Wålemark gjorde sin första träning med Feyenoord idag.
Feyenoord spelar sin nästa match den 23e och där han lär väl nästan få ett inhopp va? Sen tror jag dom vill att han ska starta. Killen han konkurrerar med fyller 29 i år och ingen dom kommer få ut speciellt mycket pengar för iaf.