2006-11-05, 01:49
Medlem
Spookiess avatar
Tyvärr...

Citat:
Ursprungligen postat av Whole
jag har hört om tricket med diskmedel där man ska lägga diskmedel på fingret och sen pissa på det för då ska testa vara ogiltigt och man får göra ett nytt några dar senare. jag undrar: funkar det? och förstår dem att man har tricksat med provet?

Funkar inte!!
2006-11-06, 14:35
Medlem
karl_vandals avatar
hur lång tid tar det innan olika droger kommer ner i pisset?
2006-11-07, 03:11
Medlem
Q: Jag ska lämna blod / urinprov på sjukhuset idag, kommer det att synas att jag knarkat?
A: NEJ! Dom kollar _aldrig_ efter knark i ditt urin / blod på sjukhuset.

jag va med om en bilolycka och hade druckit sen tog dom blod prover och frågade om ja hade tatt narkotika kmr dom kolla efter spår efter cannabis?

Undra också hur länge Extacy (CK) sitter i pisset? Å mitt piss testas på labb:/

Peace /Smokern
2006-11-15, 22:31
Medlem
1. Händer det att de tar prov på hår där det kan synas upp till ca två månader eller mycket länge, när får de ta sådana prover?

2. Om man nyss varit på en hollandresa och rökt lagligt och har thc i blodet när man kommer hem kan man då åka fast på pissprov och anses det olagligt? och kan de kräva ett hårprov, om det sker på begäran?
2006-11-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolimit.se
2. Om man nyss varit på en hollandresa och rökt lagligt och har thc i blodet när man kommer hem kan man då åka fast på pissprov och anses det olagligt?

Det är olagligt att inneha THC i blodet i Sverige så ja... även om det var lagligt i holland etc... the laws are silly
2006-11-23, 12:14
Medlem
tog ca 0,7g tjack i fredas kväll och åkte dit på pissprovet som ja tog i dag (torsdag) klockan 10...surt..:S
2006-11-23, 13:26
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godoy
Om man dragit två linor amfetamin inom loppet av en timme och man en timme senare pissar. Kan det ha hunnit ner i pisset så att det blir positivt.
Och om man precis pissat innan och får dricka ett par glas vatten innan testet.

Det är inte värt att testa detta! En polare till mig trodde det var lugnt att dra litet tjack strax innan provet, och torskade. Det går fort ut i urinen.
2006-11-23, 21:44
Medlem
om jag skulle ta benzo 2 dar i rad(ganska små doser), hur länge skulle det synas på ett drogtest?
ungefärligt, 2 dar? 2 veckor?
2006-11-23, 21:55
Medlem
Maria Ungdom

Jag hamnade i psykos och uppsökte Maria Ungdom frivilligt.. Fick pissa och sånt där, vad händer rent byråkratiskt med mitt prov.. Vart kommer resultatet att skickas och i vilka papper kommer det att synas?
2006-11-24, 00:23
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultramaggy
om jag skulle ta benzo 2 dar i rad(ganska små doser), hur länge skulle det synas på ett drogtest?
ungefärligt, 2 dar? 2 veckor?

Det går inte att svara på. Vad har du för ämnesomsättning? Vad är det för bensodiazepin(er) du har tänkt dig att äta? Hur stor mängd har du tänkt sätta i dig? Vad är det för typ av prov? Vem skall analysera provet? Berätta om det så kan du få en kvalificerad gissning, men det bästa rådet är att inte ta någonting alls om du är orolig för provet.
2006-11-24, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Det går inte att svara på. Vad har du för ämnesomsättning? Vad är det för bensodiazepin(er) du har tänkt dig att äta? Hur stor mängd har du tänkt sätta i dig? Vad är det för typ av prov? Vem skall analysera provet? Berätta om det så kan du få en kvalificerad gissning, men det bästa rådet är att inte ta någonting alls om du är orolig för provet.

Var kanske lite otydlig, vet inte riktigt vilken sort det är, kanske svårt att svara på då. styrketränar 5 dar i veckan och motionerar en dag i veckan, har ganska bra metabolism, sist jag testades fick jag veta 5 dar i förväg, då hade jag rökt holk ett par veckor men klarade provet.
så egentligen undrar jag om benzon går ut snabbare eller segare än holken
2006-12-04, 20:34
Medlem
är lite nojjig nu så jag måste gnälla här hehe.. polisen har blivit informerad
om att jag brukar cannabis, och eventuellt flera droger. så enligt dem själva
skulle dom kontakta min skola, och då kommer dom väl troligen fråga hur det
går med mina studier, vilket är sådär.. och jag utgår ifrån att jag kommer få
göra ett urinprov eller blodprov inom 1-2 veckor, med lite tur längre tid.

brukar inte röka speciellt regelbundet, ibland kan det gå 1-2 veckor utan att
jag röker och ibland kan jag röka 5-6 dagar i sträck så jag vet inte hur man ska
fördela det när jag jämnför med tabellen här i FAQ.

Väger ungefär 65 kg, idrottar inte, sitter stilla ganska mycket. Tänker absolut
köra på att dricka vatten och käka vitaminer och annat praktiskt för att rensa
urinet.. men vad är oddsen för att klara sig? ska jag bara försöka skjuta på det
och vägra göra något prov?

fan vad det här suger. tror dom verkligen att dom hjälper mig genom att sätta dig mig?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in