Citat:
Ursprungligen postat av
Paul.Honecker
Det kommer inte att hända. Men vad som kommer att hända istället är att Israels undergång har inletts.
Det här sträcker sig långt längre än islam- och judehat.
Alla icke-muslimer hatar alla muslimer och muslimska länder genuint. Islam har förpestat Europa ganska länge nu utan att någon gjort någonting och jag tror européerna och hela väst generellt börjat tröttna. Allt har varit i tysto och alla vet vad som händer när en tryckkokare briserar.
Jag tror att hela islam hänger i en skör tråd just nu och vi är endast ett stenkast från fullständig förfördelade.
Muslimer har aldrig vunnit ett krig eller ens en väpnad konflikt i modern tid. Det skulle inte ha en uns av en chans om Europa, väst och USA enades om att utrota allt som har med islam att göra. Kanske både Ryssland, Kina och Indien joinar. Deras ledare tycks vara ganska neutrala i frågan, men deras befolkningar hatar islam. Tro mig. Deras ledare kommer inte leda för evigt och det är bara en tidsfråga innan dagens ungdom regerar. Enligt alla existerande undersökningar från de flesta länder blir ungdomar allt mer nationalistiska.
Kanske det finns tillräckligt med argument snart även av väst. De ser ned på både kvinnor och bögar, något som väst kan använda som argument som täckmantel för det genuina hatet och förgörelsen.