2024-03-24, 21:53
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Ah.

Även om män är korkade när det kommer till sex, så kan jag ända tycka att det är ett litet överfall att bli tillfrågad om sex under en massage, eller åtminstone att utnyttja situationen för någon som är halvnaken och sexuell i den meningen. Om man verkligen gick dit för en massage.
Det var nog en av massagekunderna som gick till polisen och berättade att det såldes sex på salongen.
Citera
2024-03-24, 21:59
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Det var nog en av massagekunderna som gick till polisen och berättade att det såldes sex på salongen.

Ett väldigt sunt beslut!
Citera
2024-03-25, 02:11
Medlem
Liten_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellybelly
Ja kollar man på bilderna så är det samma bild. Han jobbar väl som kiropraktor på Pluspraktik i Kristianstad. Stämmer väl med beskriven kbladet hade om personen. Den jobbade ju med friskvård…
Var är bilden? Hittade ingen som funkade. Kan nog konstatera om det är han isf.
Störsts pajjasen jag träffat 🤣 Inte mycket att komma med heller.
Citera
2024-03-25, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liten_smurf
Var är bilden? Hittade ingen som funkade. Kan nog konstatera om det är han isf.
Störsts pajjasen jag träffat 🤣 Inte mycket att komma med heller.
Det är redan konstaterat att det är han
Citera
2024-03-25, 10:25
Medlem
Barnvåldtäktsman och blottare på swishlistan: ”Kunder som inte är bra”

En barnvåldtäktsman och andra sexförbrytare har gjort betalningar på bordellen i Kristianstad.
På den läckta swishlistan finns alla typer av ”vanliga” män.
Men kvinnorna på salongen har också mött dömda brottslingar. En av männen har flera gånger våldtagit en 13-åring.

https://www.kristianstadsbladet.se/k...m-inte-ar-bra/

Låter som en sund arbetsplats med seriösa kunder;

Flera dömda män har varit på salongen, enligt den läckta swishlistan. Det är rattfyllerister, knarksmugglare och våldsverkare. Men även sexförbrytare.
Senast redigerad av KFCnogger 2024-03-25 kl. 10:28.
Citera
2024-03-25, 12:25
Medlem
Tjena!
Jag var själv på den här massagesalongen 2022 och fick mig en massage, betalde först 300kr för en halvtimme men uppgradera 6 minuter senare innan massagen ens påbörjats till en timmes massage istället.

Gjorde en polisanmälan i torsdags mot Kristianstads tingsrätt och idag blev den nerlagd.

Gick så där med att gå på massage för första gången i sitt liv.
Citera
2024-03-25, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Ja för häggström är ju trovärdig! Du skänker nog pengar till Talita också. Man ska naturligtvis tro på det man brinner för. Det gör jag också.

Var jag skänker mina pengar hur hör det ht?
Uppenbarligen så lär ju eller har ditt namn dykt upp på dom där listorna.

Är du avundsjuk att du inte får 5 min i skammens rampljus..
Citera
2024-03-25, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ximo
Har enbart köpt massage här en gång. Kommer polisen att kontakta mig?
Med tanke på att du frågar.. förmodar jag att du tillhör dom med dubelswish.. 🤭🤭
Citera
2024-03-25, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0nneby
Tjena!
Jag var själv på den här massagesalongen 2022 och fick mig en massage, betalde först 300kr för en halvtimme men uppgradera 6 minuter senare innan massagen ens påbörjats till en timmes massage istället.

Gjorde en polisanmälan i torsdags mot Kristianstads tingsrätt och idag blev den nerlagd.

Klart du gjorde
Citera
2024-03-25, 14:01
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Tjena!

Ibland är en Happy Ending också en Sad Ending.
Citera
2024-03-25, 14:07
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Tjena!

Livet är hårt. Nu har du kanske lärt dig att inte uppgradera din massage genom att swisha massösen i stället för att betala salongen.
Citera
2024-03-25, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Ah.

Även om män är korkade när det kommer till sex, så kan jag ända tycka att det är ett litet överfall att bli tillfrågad om sex under en massage, eller åtminstone att utnyttja situationen för någon som är halvnaken och sexuell i den meningen. Om man verkligen gick dit för en massage.

En del av kvinnorna blev irriterade och visade missnöje om männen behöll byxorna på sig. De gjorde också intima närmanden utan att detta hade önskats. Vet flera som varit där som vittnar om samma saker (som inte är med på listan). Så i vissa fall verkar kvinnan ha pushat situationen för att sedan kunna ta betalt.
Senast redigerad av Augustus11 2024-03-25 kl. 14:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in