2008-09-10, 15:22
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pennylick
i helgen började jag och en bekant snacka om urinprov och THC. han hävdade bestämt att de INTE testar för THC, utan de tittar endast på vilka halter man har av kretinin (stavning?) och andra ämnen som kroppen utsöndrar efter intag av cannabis. jag köper inte det argumentet.
gör ni?
Det testar mycket riktigt för THC, men det är inte THCt som ger utslaget på stickan... Någon metaboliserad cannabinoid om jag inte minns fel. Någon som vet säkrare?
Senast redigerad av psi807 2008-09-10 kl. 15:24.
2008-09-10, 18:09
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letthefireburn
tramadol tillhör inte standard testet, utan brukar testas på en seperat sticka.

Va bra ! Så de syns inte som morfin? Då kan jag lugnt tramma mig i kväll
2008-09-10, 18:19
Medlem
frukosteras avatar
Tjena boys and girls, har en liten fråga som så klart är omöjlig att få ett säkert svar på men vill bara höra va ni tror.

Rökte under en period från slutet av juli till den 23 augusti. Det blev väl kanske 2-3 gram i veckan. Sen var jag ren i en vecka, efter det delade jag en 05a med 4 andra pers på fyllan. Nu 2 veckor efter ska jag på pissprov, tror ni att jag är ren? Det är ett vanligt stickprov.

EDIT: Har varit aktiv de senaste veckorna, med promenader, cyklat och tennis osv.

EDIT 2: Stilnoct, ger det utslag på benso och hur länge sitter det isåfall i pisset?
Senast redigerad av frukostera 2008-09-10 kl. 18:44.
2008-09-10, 19:17
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostera
EDIT 2: Stilnoct, ger det utslag på benso och hur länge sitter det isåfall i pisset?

Stilnoct ger inte utslag på benso..
2008-09-10, 22:05
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Tjena boys and girls, har en liten fråga som så klart är omöjlig att få ett säkert svar på men vill bara höra va ni tror.

Rökte under en period från slutet av juli till den 23 augusti. Det blev väl kanske 2-3 gram i veckan. Sen var jag ren i en vecka, efter det delade jag en 05a med 4 andra pers på fyllan. Nu 2 veckor efter ska jag på pissprov, tror ni att jag är ren? Det är ett vanligt stickprov.

EDIT: Har varit aktiv de senaste veckorna, med promenader, cyklat och tennis osv.

Grymt svårt att svara på, men det lutar åt det hållet att du kommer att åka dit. Skulle säga att ration är: Negativt:Positivt 45:55, bara en liten sån här gissning som jag har på känn.

Stilnoct ger inte utslag på benzo och det brukar oftast inte finnas stickor som visar att du har det i kroppen.
2008-09-11, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Det testar mycket riktigt för THC, men det är inte THCt som ger utslaget på stickan... Någon metaboliserad cannabinoid om jag inte minns fel. Någon som vet säkrare?

jag tänkte väl det. hm, metaboliserad cannabinoid?
det lät fint.
tack för svar!
2008-09-11, 10:37
Bannlyst
Citat:

Jag tror att du kommer vara ren. Du har rökt så pass lite och under kort tid att det borde ha hunnit gå ur kroppen. Om du är osäker så kan du ju hävda att du inte kan kissa och be dem ta blodprov istället. Är det gränsfall till att klara sig så kan du klara dig på blodprov men inte på urinprov av någon anledning.

Stinoct ger inte utslag på de vanliga multistickorna, men vid en verifiering så hittar dem det om de letar efter det. Se till att inte lämna ett positivt prov, så att det inte skickas för verifiering.
2008-09-11, 15:40
Medlem
Ranknfiles avatar
Nu måste jag ha ett RAKT svar, syns tramadol på multitest med 4 droger? Syns de som opiat? Är i behov av väldigt snabbt svar! Tack på förhand!
2008-09-11, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ranknfile
Nu måste jag ha ett RAKT svar, syns tramadol på multitest med 4 droger? Syns de som opiat? Är i behov av väldigt snabbt svar! Tack på förhand!
Nej det syns inte som opiater. Och vad ja vet är tramadol inte på så mmånga multistickor, om ens några... Men det lär det snart vara ändring på. Du kan vara lugn.
2008-09-11, 16:16
Bannlyst
En liten fråga, en polare rökte lite jazztobak förra veckan..

Kanske en spliff som högst.. fast några bloss tror ja bara.. och käkade två sobril i söndags natt, tror ni att nåt kommer synas imorgon? En kompis som undrar, ja har inte jättekoll på haschet men benzon borde ju inte sitta i, det var ju bara två st.. Plus haschet var ju bara vid ett tillfälle förra veckan...
Senast redigerad av Bizarre 2008-09-11 kl. 16:19.
2008-09-11, 18:26
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
En liten fråga, en polare rökte lite jazztobak förra veckan..

Kanske en spliff som högst.. fast några bloss tror ja bara.. och käkade två sobril i söndags natt, tror ni att nåt kommer synas imorgon? En kompis som undrar, ja har inte jättekoll på haschet men benzon borde ju inte sitta i, det var ju bara två st.. Plus haschet var ju bara vid ett tillfälle förra veckan...
Beror på om det var i början eller slutet av förra veckan.
THC't borde väl vara ur kroppen ifall han rökte i början av förra veckan, benzon har jag inte koll på.
2008-09-11, 19:20
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pennylick
jag tänkte väl det. hm, metaboliserad cannabinoid?
det lät fint.
tack för svar!
Som sagt, inte helt hundra... Det är hur som helst inte THCt som syns på stickan, utan något som är svårt som fan att få in i kroppen utan att få in THC samtidigt - och att man då kan dra slutsatsen att du haft THC i omloppet också. Jävlar vad luddigt jag förklarar, men tror du förstår ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in