Citat:
Ursprungligen postat av
bbpolish
Hoppas St Pauli slår ut Dortmund! Kul för Smith o sebO
Det gjorde dom, 2-1, Håland satte en straff i början av andra halvlek. Stabil insats av främst SebO, tror knappt han förlorade en duell, utbytt i 76 minuten, Smith spelade hela matchen vilket han brukar göra.
På fredag möter dom Hamburg i ligan... hade varit en fotbolls festival om det inte var pga covid-19.