2023-10-25, 18:57
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Enligt obekräftade källor rör det sig om en mycket känd person.. Nämner inga namn här innan det är bekräftat

Finsk rappare? Är ju både med på Kanal5 och RixFm..
Citera
2023-10-25, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoellersaab
Åtalas görs han för att straffas.

Men notera följande:

” Om den som är misstänkt erkänner att hen har begått brottet, och det är klart vad det ska bli för straff, kan åklagaren meddela ett så kallat strafföreläggande.”

Borde bli ett sånt och då får han nog 50 dagsböter enligt gamla lagen som gällde då.

Det finns nog tillräckligt med domar sedan tidigare att följa så har han erkänt som det står så blir det nog inget högre.

Strafföreläggande är väl istället för åtal?

”Vid mindre allvarliga brott kan åklagare besluta om ett så kallat strafföreläggande i stället för att väcka åtal, vilket innebär att det inte blir någon rättegång.”

https://polisen.se/lagar-och-regler/...fforelaggande/
Citera
2023-10-25, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommar.cool
Det kommer bli fängelse för denne kändis.

Lagen har ändrats så man inte längre kommer undan med strafföreläggande.

Beror väl på när brottet begicks?
Citera
2023-10-25, 19:08
Medlem
Mazeppas avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...las-for-sexkop

Men jag kan inte svära på att jag inte varit där, det har jag säkert. Jag går på massage ganska ofta för jag tycker det är jävligt avslappnande, jag tränar mycket, behöver mjukas upp, säger han i förhöret som tidningen tagit del av.

Är säkert NW
Citera
2023-10-25, 19:08
Medlem
Fattar inte hur de åker fast. Springer polisen in i rummet och tar dem på bar gärning? När man får Oljemassage så är man alltid naken men handduk runt, ibland Var går gränsen egentligen för sexköp, inoljad balle? Avrunkning?
Citera
2023-10-25, 19:09
Medlem
IngenKlimatkriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Eller Paolo Roberto?

Mycket möjligt. Han tränar mycket och har ju tidigare doppat snorren i förbjuden frukt.
Citera
2023-10-25, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...las-for-sexkop

Men jag kan inte svära på att jag inte varit där, det har jag säkert. Jag går på massage ganska ofta för jag tycker det är jävligt avslappnande, jag tränar mycket, behöver mjukas upp, säger han i förhöret som tidningen tagit del av.

Är säkert NW

Fast det låter ju som Thorsten Flinck med tanke på hur förvirrat det erkännandet var. Han kan säkert få för sig att träna i sina mest maniska ögonblick.
Citera
2023-10-25, 19:10
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Enligt obekräftade källor rör det sig om en mycket känd person.. Nämner inga namn här innan det är bekräftat
Knappast. "Har synts i TV" indikerar på någon som 90-95% inte vet vem det är.

Å andra sidan om det är en "mycket känd" person så är det med 100% säkerhet en hudfärgsinkvoterad eller vänsterprofil. Just vid dessa förövare gör media allt för att tona ner.

Att han hörs i radion pekar på det sistnämnda. Det är bara såna som får höras i radioetern.
Citera
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulpensel
Fattar inte hur de åker fast. Springer polisen in i rummet och tar dem på bar gärning? När man får Oljemassage så är man alltid naken men handduk runt, ibland Var går gränsen egentligen för sexköp, inoljad balle? Avrunkning?

Idetta fallet hade polisen span på lgh och han fanns på "swichlistan" hos horan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Sverker Olofsson.

Han är ingen nöjesprofil. Eller tycker du?

Min tanke går nog till A d d som nämnts tidigare i tråden.
Citera
2023-10-25, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulpensel
När dom swishat andra gången
Först 500 för massage och en halvtimme senare 500-1500 beroende på tjänst.
Citera
2023-10-25, 19:13
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Han är ingen nöjesprofil. Eller tycker du?

Min tanke går nog till A d d som nämnts tidigare i tråden.
Då tror jag att man hade benämnt honom som youtuber i första hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in