2023-11-03, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Många på flashback jobbar deltid på Samhall och förstår inte att USA och Israels brott i Mellanöstern leder till mer flyktingar till Sverige.

De är tyvärr enkelt manipulerade av sionisten och kommer att hoppa från en klippa om sionisten ber om det.
Naaaah
Inte helt rätt! Även svenska nazister vill ha fler muslimer till Sverige, de har ju inlett ett samarbete mot juden, HÄNG MED!

By the way: Välkommen, dina kollegor är i gång, kör hårt idag.
Citera
2023-11-03, 09:32
Medlem
StartGenealogys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Rättfärdigar du Hamas förehavanden den 7:e oktober 2023?

Du tycker alltså att morden på de 5000-9000 palestinier som nu ägt rum av judarna är något du backar upp??

Mord som begåtts mot ett folk som har rätt till marken de befann sig på och som inte ockuperat Israel eller förtryckt judarna under 70 års tid.
Citera
2023-11-03, 09:34
Medlem
Vad gör 400 ”svenskar” i Gaza?
Citera
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Alla Israeler är inte judar. Majoriteten är europeer som konvertera och dom riktiga judarna hör hemma i ryssland i khazarien. Dom ska inte vara i jerusalem. Man kan inte ta mark som man hade för 2000 år sedan. Skulle set vara så hade världen varit upponer.

Så alla som backar judarna är lika jävliga som Putinn zzz
Vad menar du? DU är ju Putinkramare själv.... Du är smått paradoxal (eller bipolär).
Citera
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Vad gör 400 ”svenskar” i Gaza?
Ägnar sig åt pappersarbete för att få hit fler "svenskar".
Citera
2023-11-03, 09:35
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Du tycker alltså att morden på de 5000-9000 palestinier som nu ägt rum av judarna är något du backar upp??

Mord som begåtts mot ett folk som har rätt till marken de befann sig på och som inte ockuperat Israel eller förtryckt judarna under 70 års tid.
Ni fortsätter med era patetiska försök.
Ingen här har backat upp att civila palestinier dör.

Däremot så rycker vi på axlarna åt att det är ett nödvändigt ont. Vill du vara arg på att det sker? Var arg på Hamas som förbjuder dem att evakuera. Kom in i matchen.
Citera
2023-11-03, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy

Slingra dig inte!

En enkel ja eller nej fråga, för en normalbegåvad individ så är den mycket enkel att svara på.

Rättfärdigar du Hamas förehavanden den 6:e oktober 2023?

By the way: även godmorgon till dig, flera av dina kollegor är redan igång, kör hårt idag!
Citera
2023-11-03, 09:38
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Mina krig? Det är du som står bakom USA. Dina krig. Jag är trött på fler flyktingar. Mer krig = mer flyktingar. Sen ska man skyller på flyktingarna....

var och när har jag stått bakom USA? det är ett föraktligt invandrarland som drivs av mångkulturalism
Citera
2023-11-03, 09:46
Medlem
Citat:
Naaaah
Inte helt rätt! Även svenska nazister vill ha fler muslimer till Sverige, de har ju inlett ett samarbete mot juden, HÄNG MED!

By the way: Välkommen, dina kollegor är i gång, kör hårt idag.

De är relativt få nazister på flashback. Det är mer muslimhatare och de har ju allierad sig med sionisten.
Citera
2023-11-03, 09:53
Medlem
Citat:
Men om du säger en sak eller USA säger en sak så betyder inte det automatiskt att det är sant. Försöker du banka in motsatsen i mig? Tyvärr men jag tänker. Jag lever. Jag är.

Lutar mig inte på usa men om man svarar förtryck med terrorattack förtjänar man dö.

Och faktum är att nästan alla palestinier röstade på hamas å islamic jihad, alltså stödjer de terrorgrupper och får gärna fängslas för min del. Jag tycker bara synd om barnen.

Hade Hamas utfört en attack å försökt hålla sig till krigets lagar hade väst varit mycket mer emot Israel än nu.
Citera
2023-11-03, 09:53
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Det har hänt Finland!
Ryssarna tog en stor del av Finland (karelen) under andra världskriget!

Hör du talas om att finnar tar sig över gränsen idag och skär halsen av barn på den ryska sidan?

NEJ inte jag heller, men det beror ju på att finnar inte är muslimer som är styrda av giriga mullor och imamer + finnar är civiliserade.
Så du anser att ryssarna har rätt till finland? Jag tycker Sverige ska skicka vapen till Palestina och Israel som vi gjort i alla år. Föd konflikter och tjäna pengar.
Citera
2023-11-03, 09:54
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittplyte
Vi står helt rakryggade i att det dör barn just nu. Vi gillar det inte men vi anser det vara ett nödvändigt ont.

Jag tittar i din inläggshistorik kring den sjunde oktober. Ingenstans ser jag att DU stod rakryggad när Israeliska barn dog.

Hycklare.
Du står bakom folkmord. Dagens svensk.... Att du inte skäms. Man måste inte välja sida. Men det fattar du inte vad det betyder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in