2023-10-27, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Förstår inte varför han inte skulle erkänna. Hans namn fanns tydligt med på listan så vad är idén med att neka när det finns bevis?

Vad skulle han vinna på det?
1. Säg inte ett jävla skit. Den som anklagar ska ha bevis eller så kan den dra åt helvete.
2. Neka. Säga att man ville ha extra massage av fötterna eller whatever. Det kostade extra. Ingenting om sex.

Hur är det med massage för kuken? Anses det som sexköp? Jag tänker på detta som Martin Melin fick uppleva:
https://www.youtube.com/watch?v=EL7qYlOzfHQ
Citera
2023-10-27, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Blir det tv-repris på Nicke o Mojje nu för småbarnen?
Ja eller annars Nicke & Nilla.

Så kan de hålla det inom familjen.
Citera
2023-10-27, 18:44
Citat:
Ursprungligen postat av rekylkrut
Han är så långt från rock n roll man kan komma
Han är oattraktiv och måste gå på förklädd bordell ?
Jo men efter horköpet så blir han kanske mer accepterad bland musikkollegorna tänkte jag. Groupies är väl iof horor också på sätt och vis, men gratis.
Citera
2023-10-27, 18:44
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Förstår inte varför han inte skulle erkänna. Hans namn fanns tydligt med på listan så vad är idén med att neka när det finns bevis?

Vad skulle han vinna på det?

Bevis och bevis. De anser han köpt sex enbart baserat på att han tog ut 1000 kr i bankomat en stund innan. När jag läste FUP kunde jag inte se något mer än det. Han kunde nekat in i kaklet. Han hade inte fått varken hårdare eller mjukare straff om han nekat. Han kan alltså bara vinna på att inte göra polisens arbete.

Nu gjorde klantskallen polisens och åklagarens arbete enkelt och fick ingenting för det.
Citera
2023-10-27, 18:45
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Inget att vinna men han skulle erkänt bara vanlig massage. Ingen avrunkning och ingen happy ending!
Aha, han erkände allting. Hade han sagt att det bara var en massage hade inte heller åkt på böter.

Det var säkert inte första gången han fick "All Inclusive" så därför erkände han av bara farten. Han satt med sin advokat som så klart visste att han inte bara fått massage, då borde advokaten avrått honom från att erkänna allt annat än det i polisförhöret, tycker man.
Citera
2023-10-27, 18:53
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
1. Säg inte ett jävla skit. Den som anklagar ska ha bevis eller så kan den dra åt helvete.
2. Neka. Säga att man ville ha extra massage av fötterna eller whatever. Det kostade extra. Ingenting om sex.

Hur är det med massage för kuken? Anses det som sexköp? Jag tänker på detta som Martin Melin fick uppleva:
https://www.youtube.com/watch?v=EL7qYlOzfHQ
Jag tror bara det räknas om det är ejakulation. Melin fick ju ofrivilligt stånd.
Citera
2023-10-27, 18:54
Medlem
Citat:
Aha, han erkände allting. Hade han sagt att det bara var en massage hade inte heller åkt på böter.

Det var säkert inte första gången han fick "All Inclusive" så därför erkände han av bara farten. Han satt med sin advokat som så klart visste att han inte bara fått massage, då borde advokaten avrått honom från att erkänna allt annat än det i polisförhöret, tycker man.
Usel advokat får man väl lov att säga?!
Citera
2023-10-27, 18:57
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Ja, han hade inte behövt vara med alls. Hoppas han skäms idag.
Citera
2023-10-27, 19:00
Citat:
en advokat får inte råda sin klient att ljuga. så om nicke redan erkänt för honom så kan han bara råda honom att erkänna eller neka. tror att n hade för stor tro på vad en advokat kan göra för honom.
Citera
2023-10-27, 19:10
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scriptor
Vantar på. Allt som vanligt tror jag.
Har ingen koll på NWs karriär, men lär väl inte bli fler barnprogram ivf. Minsta kan kan förvänta sig givet landets syn på sexköp.
Citera
2023-10-27, 19:11
Avstängd
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Ja eller annars Nicke & Nilla.

Så kan de hålla det inom familjen.

Då kommer jag o tänka på Running in the family ...Level 42... Guden Mark King

https://www.youtube.com/watch?v=x4m41bBPJvA
Citera
2023-10-27, 19:17
Medlem
Så om jag uppfattat FUPen rätt så gjordes köpet i början av januari-22, någon vecka senare slog polisen till mot massagesalongen o efter det har flera personer åtalats under 2022-2023. Nu va det Niklas tur o han blev meddelad misstanke om brott 10/10. Han måste ju insett ganska kort efter tillslaget i Jan-22 o folk började åtalas att han skulle åka dit tids nog?! Så frågan är ju när han berättade för familjen om sitt äventyr?! Han träffade ny flickvän hösten-22 o enligt henne va han en fantastisk underbar man, för att sedan göra slut några månader senare… o han slutade plötsligt på radion i april-22… Han har ju hållt ovanligt låg profil o inte synts mycket alls på resten av familjen Ws sociala medier sista året…
Känslan blir ju att dom vetat om detta o att dom inte fått veta det nyligen. Men o andra sidan hur i helvete kan P döpa sin nya show till Happy Ending OM hon redan visste om att detta skulle komma?!
Så många frågor…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in