2015-03-03, 06:18
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Har två frågor som jag önskar svar på. Hade varit väldigt tacksam.

1: Tog 200 mg DEPOT tabletter Tramadol vid två tillfällen. Den 26e och 27e februari för några dagar sen alltså. Totalt 400 mg DEPOT. Kommer jag vara ren vid ett pissprov den 19e mars? Har för övrigt inte rört någon opiat på väldigt väldigt länge så jag har ingen tolerans eller så. Normalvikt och normallängd.

2: Syns dexofen på urinprov och är det någon som vet halveringstiden på dexofen?
1. Du kommer att va ren
2.Dexofen är narkotikaklassad och tillhör opiodfamiljen, så ja den ger uyslag på opiater.
2015-03-03, 19:30
Medlem
Gondorss avatar
Tja! är sugen på att utforska svamp lite.... men går på piss lite då och då. Så min fråga är kan det synas på urin prov? och om det gör det hur lång tid tar det innan det försvinner? tacksam för svar
2015-03-03, 20:38
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gondors
Tja! är sugen på att utforska svamp lite.... men går på piss lite då och då. Så min fråga är kan det synas på urin prov? och om det gör det hur lång tid tar det innan det försvinner? tacksam för svar
Svamp syns ej på sticka men ifall dom skickar iväg det på analys är du körd.
2015-03-03, 20:42
Medlem
Gondorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HiiriHaze
Svamp syns ej på sticka men ifall dom skickar iväg det på analys är du körd.
dom kör alltid analys. såg nått om det bara sitter i 3 dagar på ett antal olika sidor. dock var det i USA, antar att dom har högre gräns för vad man får ha i kroppen?
2015-03-03, 21:01
Medlem
Munkees avatar
Hur är det med bensodiazapiner på salivtest?
Mvh
2015-03-04, 14:18
Medlem
Hej jag undrar om någon vet hur många timmar efter man hydrerar sig det tar innan droger finns i urinet igen. Drack kaffe vatten massa från sex till elva lämna prov kl ett hur ser mina chanser ut var tio dagar sen jag rökte var då ren i två mån och rökte under ett gram söndag natt måndag morgon är 1,80 80kg mycke muskler
2015-03-04, 14:20
Medlem
Hej jag undrar om någon vet hur många timmar efter man hydrerar sig det tar innan droger finns i urinet igen. Drack kaffe vatten massa från sex till elva lämna prov kl ett hur ser mina chanser ut var tio dagar sen jag rökte var då ren i två mån och rökte under ett gram söndag natt måndag morgon är 1,80 80kg mycke muskler. Drack även massa vatten under dom här dagarna minst sex liter dagen
2015-03-04, 19:13
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gondors
dom kör alltid analys. såg nått om det bara sitter i 3 dagar på ett antal olika sidor. dock var det i USA, antar att dom har högre gräns för vad man får ha i kroppen?
Vilken sort svamp tänkte du ta?
2015-03-04, 19:27
Medlem
Gondorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HiiriHaze
Vilken sort svamp tänkte du ta?
första bästa, letar för fullt du vet inget om hur länge det sitter i kroppen?
2015-03-05, 00:27
Medlem
Hippieflipps avatar
Jag har hört och läst lite olika och undrar vad som faktiskt gäller. Om man blir misstänkt för drograttfylla, måste man lämna urinprov? Vet att blodprov inte kan nekas av uppenbara skäl, men urinprov bevisar inte om man varit påverkad i trafiken. En nära vän blev misstänkt för drograttfylla häromdagen och sa till mig att polisen inte lät honom lämna sjukhuset innan han lämnat både blodprov och urinprov.

Är det någon som vet huruvida man måste lämna urinprov i sådan situation? Väldigt tacksam för svar!
2015-03-05, 12:48
Medlem
Ingen som har svar på hydreringsfrågan
2015-03-05, 16:00
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssxx
Ingen som har svar på hydreringsfrågan

Kroppen bryter när ämnen under en längre period så att dricka vatten hjälper faktiskt föga. Det är mest för att urinet ska innehålla mer vatten och testet blir ogiltigt så man får göra ett nytt test och köpa tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in