2022-01-18, 22:22
  #3769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
St Pauli leder med 2-0 mot Dortmund i paus, Smith och SebO lirar.

Hoppas St Pauli slår ut Dortmund! Kul för Smith o sebO
Citera
2022-01-18, 22:31
  #3770
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Hur sköter Kulusevski sig?

Utbytt nu i 62a lol. Tyckte han var OK. Nära en assist som sagt(snubben han passa till sköt rakt på målisen). Men sett med blågula ögon vill man ju att han ska få mer boll.
__________________
Senast redigerad av RuudV 2022-01-18 kl. 23:05.
Citera
2022-01-18, 22:41
  #3771
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Hoppas St Pauli slår ut Dortmund! Kul för Smith o sebO

Det gjorde dom, 2-1, Håland satte en straff i början av andra halvlek. Stabil insats av främst SebO, tror knappt han förlorade en duell, utbytt i 76 minuten, Smith spelade hela matchen vilket han brukar göra.

På fredag möter dom Hamburg i ligan... hade varit en fotbolls festival om det inte var pga covid-19.
Citera
2022-01-19, 22:58
  #3772
Medlem
För er som lyckats missa det: Elanga gjorde mål.

https://mixture.gg/v/61e87ce9e4a29
__________________
Senast redigerad av RuudV 2022-01-19 kl. 23:18.
Citera
2022-01-20, 00:01
  #3773
Medlem
Augustinsson var helt utanför Sevillas trupp i kvällens match för övrigt. Covid som spökar vad jag kan läsa mig till.
Citera
2022-01-20, 00:09
  #3774
Medlem
Åsså lite highlights från Jesper’s match:

https://youtu.be/vlEdFzauMi4

(Bortdömt mål och inga poäng tyvärr, men klackar utlovas!)
__________________
Senast redigerad av RuudV 2022-01-20 kl. 00:13.
Citera
2022-01-20, 00:15
  #3775
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuudV
För er som lyckats missa det: Elanga gjorde mål.

https://mixture.gg/v/61e87ce9e4a29

Den nya Bojan, fick jag höra för ett år sen här när jag sa att Elanga var på riktigt. Inte för att de hade sett honom spela men.
Citera
2022-01-20, 07:27
  #3776
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow
Den nya Bojan, fick jag höra för ett år sen här när jag sa att Elanga var på riktigt. Inte för att de hade sett honom spela men.

Kan med en aning skam säga att jag var en av dem, man blev motbevisad på bästa möjliga sätt nu.

Men på den tiden visa han inte mer än vad Bojan gjorde vid samma ålder, det kan jag till mitt försvar säga.
Citera
2022-01-20, 13:29
  #3777
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuudV
Åsså lite highlights från Jesper’s match:

https://youtu.be/vlEdFzauMi4

(Bortdömt mål och inga poäng tyvärr, men klackar utlovas!)
Han är så ickesvensk i sitt spelsätt och det är förbaskat kul. Hoppas han går till Spanien som jag sagt förut. Längesen vi hade en svensk som levererade där.
Citera
2022-01-20, 14:08
  #3778
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Kul att få ännu en spännande svensk att följa i Holländska ligan
Känns som ett klokt val av klubb och liga.
Citera
2022-01-20, 16:05
  #3779
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Han är så ickesvensk i sitt spelsätt och det är förbaskat kul. Hoppas han går till Spanien som jag sagt förut. Längesen vi hade en svensk som levererade där.

Isak? Eller räknas inte AIKare?

Och ja, Jesper har en äkta brasse-själ. Märks att han verkligen älskar att spela fotboll och har kul på planen.
__________________
Senast redigerad av RuudV 2022-01-20 kl. 16:11.
Citera
2022-01-20, 18:39
  #3780
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuudV
Isak? Eller räknas inte AIKare?

Och ja, Jesper har en äkta brasse-själ. Märks att han verkligen älskar att spela fotboll och har kul på planen.
Jag skyller på min covid! Hade TOTALT glömt Isak dom två i samma klubb hade varit något!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in