Citat:
Ursprungligen postat av frukostera
Tjena boys and girls, har en liten fråga som så klart är omöjlig att få ett säkert svar på men vill bara höra va ni tror.
Rökte under en period från slutet av juli till den 23 augusti. Det blev väl kanske 2-3 gram i veckan. Sen var jag ren i en vecka, efter det delade jag en 05a med 4 andra pers på fyllan. Nu 2 veckor efter ska jag på pissprov, tror ni att jag är ren? Det är ett vanligt stickprov.
EDIT: Har varit aktiv de senaste veckorna, med promenader, cyklat och tennis osv.
EDIT 2: Stilnoct, ger det utslag på benso och hur länge sitter det isåfall i pisset?
Jag tror att du kommer vara ren. Du har rökt så pass lite och under kort tid att det borde ha hunnit gå ur kroppen. Om du är osäker så kan du ju hävda att du inte kan kissa och be dem ta blodprov istället. Är det gränsfall till att klara sig så kan du klara dig på blodprov men inte på urinprov av någon anledning.
Stinoct ger inte utslag på de vanliga multistickorna, men vid en verifiering så hittar dem det om de letar efter det. Se till att inte lämna ett positivt prov, så att det inte skickas för verifiering.