2025-09-20, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hon sno sina danser och andras citat från TikTok och publicera det som sitt eget.

Skulle jag lägga ut det fy fan vilka påhopp jag kommer få😂😂
Citera
2025-09-21, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Skulle jag lägga ut det fy fan vilka påhopp jag kommer få😂😂
Nej då blir det det himla liv. Jag frågade en sak då blev det himla liv från hennes undersåtar som är helt förblindad av hennes falskhet. Hon vänder även kappan efter vinden så fort det passar henne,
Citera
2025-09-21, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figgaro39
Nej då blir det det himla liv. Jag frågade en sak då blev det himla liv från hennes undersåtar som är helt förblindad av hennes falskhet. Hon vänder även kappan efter vinden så fort det passar henne,
Jag frågade en sak och ellie högg direkt. Känsligt när man skriver sanningen.
Citera
2025-09-21, 13:15
Medlem
På akuten nu.
Ansiktet är fortfarande svullet men inte lika illa som tidigare, men nu rinner det rejält om det och hon är fortfarande röd med skadad, bränd hud.

Hon säger att hon äter antibiotika och haft febern i 9 dagar nu.

Då funderar jag på varför hon inte fått uppföljning tidigare? Går inte feber ner vid infektion på ett par dagar på antibiotika måste man omvärdera för att vara säker på att infektionen minskar och att man inte har fel antibiotika.

Nu har hon väldigt inflammerad hud också, och det kan också ge inflammation, men risken finns nu att infektionen fortfarande är kvar.
Citera
2025-09-21, 13:18
Medlem
Citat:
Jag frågade en sak och ellie högg direkt. Känsligt när man skriver sanningen.

Ja, hon blir väldigt passivt aggressiv när man bara frågar henne om något som inte passar hennes idéer. Ganska osäker och instabil i grunden tror jag. Hon säger själv att hon vet att hon är en foliéhatt och lättlurad, då tänker jag att man får ta ett djupt andetag och lära sig hantera att alla tycker olika. Istället blir hon arg för hon upplever sig ifrågasatt av minsta lilla… Hon vill framstå som trygg och säker, därför hon delar ut ordspråk eller vad hon kallar det. Det är nog mest en fasad.
Citera
2025-09-21, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
På akuten nu.
Ansiktet är fortfarande svullet men inte lika illa som tidigare, men nu rinner det rejält om det och hon är fortfarande röd med skadad, bränd hud.

Då funderar jag på varför hon inte fått uppföljning tidigare? Går inte feber ner vid infektion på ett par dagar på antibiotika måste man omvärdera för att vara säker på att infektionen minskar och att man inte har fel antibiotika.

Nu har hon väldigt inflammerad hud också, och det kan också ge inflammation, men risken finns nu att infektionen fortfarande är kvar.

Gissar på fel antibiotika eller för svag dos. Verkar som hon slutat med zinksalva nu
När det gäller uppföljning efter insatt antibiotika ligger ansvaret hos patienten om den inte blir bättre att höra av sig.
Om det är en fototoxiskreaktion efter uvb behandling ihop med massa kosttillskott och ev annan medicin kan man fråga sig om hon uppgett allt hon tryckt i sig under lång tid innan första Uvb behandlingen?
Citera
2025-09-21, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Gissar på fel antibiotika eller för svag dos. Verkar som hon slutat med zinksalva nu
När det gäller uppföljning efter insatt antibiotika ligger ansvaret hos patienten om den inte blir bättre att höra av sig.
Om det är en fototoxiskreaktion efter uvb behandling ihop med massa kosttillskott och ev annan medicin kan man fråga sig om hon uppgett allt hon tryckt i sig under lång tid innan första Uvb behandlingen?
Konstigt att läkarna och sjukvården duger nu. Innan skulle hon minsann inte göra som läkarna sa.
"Jag lyssnar BARA på vad min homeopat säger"

Vad säger homeopaten nu då?! När hen satt Ellie i denna skiten. Hoppas Ellie lärt sig en läxa av detta. Läkarna vet ju faktiskt bättre än vad en homeopat säger. Att hon inte fattat att denna homepat LURAT henne på så mycket pengar. All preparat hon tryckt i sig, hoppas hon slutar med all skit.
Citera
2025-09-21, 14:26
Medlem
Undrar om hon packat med sig sin kollagenpudding till akuten?
Citera
2025-09-21, 14:40
Medlem
Dessutom tjatade hon i varje vlogg i somras om att hon inte fick vistas i solen. För att sen gå på Uvb behandling hon stått i kö till i 6 månader! Herregud vad blinda hennes följare är. Kommentarsfältet dryper av ”tårar dom rinner, finaste vad du kämpar lider” lite äckligt faktiskt. Har dom inget minne alls för vad hon sagt innan?
Citera
2025-09-21, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Dessutom tjatade hon i varje vlogg i somras om att hon inte fick vistas i solen. För att sen gå på Uvb behandling hon stått i kö till i 6 månader! Herregud vad blinda hennes följare är. Kommentarsfältet dryper av ”tårar dom rinner, finaste vad du kämpar lider” lite äckligt faktiskt. Har dom inget minne alls för vad hon sagt innan?

Ellie ljuger så mycket. Sen glömmer hon bort vad hon själv sagt i tidigare videor. Så är det med mytomaner att de glömmer vad de sagt.
När jag påpekade det så gick hon upp i affekt direkt: "det har jag aldrig sagt!"
Nehe, det finns ju i dina tidigare vloggar.

När hon sa att hon inte tålde värme, sen gick hon och köpte sig en bastu och satt och gassade i den värmen varenda kväll.
Citera
2025-09-21, 15:19
Medlem
Citat:
Ellie ljuger så mycket. Sen glömmer hon bort vad hon själv sagt i tidigare videor. Så är det med mytomaner att de glömmer vad de sagt.
När jag påpekade det så gick hon upp i affekt direkt: "det har jag aldrig sagt!"
Nehe, det finns ju i dina tidigare vloggar.

När hon sa att hon inte tålde värme, sen gick hon och köpte sig en bastu och satt och gassade i den värmen varenda kväll.

Ja hon tålde inte värme och svett sade hon, nej, eksem brukar ju bli värre av fukt, sen köpte hon bastun och skulle plötsligt svettas ut gifter….

Undrar vem som lurade på henne att köpa en bastu. Homeopat det också? Jag säger inte att alla homeopater är skit men ska man gå till en homeopat och inte bli totalt lurad måste man vara källkritisk och stark i sig själv. Ellie som säger sig vara naiv och ”tror på allt alla säger till mig” är ett lätt offer.

Undrar hur mycket pengar hon lagt ut på skit som gjort henne sjukare?
Citera
2025-09-21, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
På akuten nu.

Hade hon inte en vlogg när hon var på akuten sist? Den verkar vara borta nu . En kvinna ifrågasatte hennes val om att stanna inne eller åka hem.. hittar nu inte den bloggen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in