Citat:
Ursprungligen postat av
bbpolish
Synd inga poäng från Jesper idag heller, 0-0 hemma mot Cambuur, tufft.
Han gjorde en bra match men tyvärr inga poäng, många av spelarna i AZ håller tyvärr en lite lägre nivå än tidigare spelare som lämnade inför säsongen och det syns.
Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Ingen kul match för Cajuste igår mot PSG,en av de sämre i Reims,verkligen dålig,tappa bollar,passningar fel..inte mycket rätt.
Bara hoppas han anpassar sig till tempot,men man ska nog ej begära för mycket i början,han spela ej mycket i Midtjylland sista halvåret.
Vad har hänt med Viktor gyökeres?
Va en av Sveriges hetaste anfallare för några månader sen med mål varje match..sen kallades han till landslaget,och inte mycket hänt efter?
Wålemark fick inte ens hoppa in även när laget ledde med 3-1 efter70..men fick va med i matchtruppen.
Antagligen fick han inget inhopp eftersom han är matchotränad efter vinteruppehållet. Han beskrev det i en intervju efter att han skrivit på för Feyenoord så antagligen vill inte klubben testa han för tidigt. Han lär få något inhopp nästkommande matcher antagligen.