2023-10-28, 02:25
Medlem
Jag fattar fortfarande inte, Varför köpa fitta när man kan få gratis fitta på krogen?

Duger inte hororna på krogen?

Senast redigerad av Mistyarrow 2023-10-28 kl. 02:34.
Citera
2023-10-28, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Så många thaihoror jag har knullat med och fått avrunkning av i Thailand.
Är nog iallafall 100 prosituerade under mina 4 månader i thailand. (är i 30 års åldern).

Så tycker jag inte Niclas direkt har gjort något oetiskt eller konstigt.

Nä du är ju betydligt äckligare.
Citera
2023-10-28, 03:00
Medlem
Onanikrems avatar
Trist att det var den mest sympatiska av familjen som åkt dit, i mina ögon är det ett ickebrott då det är lagligt i större delen av den fria världen i övrigt.

Nej jag skulle aldrig köpa en hora själv då jag tycker det är äckligt. Pissa på gatan tycker jag är värre brott, det luktar illa om flera gör det.
Citera
2023-10-28, 03:02
Medlem
Hannitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Jag fattar fortfarande inte, Varför köpa fitta när man kan få gratis fitta på krogen?

Duger inte hororna på krogen?

Kvinnorna på krogen förväntar sig ofta mer än sex, speciellt de som särar för en kändis som Wahlgren. Det är nog det han vill slippa.
Citera
2023-10-28, 03:09
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannity
Kvinnorna på krogen förväntar sig ofta mer än sex, speciellt de som särar för en kändis som Wahlgren. Det är nog det han vill slippa.

Sexköp är väl bättre än #metoo anklagelser, förtal inkluderat?
Citera
2023-10-28, 03:28
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Lagen behöver nog ses över. Att köpa en avrunkning kan ses som normal massage för att få avslappning efteråt.

Att bruka våld mot horor, det är jag med på skall vara straffbart. Men i detta fallet är det ju tydligen vanliga thai-massörer som jobbar hårt. Hur har det kunnat bli så här fel?

NW har säkert vetat om att sexköp är olagligt och att han begick en risk att åka fast eftersom det har varit en hel del tillslag mot organiserade Thaibordeller (mama san vill att tjejerna drar in stålar) i Stockholm under en längre tid. Frågan är varför NW då chansar? Jag tror inte heller att han åkte till salongen för någon massage i första hand.

NW lär väl i sin tur åka på böter, fängelse känns mycket osannolikt.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2023-10-28 kl. 03:31. Anledning: Tillägg
Citera
2023-10-28, 03:35
Medlem
BekraftadNegers avatar
Är han rökt nu, som Paolo? Inga fler uppdrag i radio/TV? Vad vet vi om bordellen? Bögbordell? Tänker att han kanske saknar G.

Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Så många thaihoror jag har knullat med och fått avrunkning av i Thailand.
Är nog iallafall 100 prosituerade under mina 4 månader i thailand. (är i 30 års åldern).

Så tycker jag inte Niclas direkt har gjort något oetiskt eller konstigt.

"Nog i alla fall 100". Vad då nog? Det är i stort sett en varje dag så det måste du ha koll på. På 122 dagar är det alltså 22 dagar som du inte tryckt in din mikropenis i något AIDS-luder. Sluta trolla.
Citera
2023-10-28, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Vanliga män får väl sitt de också? De fula människorna ligger väl med varandra? Även om NW hållit formen hyfsat så är han nog inte så het bland lite yngre tjejer och då får det väl bli ludren kan jag tänka.

Han skulle flytta ihop med en 35 åring förra året, så nog får han sitt bland dom yngre och hon såg jävligt bra ut, tydligen hade dom träning där dom fann varandra. Eller tänkte du runt 20?
Citera
2023-10-28, 03:45
Medlem
Niclas Wahlgren?!

En mer nördig potatis får man ju leta efter. Dessutom till synes fullständigt asexuell och utan karisma!

Var alltid övertygad att han är bög.
Citera
2023-10-28, 03:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
NW har säkert vetat om att sexköp är olagligt och att han begick en risk att åka fast eftersom det har varit en hel del tillslag mot organiserade Thaibordeller (mama san vill att tjejerna drar in stålar) i Stockholm under en längre tid. Frågan är varför NW då chansar? Jag tror inte heller att han åkte till salongen för någon massage i första hand.

NW lär väl i sin tur åka på böter, fängelse känns mycket osannolikt.

Fängelse blir det inte, men ryktet och de feta uppdragen lär ryka. Folk gör allt möjligt skit, men i Sverige dömer man folk till den sociala döden för ett simpelt sexköp. Sjukt.
Citera
2023-10-28, 03:57
Medlem
flesh-flutes avatar
Hela familjen är fullständigt degenererad. Vi har fått våra egna Kardashians.
Citera
2023-10-28, 04:09
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Hela familjen är fullständigt degenererad. Vi har fått våra egna Kardashians.
Ja, det är Sveriges genom tiderna mest överexponerade familj. Med hästlängder om man bortser från kungafamiljen. Och de blir bara slemmigare för varje generation som går. Snart kommer Biancas missbildade avkommor som ska förpesta varenda reklampaus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in