2023-10-29, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Nicke har svårt att få brudar🤣🤣🤣

Precis, har svårt och tänka mig det men å andra sidan så kanske han ha större krav och vill åt dom riktigt unga tjejerna och då krävs det underhållning och hitta en som vill ha en sugerdaddy.

Den 35 åringen som han hade senast var ju riktigt snygg tjej.

Behöver inte va så heller, han ville bara göra det enkelt för sig utan något meck. Folk som ligger med horor har ju inte med att dom är fula, finns alla möjiga anledningar.
Citera
2023-10-29, 02:46
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Nicklas är lika IQ-befriad som typ Özz Nujjen.
Snacka om att han gör bort sig fullständigt.
Jag tycker hela klanen både är och ser korkade ut. Det enda dom har i huvudet är sex och att föröka sig som råttor. Pernillsl äldsta son liknar en yxmördare med sin stirriga blick.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-10-29 kl. 02:50.
Citera
2023-10-29, 02:17
Medlem
Mer-Pillers avatar
Han kanske hade tröttnat på all uppmärksamhet.
Så enklaste sättet är att köpa upp sig på en prostituerad å få det uppmärksammat.
Så nu blir han bannad i hela Sverige å kan gå i pension.
Å på köpet satt det som en smäck med att utföra äkta kärlek med en läcker sexarbetare.
Dessutom har han råd med böterna.
Så nu är han fri att flänga värden runt å knulla prostituerade utan uppmärksamhet.
Grattis farbror WHalgren.
Hade tjorven funnits kvar i fetmaskepnad så hade han och farbror melker kört en dubbel på henne med.
Allt för konsten.
#fuckforfreedom #fridayforfuckers Sverigesradio #publikservice #fetkukihölet
Senast redigerad av Mer-Piller 2023-10-29 kl. 02:24.
Citera
2023-10-29, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag tycker hela klanen både är och ser korkade ut. Det enda dom har i huvudet är sex och att föröka sig som råttor. Pernillsl äldsta son liknar en yxmördare med sin stirriga blick.
Peter och Linus tror jag är helt okej individer. Så uppfattar jag dem iallafall. Pernilla och Niklas är korkade på riktigt.
Citera
2023-10-29, 02:23
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Peter och Linus tror jag är helt okej individer. Så uppfattar jag dem iallafall. Pernilla och Niklas är korkade på riktigt.
Vems ungar är den där Peter och Linus? Har aldrig hört talas om. Är dom ännu fler än jag trodde?
Citera
2023-10-29, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vems ungar är den där Peter och Linus? Har aldrig hört talas om. Är dom ännu fler än jag trodde?
Peter är äldsta sonen och Linus är yngsta sonen till Christina Scollin. Peter okänd, Linus är skådespelare, en helt ok sådan.
Citera
2023-10-29, 03:07
Medlem
36 minuter.

Enligt polisen den totala tid Nicklas Wahlgren tillbringade inne på massagestället.

Kostade det 400 kr. per timme för massage?

Han pröjsade dessutom 1000 kr. extra.

Känns inte som en seriös massage med "happy ending" .

Det känns mer sexköp utan seriös massage.
Citera
2023-10-29, 03:28
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickilem
Här är förundersökningsprotokoll / FUP :
Länk 1:
https://delafil.se/6bb2da13f959dd93/...okoll_(23_.pdf

Länk 2:
https://easyupload.io/urigey

Testa med dessa

Stort tack!
Citera
2023-10-29, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
36 minuter.

Enligt polisen den totala tid Nicklas Wahlgren tillbringade inne på massagestället.

Kostade det 400 kr. per timme för massage?

Han pröjsade dessutom 1000 kr. extra.

Känns inte som en seriös massage med "happy ending" .

Det känns mer sexköp utan seriös massage.

36 minuter med hand runt apparaten. Det var väldigt lång tid. Låter som en synnerligen besvärlig tömning av mannen i fråga.
Citera
2023-10-29, 04:25
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Det beror på vad det är, för något. Att skriva att en person är dömd(fått strafföreläggande) för sexköp är i normala fall förtal, alltså olagligt oavsett om det är sant eller inte.
För att det skall vara lagligt krävs att man antingen haft skyldighet att lämna uppgiften eller att det var försvarligt att lämna uppgifterna.

Så att få namnge en person som dömd för brott i en tidning är enbart lagligt om det är försvarbart med tanke på omständigheterna.
Sådana omständigheter kan vara att personen är en makthavare och det finns då allmänintresse eller som i fallet med Paolo Roberto att han outade sig själv i media. Då uppgifterna redan var spridda av Paolo själv så blev det ok för media att sprida dem också.
Eller som med "kurdiska räven" där polisen gått ut med namn och personen är efterlyst och anses farlig.

I det aktuella fallet skall alltså vägas om det är försvarligt att namnge personen. Att han är kändis är inte nog för att det skall vara försvarbart.

Kloka synpunkter.
Även om jag njuter av att Wahlgren solkas (alltså klanen Wahlgren, för Niclas har ju verkligen rört sig ute i perifirin på senare år och knappt varit känd längre. Gissar att han figurerat och gästspelat i den där hemska såpan Wahlgrens värld dock, men det är väl det enda. Om inte Pernilla Wahlgren och Bianca fullständigt tapetserat vår vardag genom att dagligen ha rubriker om sig - vilket är en horribel plåga för svensken för övrigt -så hade vi faktiskt glömt bort Niclas Wahlgren totalt).

Vem är det som skvallrar om att det sitter en bortglömd före detta kändis hos polisen?
Är det polisen själva?
Hur fan får media nys om det?
Detta är ju ett hot mot de rättsprinciper vi har.

Han är ju verkligen helt okänd på senare år. Varför gäller inte sekretess för honom som för vanliga svenssons?

Egentligen ska sekretess råda även för mer kända människor anser jag, dessutom.
Varför ska de ha sämre rättsskydd än gemene man?
Tur att man inte är kändis i det avseendet.
Inte för att jag begått något brott, men att själva principen finns att det är ok att hänga ur kändisar, om de blivit föremål för brottslighet, är inte okej.
I en rättsstat så ska alla ha samma rättigheter inom rättssystemet. För det är så rättssystemet är uppbyggt, principen om alla människors lika värde och att vi ska stå lika inför lagen.
Senast redigerad av dialektiker 2023-10-29 kl. 04:37.
Citera
2023-10-29, 04:34
Medlem
Astralhopps avatar
Sexpre.. förlåt expressen vet att denna nyhet säljer.
Citera
2023-10-29, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
36 minuter med hand runt apparaten. Det var väldigt lång tid. Låter som en synnerligen besvärlig tömning av mannen i fråga.

Överrennskommelse för vilken typ av aktivitet, summa och tidåtgång som köps. Betalning genomföras. Kläder ska öppnas eller tas av. Positionering för sexuell tjänst.
Sexuell tjänst ska genomföras med avtorkning och återställande av klädsel.

36 minuter känns rimligt.

Annars borde väl Niclas sökt någon form av sexautomat om han haft mer bråttom.
Senast redigerad av Spritsson 2023-10-29 kl. 04:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in