2023-10-28, 16:01
Medlem
JohnnyTheBrottoms avatar
Det känns ivf tryggt att veta att polis och rättsväsende gör rätt prioriteringar i dessa tider!

(ironi) - och sorry för OT!
Citera
2023-10-28, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Gissar på att det är krismöte hos Imperiet Wahlgren just nu, kommer det fungera att tiga ihjäl det?
Kommer BIANCA™ få några tuffa frågor under bästa sändningstid?

Precis, det här drabbar ju dom också även om dom inte kommer kastas ut i smutsen, det här kommer tystas ned men dom måste ändå förbereda sig på att det kan bli något i sociala medier. Det räcker med en social media figur som tar upp detta och attackera familjen. I det här fallet så blir det svårt att skoja bort det som förmodligen Bianca hade gjort vid pinsamma grejer då enligt PK ser allt sådant här som våldtäkt. Man hade ju kunnat göra detta till en media storm utan dess like som även drabbade Pernilla, Bianca och Benjamin genom att tvinga dom till ta ställning mot sin familj.
Citera
2023-10-28, 16:02
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Om man vill gå på thaimassage men skippa happy ending. Hur fan ska man veta vilket ställe man ska gå till. Tänk om polisen tar en för att man har gått in där och väntar utanför. Hur ska man bevisa att man inte har gjort det. Att man swishar dom betyder ju ingenting för man ska väl betala för massagen. Dessutom skulle man knulla en hora så swishar man ju inte, det är ju rätt korkat. En trygghet för horan däremot om något händer så man vet vem ska få tag på.

Om jag förstod det rätt. Swischade han för massagen men betalade kontant för handtralla?
Citera
2023-10-28, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
För att Wahlgrens är gulliga PK-kärringar medan Paolo inte är det?

Niclas Wahlgren är noll PK och har aldrig varit en skyddsling bland vänsterfeminister eller vad det var du skrev. Var har du fått det ifrån? Han röstar höger för övrigt och det tror jag resten av familjen också gör. Åtminstone Pernilla. Jag ser ärligt talat inte någon av dem som PK eller woke. Möjligtvis att Benjamin är där och nosar lite.
Citera
2023-10-28, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Om jag förstod det rätt. Swischade han för massagen men betalade kontant för handtralla?

I polisens bevisning ingår en kopia av ett bankomatuttag på 1 000 kronor – strax därefter ger sig Wahlgren av till massagesalongen.

Han betalar 400 kronor med swish för en timmes massage, därefter betalar han massösen kontant för den sexuella tjänsten. Niclas Wahlgren var i salongen en dryg halvtimme.
Citera
2023-10-28, 16:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Jorgen
Jag hoppas massage-salongen upptaxeras nu när det kommit fram att de sysslat med skattebrott.
Undanhållit inkomst av tilläggstjänst.
Skatteverket kan gå fem år tillbaka, ett välbehövligt tillskott till statskassan.

Om NW köpt en sexuell tjänst på massagesalongen så kan det i teorin peka på att ägarinnan till salongen med kan ha gjort sig skyldig till koppleri och det är väl lika med fängelsestraff enligt gällande straffvärde?

NW lär ju dessutom knappast ha varit den enda massagekunden som köpt en extratjänst?

Frågan är bara om det här var första (eller sista gången) NW köpte en "tjänst" som är förbjuden att köpa?
Citera
2023-10-28, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Blev han smekt av en karl? Det borde ha renderat vederbörande en smäll.

Jag fick massage av en transvestit en gång. Ja, på ryggen då. Maken till slappt handlag. Det tyckte jag var lite kränkade.

Nu när jag tänker efter har jag blivit masserad på snorren en gång. Av en svensk tant. Hon svepte in mig naken i en sån där virkad spets-filt. Hon talade dalmål minns jag.

Jag blev inte kränkt men väldigt förvånad. Hon hade säkerligen masserat en och annan dolme i sina dagar. Mycket gott handlag. Det var inte så sexuellt, jag tror hon mer ville rycka igång cirkulationen. Som att starta en utombordare. Jag tycker att man ska vara öppen för nya saker, annars bör man stanna hemma.

Det var kvinnor som masserade min manliga vänner.
Citera
2023-10-28, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
När paolo åkte dit så blev det ett jävla liv, men i detta fall så har jag knappt sett någon notis om det. Är det pga maffiafamiljen Wahlgren/ingrosso har för stor makt över vänstermedian?

PW borde rimligtvis få frågor om sin nya show och namnet på den, en sådan boll kan väl inte någon journalist missa…..
Citera
2023-10-28, 16:53
Medlem
lumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Det var kvinnor som masserade min manliga vänner.

Ge dig nu snuskgubbe, det är ingen som är intresserad av dina homosexuella bekräftelsebehov, om du vill få kontakt med Niclas Wahlgren så finns det vettigare kanaler än Flashback.

Undrar vad huvudskälet är att media i stort tiger ihjäl ett sexualbrott med en kändis inblandad, det var ju ett år sedan det inträffade och har varit helt knäpptyst. Hur många kändisar avslöjas utan att det blir allmänt känt, kan man gissa att det handlar om flertalet A, B och C-kändisar?
Citera
2023-10-28, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Det var inte det jag reagerade på. Men skit samma. Jag håller med dig i det andra. Jag har två vänner som råkat ut för massörskor som börjat smeka deras könsorgan utan att fråga först. Båda har mått ganska dåligt över det och den ena kan inte inte gå till till massörer längre. Den ena kände sig väldigt utlämnad då han somnat under massagen. Han upplevde det som ett sexuellt övergrepp.

Till beskrivning tycker jag det låter som de blev utsatta av en enligt Svensk lag våldtäkt!
Anmälde ngn av de utsatta brottet till polisen?
Senast redigerad av Syfant 2023-10-28 kl. 17:03.
Citera
2023-10-28, 17:02
Medlem
Borde inte alla militanta feminister nu gå ut o skydda NW o hylla honom att han stöttar den feministiska sexuella frigörelsen o rätten till att få sälja sin kropp om man vill?! Kanske en demonstration också mot lagen som förbjuder sexköp o vinkla det som diskriminering mot alla frigjorda feminister som vill sälja sex?!
Citera
2023-10-28, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syfant
Till beskrivning tycker jag det låter som de blev utsatta av en enligt Svensk våldtäkt!
Anmälde de hela till polisen?
Det gjorde dom inte men särskilt en av dom har kännt att han borde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in