Funderat länge på det här... Fungerar hydrering för alla droger eller är det endast för THC?... Och alkohol borde väl ge motsatt effekt som vatten eftersom det är vätskedrivande?
Morsan kan langa på mig ett drogtest inom den närmsta veckan - hur gör jag för att få ut allt såfort som möjligt? Stannar det lika länge i kroppen oavsett hur mycket jag tränar/dricker?
q:Käkade 6 stesolid 5 MG i fredags 8/6 och 8 st dagen därpå. Var helt ren innan dess. Väger runt 70 pannor. Ska lämna vanligt stickprov för att få stilnoct. Hur länge till behöver jag väntA?
Ett litet knep man kan göra är att låta en kompis piss i tex en kondom åt dej sen hälla i det pisset i muggen istället för ditt eget , ( en person som inte har tagit droger) :P
q:Käkade 6 stesolid 5 MG i fredags 8/6 och 8 st dagen därpå. Var helt ren innan dess. Väger runt 70 pannor. Ska lämna vanligt stickprov för att få stilnoct. Hur länge till behöver jag väntA?
Hej
På fredag (15/6) ska det testas inför ett jobb.
Senast jag rökte var den förste juni altså drygt tå veckor innan frovdagen. Fick reda på testet i går (tisdag) och blev grymmt nojjig, så jag hoppas nu på att flashback kan lugna mig eller komma med användbara tips om hur jag på bästa sätt förbereder mig innan testet.
Det var brunt jag rökte för två veckor sedan enligt mer vana rökare tämligen kasst men vi blev ändå ganska stenade, föamför allt jag.
Innan det har jag inte rökt i några större mängder är ganska ny på det området men den senaste månaderna har det ändå blivit något poff i veckan, både brunt och grönt.
Jag har ganska normal kroppsbyggnad, har tränat ett par gånger i veckan ett tag nu och väger ca 78 kg.
Har oturligt nog blivit en dålig tränings tid på sistone, tränade senast i förra måndagen.
Jag har för mig att de brukar testa med urinprov på den arbetsplatsen och jag måste göra det innan klockan nio på morgonen.
Vad tror ni nu är mina chanser, kommer jag klara det eller borde jag försöka sjuta upp det?
Hur förbereder jag mig på bäst sätt, drack igår en himmla massa vatten, bör jag fortsätta med det?
Borde jag träna eller basta eller något de sista dagarna?
C-vitamin har jag också hört att ska kunna sänka värdena sämmer det och i vilka mängder bör det i så fall intas?
Om jag nu dricker en massa vatten försöker förbereda mig finns det väll risk att testet blir ogiltigt, vad sker då?
Det är mycket mer än jobbet som står på spel så jag får inte visa positivt, så snälla kom med vad ni tror ökar mina changser att lyckats.
Hej
På fredag (5/6) ska det testas inför ett jobb.
Har du en tidsmaskin?
Citat:
Ursprungligen postat av The.fish
Hej
Senast jag rökte var den förste juni altså drygt tå veckor innan frovdagen. Fick reda på testet i går (tisdag) och blev grymmt nojjig, så jag hoppas nu på att flashback kan lugna mig eller komma med användbara tips om hur jag på bästa sätt förbereder mig innan testet.
Det var brunt jag rökte för två veckor sedan enligt mer vana rökare tämligen kasst men vi blev ändå ganska stenade, föamför allt jag.
Innan det har jag inte rökt i några större mängder är ganska ny på det området men den senaste månaderna har det ändå blivit något poff i veckan, både brunt och grönt.
Jag har ganska normal kroppsbyggnad, har tränat ett par gånger i veckan ett tag nu och väger ca 78 kg.
Har oturligt nog blivit en dålig tränings tid på sistone, tränade senast i förra måndagen.
Jag har för mig att de brukar testa med urinprov på den arbetsplatsen och jag måste göra det innan klockan nio på morgonen.
Vad tror ni nu är mina chanser, kommer jag klara det eller borde jag försöka sjuta upp det?
Hur förbereder jag mig på bäst sätt, drack igår en himmla massa vatten, bör jag fortsätta med det?
Borde jag träna eller basta eller något de sista dagarna?
C-vitamin har jag också hört att ska kunna sänka värdena sämmer det och i vilka mängder bör det i så fall intas?
Om jag nu dricker en massa vatten försöker förbereda mig finns det väll risk att testet blir ogiltigt, vad sker då?
Det är mycket mer än jobbet som står på spel så jag får inte visa positivt, så snälla kom med vad ni tror ökar mina changser att lyckats.
Jag tror verkligen inte att du behöver oroa dig särskilt mycket, men att följa råden som står i "[FAQ om drogtestning]" kommer hjälpa:
Dagarna innan provtagningen:
Drick mycket vatten! Detta ökar din metabolism.
Var aktiv! Jogga, styrketräna, gå snabba entimmaspromenader, ha sex, bada osv, detta snabbar upp din metabolism MER ÄN NÅGOT ANNAT och är det du ska göra på lång sikt.
En nackdel med detta kan däremot vara att eftersom metabolismen ökas, så ökas även mängden thc i urinet. Med andra ord så om det skulle vara ett gränsfall så är det bättre att sluta 2 dagar
innan du ska lämna provet och sedan hydrera dig på provdagen.
Ät smalt, bränn så mycket fett du kan och få din kropp att må så bra som möjligt så att allt thc som är inkapslat i ditt fett åker ut via ditt svett / urin.
Dagen du ska lämna provet
Gå upp tidigt. Under natten har massa knark samlats i ditt urin, och därför är morgonurinen smutsigast. Urinera ett antal ggr innan du ska lämna provet alltså.
Drick en jävla massa vatten. Inte för mycket dock, drick tills du pissar några ggr i timmen och ditt urin är genomskinligt och fint.
Ät b-vitamin-tabletter tills ditt urin har en gulaktig färg igen. Detta gör att misstankarna om hydrering minskar, och chansen att ditt prov blir ogiltigt minskar. Kreatintestningen går till så
att provtagaren kör ner en teststicka i urinet och den talar om huruvida det är tillräckligt med kreatin i urinet eller inte. Efter som dessa stickor kostar pengar så används dom bara när det
finns misstanke om fusk.
Väl vid provtagningen så börjar du med att pissa i toaletten, pausar, pissar muggen halvfull, och pissar resten i toaletten. Anledningen till detta är för att det finns mest knark i det första
och sista urinet. Renast är alltså det du pissar "i mitten".
Om provtestaren tycker att ditt urin ser genomskinligt ut eller misstänker hydrering så behöver du bara förklara att du druckit lite extra vatten innan för att det ska gå lättare att kissa inför
publik så att säga. Detta brukar vanligtvis lugna dom.
Var inte detta en rätt onödig fråga? Du kunde ju själv ha hittat svar relativt lätt.