"?????" På dig själv. Jag sitter inte och F5:ar tråden, jag blev citerad och svarade på det specifika inlägget med infon jag hade sen jag var inne i tråden sist för ca 2 timmar sen. "????" i din morsa.
Jaha, då är Niclas ett desperat äckel. Frågor på det?
Han lär väl inte bli lika hängd som Paolo.R tyvärr....men vad är skillnaden, skillnaden Paolo själv gick ut i media och bad om ursäkt. Men någon ursäkt lär väl knappast vara ngt vi kommer få se från Whalgrenen....
Han lär väl inte bli lika hängd som Paolo.R tyvärr....men vad är skillnaden, skillnaden Paolo själv gick ut i media och bad om ursäkt. Men någon ursäkt lär väl knappast vara ngt vi kommer få se från Whalgrenen....
Om han blir uthängd på bloggbevakning som inte verkar vara nån fans av familjen Wahlgren så kan det bli jobbigt.
Annars kanske det bara stannar på Flashback 😁
Verkligen, han hade lätt kommit undan om han nekat. De kunde ju lika gärna glömt att skriva 50kr eller vad det var på någon lista som då skulle indikera att det inte sålts sex vid hans besök.
Snart börjar väl folk spamma Biancas sociala medier om detta.
Pernilla som hela tiden anspelar på sex.
Bianca som öppet går ut med att hon tycker det är trevligare att ha sex med sig själv.
Benjamin är tvångsrunkare.
Niclas går till horor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!