2008-03-18, 16:43
Medlem
jag har ju klarat teorin redan har bara uppkörningen kvar ä det nån ide o göra den om dom endå tar de av mig sen.det är väl ingen skillnad på om jag har körkortstillstånd eller körkort?det va ett misstag har ju hållit mig ren i 1år så har jag en tid i slutet av månaden o nästa om en och en halv månad för urinprov är det bra om jag går på dom o pissar rent kan det hjälpa mig lite?
2008-03-18, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oslocityyy
jag har ju klarat teorin redan har bara uppkörningen kvar ä det nån ide o göra den om dom endå tar de av mig sen.det är väl ingen skillnad på om jag har körkortstillstånd eller körkort?det va ett misstag har ju hållit mig ren i 1år så har jag en tid i slutet av månaden o nästa om en och en halv månad för urinprov är det bra om jag går på dom o pissar rent kan det hjälpa mig lite?
Tror faktiskt inte att det hjälper ifall du redan har torskat innan. Har du torskat så har du oavsett hur duktig du har varit innan eller efter.
2008-03-18, 17:31
Medlem
hmmm

vilken otur har inte rört nåt på så länge sen i helgen blev jag sugen o ville prova lite ladd o en E.sov 5 timmar kanske sen så gick jag till macken så blev jag stoppad dom som sa att jag såg ut som en som va efterlyst så tog dom mina uppgifter sen sa dom att dom ville göra ett urinprov på stationen så va allt klart.på stationen kunde jag inte pissa fick va där kanske 1timme tills det kom nåt dom lät mig inte dricka så mycket vatten heller dom sa att det skulle förstöra provet.det kom jättelite i muggen fast det hjälper väl inget endå.ok tack för svaren
2008-03-19, 18:54
Medlem
words of minds avatar
Finns det något sätt att få ut amfetamin ur kroppen lite fortare?

Käkade 2cb igår vilket innehåller fenetylamin vilket i sin tur ger utslag på amfetamin på ett urinprov. Tror ni att jag är ren om 1v ?
2008-03-19, 19:37
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Finns det något sätt att få ut amfetamin ur kroppen lite fortare?

Käkade 2cb igår vilket innehåller fenetylamin vilket i sin tur ger utslag på amfetamin på ett urinprov. Tror ni att jag är ren om 1v ?
1. 2CB innehåller inte fentylamin, 2CB är en fenetylamin.
2. Amfetaminer går ur kroppen på nån dag bara, som mest 5 dagar.
3. 2CB-doser är på typ 10-50mg, tvivlar på att det kan ge utslag på amfetamin, inom rimliga gränsvärden, öht.
2008-03-19, 19:51
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
1. 2CB innehåller inte fentylamin, 2CB är en fenetylamin.
2. Amfetaminer går ur kroppen på nån dag bara, som mest 5 dagar.
3. 2CB-doser är på typ 10-50mg, tvivlar på att det kan ge utslag på amfetamin, inom rimliga gränsvärden, öht.

Okej låter bra. Drog i mig 40mg, men det borde alltså vara borta tills på måndag då?

Tack för svaret!
2008-03-20, 11:49
Medlem
Hejsan!
Intagit ca 2-3 gram kola under 3 dagar, hur lång tid skulle ni tro det tar attt bli ren? e 2 dar möjligt eller ska man "försvinna" ? mvh
2008-03-20, 11:55
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokkuli
Hejsan!
Intagit ca 2-3 gram kola under 3 dagar, hur lång tid skulle ni tro det tar attt bli ren? e 2 dar möjligt eller ska man "försvinna" ? mvh

Har du inte läst första inlägget i den här tråden eller ?

Kokain...........................2-4 Dagar
2008-03-20, 18:09
Medlem
AnTiVaLs avatar
om man är ren nu och vi säger röker 5-6 spliffar själv på 2-3 dagar. hur lång tid tar det innan det är borta ur blodet? ska nämligen ta blodtest men får gå när jag själv behagar!
jag kommer även träna och basta varje dag och äta tunn mat! om det är till nån hjälp för er kalkulation!

tacksam för svar!!
2008-03-20, 21:16
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnTiVaL
om man är ren nu och vi säger röker 5-6 spliffar själv på 2-3 dagar. hur lång tid tar det innan det är borta ur blodet? ska nämligen ta blodtest men får gå när jag själv behagar!
jag kommer även träna och basta varje dag och äta tunn mat! om det är till nån hjälp för er kalkulation!

tacksam för svar!!

Ur blodet går det ut på bara en dag! Står i första posten i den här tråden!!
2008-03-20, 21:25
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Ur blodet går det ut på bara en dag! Står i första posten i den här tråden!!
Fast det är vid ett enstaka röktillfälle. Jag hade väntat 2-5 dagar minst för att vara helt säker. I blodet sitter cannabis som allra längst upp till 2 veckor.
2008-03-20, 21:42
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Fast det är vid ett enstaka röktillfälle. Jag hade väntat 2-5 dagar minst för att vara helt säker. I blodet sitter cannabis som allra längst upp till 2 veckor.

Såhär står det i FAQ:n iaf

Cannabis i blodprov
Finns kvar i ditt blod upp till 12 timmar efter att du rökte senast. Om du däremot röker flera ggr dagligen kan du ha en konstant nivå av thc i blodet.
</från bodycleaners.com>

Jag antog ju att han skulle vänta några dagar innan han gick dit iom att han fick ta provet när han själv ville..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in