2025-09-10, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Gud vad kvinnorna höjer Ellie till skyarna. Äckligt att läsa det.. tycker det är fult att hon stjäl från andra och påstår hon har skrivit själv.

Hon låter ju sina barn äta skiten hon bojkottar.. men det är väl för att hon själv ska kunna äta 🤣🤣

Undrar hur mycket nej hon säger till Mellon. Tycker han är så bortskämd ...
Fattar inte vad Stefan ser hos henne, nördar in sig på nya saker ofta..

Ja. Så lättlurade. Helt otroligt att se. Det gör ont i mig.
Hoppas någon säger till om att hon stjäl ifrån TikTok.

Ja, Mellon lever på nuggets och köpta pannkakor. Väldigt nyttigt. Nej. Inte klokt. Och en massa godis och dricka. Hon kan inte säga nej till han.
Citera
2025-09-10, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Ja. Så lättlurade. Helt otroligt att se. Det gör ont i mig.
Hoppas någon säger till om att hon stjäl ifrån TikTok.

Ja, Mellon lever på nuggets och köpta pannkakor. Väldigt nyttigt. Nej. Inte klokt. Och en massa godis och dricka. Hon kan inte säga nej till han.
Hon får väl börja göra egen blodpudding till Mellon för i köpta är det rapsolja.
Citera
2025-09-10, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Hon får väl börja göra egen blodpudding till Mellon för i köpta är det rapsolja.

Hon orkar väl inte göra egen mat till Mellon. Bättre köpa Willys chicken mc nuggets som innehåller en massa skit.

Undrar oxå över deras mat rutiner.. de verkar aldrig sitta ihop och äta. Ellie står alltid och äter vid köksbänken lipsillen äter vid tv jämt.

Likaså hon dom aldrig kunde äta kokhett mat äter nu med glädje den kokheta maten🤣🤣
Citera
2025-09-10, 09:55
Medlem
Citat:
Hon orkar väl inte göra egen mat till Mellon. Bättre köpa Willys chicken mc nuggets som innehåller en massa skit.

Undrar oxå över deras mat rutiner.. de verkar aldrig sitta ihop och äta. Ellie står alltid och äter vid köksbänken lipsillen äter vid tv jämt.

Likaså hon dom aldrig kunde äta kokhett mat äter nu med glädje den kokheta maten🤣🤣

Innan Mellon föddes och efter också så åt de stora killarna inne på sina rum. De åt endast ihop vid jul och nyår. Fin sammanhållning i den familjen.......
Tycker så synd om de stora killarna som blev så försummade när Mellon kom. Tragiskt att Wiktor hamnade i de kriminella gängen. Inte konstigt egentligen när han inte haft en vuxen som brytt sig. Han har ju ingen pappa och Ellie har bara brytt sig om Mellon. Mellankillarna har ju sin pappa som verkar vara en stabil vuxen..
Citera
2025-09-10, 11:21
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
I hennes värld är allt möjligt 🤣🤣🤣

På tal om att hon är i gång o jobbar… undrar hur länge det tar innan hon hittar en ny ursäkt till att inte jobba.. o undrar vad hon kommer att ursäkta det med 🙄

Haha tänk att jag förstod att hon inte skulle bli långvarig på jobbet när jag skrev detta den 31/8

https://postimg.cc/mhwwtMsm
Citera
2025-09-10, 11:28
Citat:
Haha tänk att jag förstod att hon inte skulle bli långvarig på jobbet när jag skrev detta den 31/8

Ja herregud hur många pass jobbade hon? Två va? Jösses vilken människa! Gå till en hudläkare och gör som dom säger för fasen.
Citera
2025-09-10, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Innan Mellon föddes och efter också så åt de stora killarna inne på sina rum. De åt endast ihop vid jul och nyår. Fin sammanhållning i den familjen.......
Tycker så synd om de stora killarna som blev så försummade när Mellon kom. Tragiskt att Wiktor hamnade i de kriminella gängen. Inte konstigt egentligen när han inte haft en vuxen som brytt sig. Han har ju ingen pappa och Ellie har bara brytt sig om Mellon. Mellankillarna har ju sin pappa som verkar vara en stabil vuxen..

Jag och sonen äter inte alltid ihop..men fyra ggr per vecka har jag sagt att det ska ske.

Man kan inte försumma sina barn bara för de får ett syskon.

Det är 13 år mellan mina men min dotter fick vara med när hon ville . Sedan hade vi kvällarna ihop..

Synd att pojken hennes blivit kriminell men hon skyller väl på diagnoser som de har ( har för mig att de har det). Tycker Ellie daltar med Mellon och skämmer bort honom.

Hon kommer få ett helvete när jag börjar vilja ha mer och mer saker..

Jag bestämde redan när min son var liten att han inte skulle bli en ligist som tre av mina vänners söner blivit..

Min son och jag har bra relation o jag och tösen med...
Citera
2025-09-10, 17:45
Medlem
Citat:

Då kommer väl en ny tiggeri runda snart 😉. Jag kan inte sjukskriva mig för jag är egen företagare. Undrar om hon skattar på alla armband, gofoundme och kombucha hon säljer.
Citera
2025-09-10, 18:03
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Då kommer väl en ny tiggeri runda snart 😉. Jag kan inte sjukskriva mig för jag är egen företagare. Undrar om hon skattar på alla armband, gofoundme och kombucha hon säljer.

Hon är ”låg”… det var ju oxå väntat… 🙄
Citera
2025-09-10, 22:57
Medlem
Citat:

Hon verkar inte vilja ha jobb.. fan hon ser förjävligt ut och det är tack vare zinkpastan..
Citera
2025-09-11, 06:56
Medlem
Citat:
Hon verkar inte vilja ha jobb.. fan hon ser förjävligt ut och det är tack vare zinkpastan..

Nej hon verkar inte vilja jobba. Då får hon panik och blir jättestressad. Känns det som.

Hon har nu börjat att åka och sitta i sollampa några minuter per dag tror jag det var. Nu vet inte jag riktigt hur ofta. Och om det heter sollampa. Och jag såg en bild på henne och det ser ut som hon har världens brännskador i ansiktet.

Såg jätte otäckt ut.
Citera
2025-09-11, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Nej hon verkar inte vilja jobba. Då får hon panik och blir jättestressad. Känns det som.

Hon har nu börjat att åka och sitta i sollampa några minuter per dag tror jag det var. Nu vet inte jag riktigt hur ofta. Och om det heter sollampa. Och jag såg en bild på henne och det ser ut som hon har världens brännskador i ansiktet.

Såg jätte otäckt ut.

Nej, hon solade några sekunder första gången bara. Man brukar inte sola flera minuter när man gör ljusbehandling hos läkare. Det gör man ett par gånger i veckan som mest och det är en speciell sorts lampa. Ljusbehandling kan man få för svårare psoriasis och eksem.

Ja, det ser ut som att hon svällt upp och blivit riktigt röd igen, hennes hud är väldigt inflammerad.
De borde ge henne medicin mot nervsmärta iallafall, för det där gör jätteont och med tanke på alla sår hon haft är nog hennes nerver i huden överaktiverade eller skadade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in