2023-10-26, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Han har fått massage med " HAPPY ENDING " . Vad jag har hört så erbjuder många Thaimassageställen just "HAPPY ENDING" under en pågående laglig massage. Jag har hört det av en vän. Dagsböter blir det. Men skammen är värre än böterna. Iaf om du bor i Sverige.
Behövde gå en hel del på thaimassage pga ryggproblem och mycket bilresor i tjänsten….upphörde för 1 år sedan då jag nästan alltid kände mig ”skyldig” när jag klev ur salongen. Trist, för 250kr för en underbar massage gör underverk för en stel rygg/kropp.

Men, 100% träff när det kommer till erbjudande av sexuella tjänster. Aldrig slagit fel. Tom erbjudits gratis flertalet ggr. Haft kön upptryck mot ansiktet vid nackmassage mm mm. Dock aldrig lockats av tanken att fullfölja erbjudanden.
Ser iofs bra ut, hyfsat vältränad och upplevs som social och charmig. Med rätt approach erbjuds det alltid något extra. Sen får folk hävda vad dom vill.

Orkar gråta över att någon betalar för en handtralla.
Citera
2023-10-26, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Stämmer det att han gjort dessa uttalanden så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Han menar alltså att han i godan tro köpt en vanlig massage, utsatts för någon slags psuedovåldtäkt, sagt ifrån och självmant gått därifrån? Sluta vara en fjolla och stå för dina misstag. Hur kan det vara så tyst om detta i jämförelse med Paolo?

Och dessutom tagit ut 1000 kr från en bankomat precis innan… vilken slump
Citera
2023-10-26, 16:36
Bannlyst
Paolo Roberto fick stort drev mot sig för att han var hatad av vänsterfeminister och annat pack.
Fredrik Virtanen fick mycket skit för han skrivit mycket negativt om SD och försvarat massinvandringen och påstod sig vara feminist.
Nicke är en snäll och opolitisk kille utan fiender.
Dom enda som kommer hata på honom är dom som inte gillar Pernilla och framför allt Bianca.
Citera
2023-10-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Ingenting är sant förrän det hamnar på stoppapressarna
https://stoppapressarna.se/svenskt/n...rott-erkanner/
"Niclas Wahlgren är åtalad för att köpt sex på en Östermalmsbordell i Stockholm. Kändisprofilen erkänner: – Hon tog på mitt kön med handen."

"Han nekar till en början att ha köpt någon sexuell tjänst. När polisen lägger fram sin bevisning med kopia av bankomatuttaget och thaisalongens egna bokföring av sexköpet tar Niclas Wahlgren och hans advokat Mikael Gonzalez en paus."

Så vad skrev thai-salongen? Avrunkning 1000:-?! Varför inte vara mer diskreta?
Citera
2023-10-26, 16:38
Medlem
MSchumacher13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarroLenas
Min första tanke är Nickl*s W*hlgren

Instagramkontot Brott_och_straff har lagt ut en händelse med text om detta samt en pickad bild på en man som är väldigt lik N W.
Citera
2023-10-26, 16:39
Medlem
mediekratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Håller med, men riktigt så enkelt är det inte. Ägaren av salongen åker dit för koppleri medan de som utför tjänsterna inte begått något brott, så länge de har uppehållstillstånd osv. Många har dessutom f-skattsedel.
Jag förstår hur du menar, men har detta hänt i detta fall? Det måste väl bevisas att ägaren har profiterat på försäljningen och då måste säljarna samarbeta med vetskap att deras ”jobb” ryker. Klokast är väl att förbjuda även försäljningen så ser vi nog att merparten av oseriösa salongerna försvinner…

Nu har ju såklart NW planerat att köpa detta i och med uttag av kontanter och Swish för massagen, men det finns en problematik i att en kvinna får en man upphetsad under massagen för att sedan försöka övertala till en avrunk i slutet mot betalning.
Senast redigerad av mediekrati 2023-10-26 kl. 16:42.
Citera
2023-10-26, 16:39
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Ja fast bara för att han varit på massage innebär ju inte per automatik att han har köpt en handtralla.

Det är absurt att du lagligt får sälja sex på en massagesalong men att det är olagligt att köpa. Varför legaliserar de inte drogförsäljning med samma logik - att säljarna är marginaliserade och utnyttjade av kriminella nätverk…
Fast nu var ju det ju att han erkände att han varit på massagesalong, som skribenten jag svarade på vände sig emot.

Beträffande erkännandet av att han betalt kontant för sex fanns det andra bevis för, bankomatuttag 10 minuter innan samt bokföringen i massagesalongen.

Men visst skulle NW blånekat. Är dock tämligen säker på att han hade åkt dit ändå. Antar att han och hans advokat kom överens om detta tillsammans, eftersom erkännandet kom efter en paus i förhöret. Innan dess nekade NW.
Citera
2023-10-26, 16:43
Medlem
IngenKlimatkriss avatar
Niclas Wahlgren alltså? Längesen jag såg eller hörde nåt med honom men efternamnet är ju ett starkt varumärke. Blir spännande att se hur pk-eliten reagerar på detta.
Citera
2023-10-26, 16:45
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
https://www.hant.se/nyheter/ingrosso...te-sex/7708368

Det är ju dock inte så långt ifrån hennes egna erfarenheter dock. Media kan ju spinna detta som om att Wahlgrenarna har något sjukligt sexproblem.

Förövrigt tycker jag att det är sjukt att man inte kan köpa sex. Hade jag kunnat ta en tusenlapp för att runka av nått äckel hade jag lätt gjort det under mina studier. Femdubbla detta belopp och så hade jag radat upp avsugningarna. Helt samtyckligt, win-win.

Ska dock bli intressant att se hur Niklas väljer att agera för detta. Han kan ju vara en del i att förändra vår otroligt förlegade politik, eller om han låter sig kuvas

Haha så betala för fittmassage är okej men att betala för kukmassage är olagligt. Vilket jävla hyckleri.
Citera
2023-10-26, 16:45
Medlem
Hannitys avatar
I Expidition Robinson 1997 fick Martin Melin en liknande sorts massage. Fast av man. Då ansågs det jätteskojigt.
Citera
2023-10-26, 16:46
Medlem
MSchumacher13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tror jag med.
Hände detta i januari 2022? I så fall ligger denna uppsägning helt rätt i tiden...
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-slutar-pa-nrj

Bild från Instagramkontot Brott_och_straff händelse samt en googlebild på NW inklippt. Nog är den picklade bilden på mannen i händelsen rätt lik Google-bilden på NW.
Bild: https://ibb.co/Mp4fCZF
Citera
2023-10-26, 16:47
Medlem
Att ta ut 1000 kr från en bankomat kan väl ändå inte i sig självt innebära att man är skyldig? Måste ha varit bokföringen som vägt tungt samt Swish-transaktion och därtill uttag av 1000 kr som pricken över i:et.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in