fuck fuck fuck fuck FUCK.

Morsan kan langa på mig ett drogtest inom den närmsta veckan - hur gör jag för att få ut allt såfort som möjligt? Stannar det lika länge i kroppen oavsett hur mycket jag tränar/dricker?
2007-05-16, 21:06
Medlem
2500s avatar
Fentanyl och pissprov någon som vet hur det funkar? Kollar dom det? Ger det utslag?
2007-05-17, 13:30
Medlem
Någon som vet om följande läkemedel ger utslag i urinprovet:

Almogran
Maxalt
Tryptizol
Seretide
Terracortril med Polymin B

???
2007-05-31, 04:37
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
Fentanyl och pissprov någon som vet hur det funkar? Kollar dom det? Ger det utslag?

Inte på stickor men analys där kan dom se.
2007-06-11, 15:47
Bannlyst
q:Käkade 6 stesolid 5 MG i fredags 8/6 och 8 st dagen därpå. Var helt ren innan dess. Väger runt 70 pannor. Ska lämna vanligt stickprov för att få stilnoct. Hur länge till behöver jag väntA?
2007-06-12, 00:03
Medlem
Ett litet knep man kan göra

Ett litet knep man kan göra är att låta en kompis piss i tex en kondom åt dej sen hälla i det pisset i muggen istället för ditt eget , ( en person som inte har tagit droger) :P
2007-06-12, 15:36
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youdontknowme
q:Käkade 6 stesolid 5 MG i fredags 8/6 och 8 st dagen därpå. Var helt ren innan dess. Väger runt 70 pannor. Ska lämna vanligt stickprov för att få stilnoct. Hur länge till behöver jag väntA?

Typ 3-4 veckor haha.
2007-06-13, 12:08
Medlem
The.fishs avatar
Kommer jag klara testet? [cannabis]

Hej
På fredag (15/6) ska det testas inför ett jobb.

Senast jag rökte var den förste juni altså drygt tå veckor innan frovdagen. Fick reda på testet i går (tisdag) och blev grymmt nojjig, så jag hoppas nu på att flashback kan lugna mig eller komma med användbara tips om hur jag på bästa sätt förbereder mig innan testet.

Det var brunt jag rökte för två veckor sedan enligt mer vana rökare tämligen kasst men vi blev ändå ganska stenade, föamför allt jag.

Innan det har jag inte rökt i några större mängder är ganska ny på det området men den senaste månaderna har det ändå blivit något poff i veckan, både brunt och grönt.

Jag har ganska normal kroppsbyggnad, har tränat ett par gånger i veckan ett tag nu och väger ca 78 kg.
Har oturligt nog blivit en dålig tränings tid på sistone, tränade senast i förra måndagen.

Jag har för mig att de brukar testa med urinprov på den arbetsplatsen och jag måste göra det innan klockan nio på morgonen.

Vad tror ni nu är mina chanser, kommer jag klara det eller borde jag försöka sjuta upp det?
Hur förbereder jag mig på bäst sätt, drack igår en himmla massa vatten, bör jag fortsätta med det?
Borde jag träna eller basta eller något de sista dagarna?
C-vitamin har jag också hört att ska kunna sänka värdena sämmer det och i vilka mängder bör det i så fall intas?
Om jag nu dricker en massa vatten försöker förbereda mig finns det väll risk att testet blir ogiltigt, vad sker då?

Det är mycket mer än jobbet som står på spel så jag får inte visa positivt, så snälla kom med vad ni tror ökar mina changser att lyckats.
2007-06-13, 12:36
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.fish
Hej
På fredag (5/6) ska det testas inför ett jobb.

Har du en tidsmaskin?

Citat:
Ursprungligen postat av The.fish
Hej
Senast jag rökte var den förste juni altså drygt tå veckor innan frovdagen. Fick reda på testet i går (tisdag) och blev grymmt nojjig, så jag hoppas nu på att flashback kan lugna mig eller komma med användbara tips om hur jag på bästa sätt förbereder mig innan testet.

Det var brunt jag rökte för två veckor sedan enligt mer vana rökare tämligen kasst men vi blev ändå ganska stenade, föamför allt jag.

Innan det har jag inte rökt i några större mängder är ganska ny på det området men den senaste månaderna har det ändå blivit något poff i veckan, både brunt och grönt.

Jag har ganska normal kroppsbyggnad, har tränat ett par gånger i veckan ett tag nu och väger ca 78 kg.
Har oturligt nog blivit en dålig tränings tid på sistone, tränade senast i förra måndagen.

Jag har för mig att de brukar testa med urinprov på den arbetsplatsen och jag måste göra det innan klockan nio på morgonen.

Vad tror ni nu är mina chanser, kommer jag klara det eller borde jag försöka sjuta upp det?
Hur förbereder jag mig på bäst sätt, drack igår en himmla massa vatten, bör jag fortsätta med det?
Borde jag träna eller basta eller något de sista dagarna?
C-vitamin har jag också hört att ska kunna sänka värdena sämmer det och i vilka mängder bör det i så fall intas?
Om jag nu dricker en massa vatten försöker förbereda mig finns det väll risk att testet blir ogiltigt, vad sker då?

Det är mycket mer än jobbet som står på spel så jag får inte visa positivt, så snälla kom med vad ni tror ökar mina changser att lyckats.

Jag tror verkligen inte att du behöver oroa dig särskilt mycket, men att följa råden som står i "[FAQ om drogtestning]" kommer hjälpa:

Var inte detta en rätt onödig fråga? Du kunde ju själv ha hittat svar relativt lätt.
2007-06-14, 12:15
Medlem
Visst testas det för barbiturater (karisoprodol) också. Hur lång tid tar det för karisoprodolet att gå ur urinen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in