2007-09-20, 01:52
Medlem
a
2007-09-23, 16:54
Bannlyst
Q: syns subutex enbart på BUP-stickan? och inte på t ex Opi eller Morphine?
2007-09-23, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av STORÄCKLET
Q: syns subutex enbart på BUP-stickan? och inte på t ex Opi eller Morphine?
A: Ja det syns enbart på BUP-stickan.
2007-09-25, 10:23
Medlem
Knivs avatar
Vet inte om det nämnts innan men om du vill få ditt piss att bli gult.
Drick berocca! Mitt piss blir gult som satan iaf (innehåller b-vitamin)
2007-09-25, 16:46
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv
Vet inte om det nämnts innan men om du vill få ditt piss att bli gult.
Drick berocca! Mitt piss blir gult som satan iaf (innehåller b-vitamin)

Tack för tipset, för jag tycker inte b-komplex tabletter hjälper ett skit. Däremot tror jag öljäst hjälper en del. Tycker iaf att ditt tips borde komma med Faq´n. Fast det är nog ingen admin som orkar ta till sig mödan för en sådan liten sak.

En annan fråga jag vill ha svar på: Om man gör vanliga standard pisseprov som skickas till Kliniskt kemiska laboratoriet Universitetsjukhuset i Örebro, gör de då test för Subutex? Jag är inte misstänkt för några andra droger än Cannabis, men jag ser på proverna att de gör test för:

U-Bensodiaz., screen
U-Buprenorfin,screen
U-Dextropro., screen
U-Kokain, screen
U-Metadon, screen
U-Opiater, screen
U-Oxikodon, screen
U-Kreatinin N
U-pH

Då har jag skrivit rakt av ifrån provpapprena.

Svar snabbt tack.
2007-09-25, 18:51
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Tack för tipset, för jag tycker inte b-komplex tabletter hjälper ett skit. Däremot tror jag öljäst hjälper en del. Tycker iaf att ditt tips borde komma med Faq´n. Fast det är nog ingen admin som orkar ta till sig mödan för en sådan liten sak.

En annan fråga jag vill ha svar på: Om man gör vanliga standard pisseprov som skickas till Kliniskt kemiska laboratoriet Universitetsjukhuset i Örebro, gör de då test för Subutex? Jag är inte misstänkt för några andra droger än Cannabis, men jag ser på proverna att de gör test för:

U-Bensodiaz., screen
U-Buprenorfin,screen
U-Dextropro., screen
U-Kokain, screen
U-Metadon, screen
U-Opiater, screen
U-Oxikodon, screen
U-Kreatinin N
U-pH

Då har jag skrivit rakt av ifrån provpapprena.

Svar snabbt tack.

EDIT: Buprenorfin var det aktiva i Subutex. Ingen ide att köra på Subutex med andra ord.
2007-10-04, 22:59
Medlem
jag fick brev från polisen idag och jag hade tydligen 0.9 mikrogram thc per ml urin. är de mycket?

sen undrar jag om någon vet vad som förmodligen kommer stå i domen för innehav och eget bruk? och hur lång tid efter brottet begåtts brukar de ta innan den kommer?
2007-10-07, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sammed
jag fick brev från polisen idag och jag hade tydligen 0.9 mikrogram thc per ml urin. är de mycket?

sen undrar jag om någon vet vad som förmodligen kommer stå i domen för innehav och eget bruk? och hur lång tid efter brottet begåtts brukar de ta innan den kommer?

Om det är mycket kan jag inte svara på..
du kommer att få 2st ringa narkotikabrott.
Det kan variera väldigt mycket tror jag.. ~3-4 månader för min del. brev från länsstyrelsen kom efter 9 månader för mig.
2007-10-07, 10:18
Medlem
Jag har tagit några tabletter som heter xoloft eller xanor, i fredags kväll (3st). Komer det synas på pissprov på måndag? JAg väger runt 84kg, men är vältränad.
2007-10-08, 01:11
Medlem
evilclowns avatar
.....

Jag har en hypotetisk fråga..
Om en snubbe rökt standardbrunt i ca 1år ungefär 2-5ggr/veckan
Sen tog han ett uppehåll i 8 dagar o därefter rökte han kanske 1g under torsdag-fredag kvällen (4-5/10)
Och han väger runt 85-90..
Hur länge sitter Thc:t kvar i pisset då?
Finns det någon chans att han klarar sig om han måste pissa om 1-2 veckor?
Och funkar myten med C-Vitamin ska driva ut Thc:t ur pisset snabbare?
2007-10-08, 18:29
Medlem
Jag ska på blodprov nu på torsdag (11:e) och jag tog Benzo (Xanor 1mg) ett par stycken och rökte lite brunt, min fråga är då, tror ni att Benzon ger "utslag" på blodprovet? Tacksam för svar
2007-10-08, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskenIvattnet8
Jag har tagit några tabletter som heter xoloft eller xanor, i fredags kväll (3st). Komer det synas på pissprov på måndag? JAg väger runt 84kg, men är vältränad.

Yepp dina Xanor kommer att synas på pissprov mest troligt "Zoloft" (stavning?) kan jag inte svara för, även fast jag sitter och trycker på 6st

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in