Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-11-16, 13:15
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag vet inte hur väl det förbudet går att efterfölja.
Det efterföljs i Kina i alla fall. I Ryssland är det hyfsat nytt så jag vet inte hur det efterlevs där.

Däremot är det nog inga större tekniska besvär att nosa upp en VPN-användare.
Citera
2023-11-16, 13:16
  #26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det är självklart att det går att ordna så att du loggar in och då är synlig för en myndighet som därefter kan följa din aktivitet, men fortfarande kan använda ett nick och avatar på Flashback och reddit så din identitet är hemlig för andra användare.

Jag är säker på att du inser att du skulle drabbas ganska hårt av en avanonymisering.
Är man identifierad så är man identifierad, och när du lämnat myndigheten så kan du dölja dina spår om så önskas.
Dock kan du inte gå på forum i dessa fall utan att identifiera dig, och då saknar VPN betydelse.
Och vad du gör efter du lämnat, ja, VPN funkar utmärkt då.
Citera
2023-11-16, 15:50
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Rätt illa om hon blir president eller?
Ja, hon kan dra åt helvete. Gissar att hon kommer bussa snuten för att döda en om man inte öppnar dörren om hon skulle bli president. Fy fan.
Citera
2023-11-16, 19:13
  #28
Medlem
Brutus01s avatar

Rensat bort massa OT. De som vill diskutera Kina och VPN kan förslagsvis starta en tråd på ämnet i lämpligare delforum.

//Moderator
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback