2007-06-14, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider Mike
GHB/GBL syns inte på pissprov heller.

Exakt, jag har själv gjort ett test på detta där jag tog gbl kl 0300 på natten och sen skulle pissa kl 0800 på morgonen (precis då ruset gått ur) och ghb stickan visade negativ ändå
2007-06-14, 21:03
Medlem
knivhippies avatar
eftersom att stesolid har lang halveringstid antar jag att det aer ett hogdospreparat...(ren efter 1-3 v.) om man sager att jag aer en man med i normalvikt/normallaengd/normalaemnesomsaettning och poppar 10 mg stesolid, naer tror ni ungefaer jag aer ren fran det? Dricker/svettas mkt samt aeter smal veganmat. Vill vara sa ren att det inte syns pa snutens urintest alltsa...

En gissning aer tva veckor eller tror ni att det kan ga snabbare?
2007-06-16, 18:49
Medlem
sparkfots avatar
Dum som jag var så rökte jag 0,3-0,4g bra marijuana imorse när jag inte kunde somna. Jag lämnar provet som skickas iväg på analys.

På den här "thc-calculator" så står det ju "I got high today" och sedan räknar den ut när man ska/bör vara ren. Frågan är om så pass lite jag rökt kommer synas i slutet av nästa vecka? Typ torsdag-fredag.

Jag vet att det inte går att svara säkert på frågan, men jag tänkte om någon gjort något liknande som mig och rökt en joint och sedan lämnat urinprov som skickas på analys.

Jag ska troligen ta med mig en kompis piss i någon liten anordning jag får slänga ihop, men jag tänker att det kanske inte kommer synas ifall jag hydrerar mig varje dag fram tills provet.

Jag var för övrigt 100% ren sedan innan och hade inte rökt på 7-8 månader.
2007-06-17, 20:54
Medlem
RoLLiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparkfot
Dum som jag var så rökte jag 0,3-0,4g bra marijuana imorse när jag inte kunde somna. Jag lämnar provet som skickas iväg på analys.

På den här "thc-calculator" så står det ju "I got high today" och sedan räknar den ut när man ska/bör vara ren. Frågan är om så pass lite jag rökt kommer synas i slutet av nästa vecka? Typ torsdag-fredag.

Jag vet att det inte går att svara säkert på frågan, men jag tänkte om någon gjort något liknande som mig och rökt en joint och sedan lämnat urinprov som skickas på analys.

Jag ska troligen ta med mig en kompis piss i någon liten anordning jag får slänga ihop, men jag tänker att det kanske inte kommer synas ifall jag hydrerar mig varje dag fram tills provet.

Jag var för övrigt 100% ren sedan innan och hade inte rökt på 7-8 månader.

Du kan nog vara lugnt. Jag brukar röka på Fredagar, mellan 1-2g cb. Och så pissar jag på Måndagen, och det har aldrig visat possitivt. Men drick massa vatten, käka fet mat, rör på dig så bränner du ut det mycket, mycket fortare.
2007-06-22, 22:42
Medlem
kan man analysera ett pissprov om man har druckit massa vatten, och när man kissar så är det helt genomskinligt som vatten. Går det att analysera då eller ? Är det inte för ut spätt eller så ?
2007-06-23, 05:34
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falluja
kan man analysera ett pissprov om man har druckit massa vatten, och när man kissar så är det helt genomskinligt som vatten.

Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av Falluja
Är det inte för ut spätt eller så ?

Jo.
2007-06-24, 01:40
Medlem
Trollishs avatar
Vad tror ni om ca 0,5-1 gram bra amfetamin och ca 2-3 gram cannabis och sedan fem dagar tills prov?
2007-06-24, 02:33
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Vad tror ni om ca 0,5-1 gram bra amfetamin och ca 2-3 gram cannabis och sedan fem dagar tills prov?

Tjoet är inga problem, däremot kanske kanske det föreligger risk med cb'et. Det där är ju så jävla olika.
2007-06-24, 02:43
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Tjoet är inga problem, däremot kanske kanske det föreligger risk med cb'et. Det där är ju så jävla olika.

Mmm det jag är orolig för med.
2007-06-26, 21:53
Medlem
mike6971s avatar
thc och drogtester

hittade en intressant artikel om thc och drogtester.
enligt den kan 90% av dom som slutar lämna neg pisseprov efter 14 dagar!

http://www.ltkronoberg.se/templates/LtKDocPage.aspx?id=7309
2007-06-26, 22:09
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mike6971
hittade en intressant artikel om thc och drogtester.
enligt den kan 90% av dom som slutar lämna neg pisseprov efter 14 dagar!

http://www.ltkronoberg.se/templates/LtKDocPage.aspx?id=7309

Verkar juh jävligt konstigt då alla jag vet som rökt cannabis dagligen och sedan varit på avgiftning och lämnat prover så brukar det ta mellan 1-2 månader innan man blir ren.

För mig personligen så tog det 6 veckor att bli ren från 5 års dagligt brukande av cannabis.
2007-06-26, 23:24
Medlem
mike6971s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Verkar juh jävligt konstigt då alla jag vet som rökt cannabis dagligen och sedan varit på avgiftning och lämnat prover så brukar det ta mellan 1-2 månader innan man blir ren.

För mig personligen så tog det 6 veckor att bli ren från 5 års dagligt brukande av cannabis.

ja jag tycker oxå att det låter väldigt märkligt!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in