2023-10-27, 14:02
Medlem
nickeh84s avatar
Varför har inte media gått ut på Niclas Wahlgren? Martin Timell m.fl. outades väl direkt?
Citera
2023-10-27, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DifusLus
Vrf tänker nicklas att han är bättre än paolo med att röja bevisen?
Paolo knullade väl? Niclas tänkte nog att en runk inte är lika illa.
Citera
2023-10-27, 14:05
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Varför har inte media gått ut på Niclas Wahlgren? Martin Timell m.fl. outades väl direkt?

Media gullar ju med Pernilla, Benjamin och Bianca i det närmaste dagligen, inte sjutton kan de svärta ner dem bara för att Niclas tänkte med kuken och gick till en thai-hora.
Citera
2023-10-27, 14:07
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:

Högst intressant. Får se hur länge media vågar hålla sig ifrån det.
Citera
2023-10-27, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Men lägg av nu. Jag beställer ofta handjobb eller blåsjobb i Tyskland. Inte för att jag inte vet hur man har sex vaginalt, utan för att jag har haft sex i snitt 300 gånger per år sen jag var i nedre tonåren, och har inte lust att köra hela baletten med förspel och göra det mesta av arbetet själv varje gång. Ibland vill jag bara luta mig tillbaka och bli avsugen.

Det är imponerande måste jag säga, att nästan ha daglig sex i något årtionde eller två.

Själv hade jag känt mig sunkig och känt att jag hade utnyttjat någon.
Och den dåliga känslan efteråt hade definitivt varit större än den bra känslan, så

För mig tar det bort det sexiga om jag tex kommer i någons mun , och om de måste springa och spotta direkt. Känner då att det inte är något för henne eller för oss
Så din ”manliga” sexualitet, är absolut inte min

Och du svarade på ett svar från mig!
Till en annan man att det inte va en generell manlig sexualitet
Citera
2023-10-27, 14:11
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Det tycker jag faktiskt. Hur kan det vara ok att nån börjar smaka ens penis när man är där för massage??

N borde naturligtvis genast ha rusat därifrån med pillevippen dinglandes ( som ju måste varit skrämd till pytteliten) och anmält massörskan för sexuella övergrepp.
Därefter sökt professionell hjälp för att bearbeta händelsen och delat sitt trauma i media. Möjligtvis även spökskrivit en bok om den mardrömslika massagen.
Citera
2023-10-27, 14:12
Medlem
Tervulls avatar
Paolo Roberto hängdes ut som om det varit ett djur han legat med. Hela hans liv förstördes på ett dygn. Men när Nicklas Wahlgren pumpar horor är det locket på. Visst är det konstigt.
Citera
2023-10-27, 14:12
Medlem
Citat:

Har kanske har hållhake på folk. Redo att dra med sig dem i avgrunden.
Citera
2023-10-27, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr
Wahlgren familjen känns som ganska gränslös, tror de tar detta initialt med en axelryckning lite som om han han skulle sagt att han åkt dit för en fortkörning. Möjligen att familjen reagerar lite mer senare när de inser att hela historien ger dem dålig publicitet, inte för att de upprörs över brottet som sådant utan för att de inser att affären hotar bilden av hela Sveriges lyckliga underhållningsfamilj, en bild som generat fina inkomster och erbjudanden under flera år till familjemedlemmarna.

Blir NW plockad direkt efter besöket eller mer flera månader senare efter att polisens utredning av ”salongen” är klar? Mitt intryck är det senare (ej läst FUP) och att PW därför hunnit välja Happy Ending innan.

Lite OT-humor: komiskt att PW just i samma tid ansluter till artistprotesten ang Gaza. Kommer det en artistprotest mot trafficking och sexhandel?
Citera
2023-10-27, 14:14
Medlem
tripprapporters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Paolo Roberto hängdes ut som om det varit ett djur han legat med. Hela hans liv förstördes på ett dygn. Men när Nicklas Wahlgren pumpar horor är det locket på. Visst är det konstigt.

Paolo Roberto gick ju självmant ut och krishanterade i TV, det är klart att det gjorde så att uppmärksamheten blev större.
Citera
2023-10-27, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Inte alls konstigt
Citera
2023-10-27, 14:18
Medlem
Paolo fick ju sota fan för sitt lilla knull. Varför blir det inte ramaskri nu för?!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in