2024-03-21, 11:28
Medlem
AirKoryos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowitdown
Jag förekommer i denna lista 1 gång, där jag har betalt 300 kr för en halvtimme, sedan mot slutet av behandlingen betalt 300 kr till, för att velat ha en timme totalt.

Jag har varit där säkert 8-10 ggr till, både före och efter detta datum, utan att betala mer än den initialt valda behandlingen.

Jag går även regelbundet på triggerpunktmassage hos en manlig massör, samt akupunktur.

Detta är helt sjukt. Kan man anmäla polisen för förtal på något sätt?

Mvh

Jag är inte med på listan, fast jag har varit där massor av ggr. swishar allt på en gång för sug och knull, brukar skippa massagen helt
Citera
2024-03-21, 11:37
Medlem
HomoDeuss avatar
EN idiotlag.
Ett neurologisk och känslomässigt handikappat folk.
5 miljoner individer med starka åsikter om något de inte har en aning om, och som dömer okänt folk baserat på dessa okunskaper.

Vad kan gå fel?
Citera
2024-03-21, 11:58
Medlem
RealHipsters avatar
Radera
Senast redigerad av RealHipster 2024-03-21 kl. 12:32.
Citera
2024-03-21, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monstera66
Någon som hittat vad färgerna betyder ?

Orange/blå/gul osv?

Polisen bilaga heter "Beräkning av brottsvinst Salong Massage Beauty Spa
enligt direktiv 2023-11-30" - skulle gissa att färgerna har en betydelse/klassning i deras uträkning av "brottovinsten".

https://gofile.io/d/8PoEm8
Citera
2024-03-21, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealHipster
23 av 69 = 33.333%. 1/3 har utländska namn. Invandringen är ca 20% i Sverige 1/5.
Är invandrare är mer benägna att köpa sex än svenskar?

Jag förstår att det är kyligt i getfarmer i norra Europa. Då köper man sex och kommer in i värmen. När det blir +10 grader, våldtas det mer och ökad rörelse i getfarmer på nätterna. Då sjunker sexköp hos invandrare?

@ = A

1. BIL@I S@DIQ
2. N@BEEL SH@KER
3. @L -SHOOCH@, EISS@
4. IBR@HIM @ J @LS@YED
5. JULIO GONZ@LES P@BLO
6. @BDUL MOUHSEN B@DR @LB@DR
7. N@BIL DEEB
8. @bdull@h @I-J@w@reen
9. @RBER H@S@N@J
10. @L@@D MOH@MUD MUIJMIN
11. S@FILLAH @HM@DI
12. @mir S@diq
13. @LI @HM@D,MOH@MED BIL@I @BDULR@HM@N
14. H@M@D S@B@@WI
15. @LI @HM@D,MOH@MED x 2 ( 1 kund, eller 2 kunder med samma namn)
16. ROBEL TSEH@YE H@BTE
17. S@FILL@H @HM@D MOH@MMED N@BIL
18. H@MMOUDEH
19. FLU@RT @JV@ZI
20. DIL@N S@LH
21. KH@W@NI @ZH@RI
22. ZOLT@N ROZS@
23. J@VED F@RSH@D

Din fråga är extremt dåligt formulerad. "Är invandrare är mer benägna att köpa sex än svenskar?"

I bilagan finns det 196 unika nummer/personer (varav ingen enligt lagen har köpt sex då det inte är dömda). Enligt min "klassificering" så är 47% (92 st) 'nysvenskar' och 53% (104 st) 'svenskar'.
Citera
2024-03-21, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drmaximusen
Det är ju mest blattar på den listan
Ännu roligare att se blattarnas självnöjda nylle på deras facebook..

"om din mamma hade vetat.... hade hon gjort couscous av dig! "

Dom som är så mycket för att knylla mamma o syster - varför knyllar de inte
sina mammor (o systrar så länge de är ogifta) istället för att kasta bort pengar
på köpefix - de är ju samtidigt jävligt snåla o prutare
Citera
2024-03-21, 13:00
Medlem
Queen.of.Aeros avatar
Ulf B*rkell som finns med i listan sitter som komunpolitiker för SD, nämdeman samt olika styrelseuppdrag. Ett riktigt äckel enligt många.
Kallar sig droskägare , avlönar anställda svart samt
Har tidigare haft mycket familjehemsplaceringar (Dottern jobbar på Soc och fixade ) Men när han och frun La Camilla åkte på lyxsemester till Hawaii, Medelhavet och Sälen stoppades dom stackars fosterbarnen på korttidsboende!? Ja Uffe är ett riktigt svin och passade ju fint in i SD , frågan är ju nu om han får sitta kvar? 😅
*:Ö
Citera
2024-03-21, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrattonOakmont
Din fråga är extremt dåligt formulerad. "Är invandrare är mer benägna att köpa sex än svenskar?"

I bilagan finns det 196 unika nummer/personer (varav ingen enligt lagen har köpt sex då det inte är dömda). Enligt min "klassificering" så är 47% (92 st) 'nysvenskar' och 53% (104 st) 'svenskar'.

Hur som haver och vilka siffror som gäller så finns det ett som är säkert.

100% av svenskarna som varit i salongen för: sexköp/människohandel/sexualbrott i listan är numera buksvågrar med en nysvensk.
Citera
2024-03-21, 13:53
Medlem
53% är svenska namn och 47% utländska, flest arabiska, namn. Tycker alla borde hängas ut även invandrare!
Senast redigerad av Acilia 2024-03-21 kl. 14:44.
Citera
2024-03-21, 14:04
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racso12345
Det är sexköp dom står misstänkta för din hjärndöda ginger

Oaktsam våldtäkt kanske åklagaren säger att det är och då är det plötsligt 4 års fängelse i straffskalan

Serru!
Citera
2024-03-21, 14:06
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Nej det är max 2 år.

6 KAP 11§ Den som, i annat fall än som avses förut i detta kapitel, skaffar sig en tillfällig sexuell förbindelse mot ersättning, döms för köp av sexuell tjänst till fängelse i högst ett år.

35 kap. Om bortfallande av påföljd

1 § Påföljd må ej ådömas, med mindre den misstänkte häktats eller erhållit del av åtal för brottet inom två år, om å brottet ej kan följa svårare straff än fängelse i ett år,

Så frågan uppstår vad är värre än en svagbegåvad? Ginger skulle jag svara.

Jag tror iallafall åklagaren kommer yrka på Oaktsam våldtäkt då de flesta visste om att det var en bordell.
Citera
2024-03-21, 14:07
Medlem
AirKoryos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Jag tror iallafall åklagaren kommer yrka på Oaktsam våldtäkt då de flesta visste om att det var en bordell.

Ok, jag tror Kim Jong-Un blir Sveriges nästa statsminister
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in