2009-01-19, 16:11
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedKid
doserade ca 0,5g kokain lördagen natten tillsöndagen.ska lämmna prov måndag kan hoppa över till tisdag kanske yttesrta onsdag. har intagit kokain senast nyårsafton dricker mycket m.m så när skulle ni tro jag skulle vara clean? åker ja på possetivt igen e de stort sagt kört. gärna svar så snabbt som möjligt efter som ja har skolas dator o min pajja hemma igår.Tack

Kvar i plugget? Det finns trådar som ger dig svar, det är bara att söka här i drogakuten. Men 2-4 dagar kanske.
2009-01-20, 15:53
Medlem
Har pisseprov på fredag, jag rökte senast 16 dagar sen, ingen stor mängd men är fortfarande nojig. Tror ni jag pissar positivt/negativt?

Har druckit en hel del vatten nu ett tag och pissat mycket, om de nu hjälper.
2009-01-20, 16:39
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qal
Har pisseprov på fredag, jag rökte senast 16 dagar sen, ingen stor mängd men är fortfarande nojig. Tror ni jag pissar positivt/negativt?

Negativt... Om du inte är 40 och rökte i 12år på en daglig basis innan sista röktillfället.
2009-01-20, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Negativt... Om du inte är 40 och rökte i 12år på en daglig basis innan sista röktillfället.

Tack för svaret! Lugnade ner mig en hel del
Vägde också lite på negativt, men man vet ju aldrig...
Väger 60kg också, och har hört att ju mindre man väger ju lättare blir man ren.
2009-01-20, 17:30
Medlem
Hur mycket ska man dricka om man tänker hydrera inför ett prov?

Jag ska pissa nästa vecka och då kommer det vara ca 15 dagar sedan jag rökte sist, dock rökte jag ganska mycket innan dess så risken finns att det kunde vissa positivt - därför tänker jag hydrera.
2009-01-20, 22:52
Medlem
Citat:

Citerar mig själv för att lägga till en extra fråga.
Har även rökt max 4-5 gånger innan den gången för 16 dagar sedan, påverkar det resultatet mycket?
Hade även tänkt hydrera osv för att minska chansen att pissa positivt.
2009-01-20, 23:19
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Citerar mig själv för att lägga till en extra fråga.
Har även rökt max 4-5 gånger innan den gången för 16 dagar sedan, påverkar det resultatet mycket?
Hade även tänkt hydrera osv för att minska chansen att pissa positivt.

Det borde ändå vara rent, men drick mycket och rör på dig.

Sist jag rökte så var jag ren efter 9 dagar och då hade jag rökt skunk i 3 dagar...var säkert ren några dagar innan med.
2009-01-23, 02:21
Medlem
Liveintheflows avatar
Finns det en risk att dom ser cannabis i blodet 5-6 dagar efter senaste röktillfälle om man rökt varje dag en längre tid? kan väll byggas en konstant nivå om man röker mycket och ofta?
2009-01-23, 18:09
Medlem
lyrica

ingår i subutexprogramet och undrar om dom kollar efter Lyrica i urinprovet?
2009-01-23, 18:59
Medlem
Jungles avatar
det tror jag inte
2009-01-24, 21:16
Medlem
Engel90s avatar
Vad gör att man får en tid till urin prov? De måste väl ha några grunder eller bara tar dom någon random och tar in honom/henne på urin prov?

Vad måste man ha "gjort" för att man ska bli kallad till ett prov?

Tacksam för svar!
2009-01-24, 21:48
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engel90
Vad gör att man får en tid till urin prov? De måste väl ha några grunder eller bara tar dom någon random och tar in honom/henne på urin prov?

Vad måste man ha "gjort" för att man ska bli kallad till ett prov?

Tacksam för svar!

Antingen så är du hos din doktor och klagar på at det kliar i underlivet och att du känner dig konstant kissnödig. Då får du lämna urinprov där man tittar efter blod, vita blodkroppar med mera.

Eller så går du på stan och ser påverkad ut eller bara har otur för att polisgubben som precis åkte förbi dig var utråkad och ville göra vardagen lite jobbigare för dig.

Eller så har du åkt dit för narkotikabrott.

Eller så väljer du att lämna urinprover, för att hjälpa dig bli ren kanske.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in