2024-03-25, 14:23
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Augustus11
En del av kvinnorna blev irriterade och visade missnöje om männen behöll byxorna på sig. De gjorde också intima närmanden utan att detta hade önskats. Vet flera som varit där som vittnar om samma saker (som inte är med på listan). Så i vissa fall verkar kvinnan ha pushat situationen för att sedan kunna ta betalt.

Ja. Exakt. Det är enligt min mening ett övergrepp. Äckliga kvinnor.
Citera
2024-03-25, 16:04
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
En del av kvinnorna blev irriterade och visade missnöje om männen behöll byxorna på sig. De gjorde också intima närmanden utan att detta hade önskats. Vet flera som varit där som vittnar om samma saker (som inte är med på listan). Så i vissa fall verkar kvinnan ha pushat situationen för att sedan kunna ta betalt.
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Det var ju män som faktiskt gick till polisen och berättade om vad det var som försegick på salongen, dvs att de sålde sex. Men så vitt jag vet finns det ingen anmälan om sexuellt ofredande eller liknande.

Det här berättade en av målsägandena i förundersökningen:
Citat:
Det finns en del kunder som är stammisar och då säger de direkt att de vill ha extra service
sedan nya kunder så har chefen sagt at vi måste locka fram så att de vill ha extra service. Det
skulle vi göra, se till att de ville ha det.

Hur?
Hon visade och berättade vad man skulle röra vid på kroppen och att man kunde sitta på
kunden med benen isär men jag accepterade inte detta. Jag ville inte det.
Alltså när man masserar nacken och axlar så måste man ibland stå över kunden för att
massera kunden. Man sitter på kunden med benen isär och masserar kundens axlar och nacke
medan man rider kunden. Det är en invit. Hon visade mig att man ska sitta på kunden och
röra kunden med sin egen kropp. Men jag ville inte det. Jag är också tung så att jag satt på
knä bredvid.
Citera
2024-03-25, 16:32
Medlem
Hur många dömdes av allihop? Bara EN?!?
Citera
2024-03-25, 17:21
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Hur många dömdes av allihop? Bara EN?!?
I domen som kom i förra veckan var det tre män som dömdes för sexköp, men innan det här ärendet är klart kommer det sannolikt att bli många många fler.
Citera
2024-03-25, 18:10
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:

Det där har jag varit med om på ett annat ställe.

Jag ville ha massage - hon ville erbjuda sex vilket blev tydligt både med kommentarer och inviter. Vidrigt!
Citera
2024-03-25, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
I domen som kom i förra veckan var det tre män som dömdes för sexköp, men innan det här ärendet är klart kommer det sannolikt att bli många många fler.

Ok tack!
Citera
2024-03-25, 21:45
Medlem
Det finns flera stora losers,kvinnorna till de män som är på listan som försvarar sin man.

Nån säger att mannen inte ens varit där,någon att han köpt presentkort,köpt mer tid....

Det umgänge kommer föralltid se på er som paret där mannen behövde köpa tjänster
Citera
2024-03-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Förmodligen är dessa kvinnor ganska desperata. De måste få in pengar för att betala ägaren av salongen, som kräver den största delen av ”inkomsten”, och får bara en liten del av pengarna själva till mat och hyra. De är ju hitlurade och utnyttjade av alla parter… Alla kvinnor kan ju inte ge ordentlig massage och de är heller inte tagna/lurade hit för att ge vanlig massage. Det är inte där de stora pengarna finns.
Citera
2024-03-25, 22:07
Medlem
AirKoryos avatar
Citat:

Men inte jag, för jag betalade allt på en gång! Hahaha!
Citera
2024-03-25, 22:47
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirKoryo
Jag är inte med på listan, fast jag har varit där massor av ggr. swishar allt på en gång för sug och knull, brukar skippa massagen helt

Citat:
Jag har inte swishat för något olagligt!

Besökte salongen c:a 10 ggr, är ej med på listan och har inte ens blivit förhörd!

Citat:
Men inte jag, för jag betalade allt på en gång! Hahaha!
Tja, preskriptionstiden för sexköp är två år så det kanske inte är försent för dig att bli förhörd. Att du inte finns med på swishlistan är inte det samma som att du inte är misstänkt för sexköp. Swishlistan finns bilagd domen eftersom den använts som underlag för beräkning av brottsvinst, men det finns fler namn på polisens lista med misstänkta sexköpare.
Citera
2024-03-25, 22:54
Medlem
Citat:
Tja, preskriptionstiden för sexköp är två år så det kanske inte är försent för dig att bli förhörd. Att du inte finns med på swishlistan är inte det samma som att du inte är misstänkt för sexköp. Swishlistan finns bilagd domen eftersom den använts som underlag för beräkning av brottsvinst, men det finns fler namn på polisens lista med misstänkta sexköpare.

Det finns fler bordeller dessutom Dyker en kund upp på flera så lär polisen bli ytterligare intresserad. Misstankeregistret gallras inte på samma sätt som straffregister.
Citera
2024-03-25, 23:04
Medlem
AirKoryos avatar
Citat:

Massagesalongen har varit igång i 3 år! Kommer gömma mig i mitt slott! Hahahaha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in