2023-10-26, 15:52
Medlem
Citat:
*– Då har det väl varit så att hon har börjat massera på vissa ställen. Och frågat ska du ha massage där också.

Förhörsledaren ber Niclas Wahlgren specificera sig och frågar ”Vart?”

– På könsorgan. Också säger man, eller jag sa väl ”nja”. Också började det, och sen ”okej då”. Åsså gör hon det. Så tycker man inte att det är så kul, så avbryter man och går därifrån..eller..”kul”…man skäms, säger Niclas Wahlgren. -Stoppa Pressarna
Stämmer det att han gjort dessa uttalanden så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Han menar alltså att han i godan tro köpt en vanlig massage, utsatts för någon slags psuedovåldtäkt, sagt ifrån och självmant gått därifrån? Sluta vara en fjolla och stå för dina misstag. Hur kan det vara så tyst om detta i jämförelse med Paolo?
Citera
2023-10-26, 16:00
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
. Hur kan det vara så tyst om detta i jämförelse med Paolo?

You just wait
Citera
2023-10-26, 16:04
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Ja fast bara för att han varit på massage innebär ju inte per automatik att han har köpt en handtralla.

Det är absurt att du lagligt får sälja sex på en massagesalong men att det är olagligt att köpa. Varför legaliserar de inte drogförsäljning med samma logik - att säljarna är marginaliserade och utnyttjade av kriminella nätverk…
Håller med, men riktigt så enkelt är det inte. Ägaren av salongen åker dit för koppleri medan de som utför tjänsterna inte begått något brott, så länge de har uppehållstillstånd osv. Många har dessutom f-skattsedel.
Citera
2023-10-26, 16:06
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripprapporter
Hur torskade han om han inte ens blev påkommen när han var där?

Hans namn fanns i nått slags "register" över kunder som jag förstått det.
Polisen gjorde ju ett tillslag.
Senast redigerad av Mazeppa 2023-10-26 kl. 16:12.
Citera
2023-10-26, 16:18
Medlem
Annika Nisser får ersättning av staten med 189 278 kr.
Niclas betalar 18 000 och skattebetalarna 189 000.
Det är ju rättvist.....
Citera
2023-10-26, 16:24
Medlem
Är detta början på slutet för Ingrosso?

Först Hamasunderskriften och nu detta..
Senast redigerad av Autodidis 2023-10-26 kl. 16:29.
Citera
2023-10-26, 16:25
Medlem
Har jag förstått det rätt att salongen hade ett register där hans namn fanns med pga en swish och sedan nån typ av markering för "extra" som han betalade kontant?

Känns ju inte som jätte mycket att gå på för polisen om han inte hade erkänt det hela.
Citera
2023-10-26, 16:25
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellaah
Det hade inte gått hem bland tittarna. Som sagt, dagens cancel-kultur bland unga människor är riktigt stor. Hon kommer inte kunna nämna Niclas igen om hon vill säkra sitt egna rykte.

https://www.hant.se/nyheter/ingrosso...te-sex/7708368

Det är ju dock inte så långt ifrån hennes egna erfarenheter dock. Media kan ju spinna detta som om att Wahlgrenarna har något sjukligt sexproblem.

Förövrigt tycker jag att det är sjukt att man inte kan köpa sex. Hade jag kunnat ta en tusenlapp för att runka av nått äckel hade jag lätt gjort det under mina studier. Femdubbla detta belopp och så hade jag radat upp avsugningarna. Helt samtyckligt, win-win.

Ska dock bli intressant att se hur Niklas väljer att agera för detta. Han kan ju vara en del i att förändra vår otroligt förlegade politik, eller om han låter sig kuvas
Citera
2023-10-26, 16:26
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autodidis
Är detta början på slutet för Ingrosso?

Vad har hon med det här att göra?
Citera
2023-10-26, 16:26
Medlem
Pernilla Wahlgrens nya show ska heta "Happy Ending"....
Hon döper sin show efter ett olagligt sexköp.
Hur osmakligt är inte det?

Jag gillar henne men en känsla för vad hon gör har hon ju inte alltid.
Som när hon skrev under "Vi kräver" som inte ens nämner det Hamas gjorde.
Citera
2023-10-26, 16:27
Medlem
Tycker gränsen för sexköp borde gå vid massage. Njutning som njutning liksom
Citera
2023-10-26, 16:29
Bannlyst
Nu har Pernilla Wahlgren börjat få kommentarer på sin insta om brorsan gillar horor på Östermalm.
Troligtvis från anonym Flashbackare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in