Citat:
Ursprungligen postat av
Eg0x3
På insta ber hon alla sluta skrämma henne o så berättar hon att hon ska få börja med medicinen på måndag o även påbörja en smärtplanering… o så avslutar hon med att hon har lagat leverpastej i dag o bakar bröd…
Lite förbryllande att hon fixar att stå i köket med sådan smärta som t o m kräver smärtplanering.
Lika förbryllande är det när hon säger att hon varit till vården så många ggr, varit till akuten så många ggr, ringt 1177 ta mig tusan hela tiden… hon som tydligt deklarerat att vården är skit o att hon ska läka inifrån med bra kost… hycklare!
Allt detta säger hon med gråten i halsen.
Nej jag kan inte tycka synd om henne i dag heller.
"Jag litar bara på vad min homeopat säger"
Det har hon sagt i flera vloggar och på insta.
"Jag ska läka inifrån och inte ta några läkemedel eller kortison"
Ta din kortison och medicin och sluta med att provocera fram reaktioner och den ständiga sökandet efter uppmärksamhet.
Ja du kan få sepsis av betydligt mindre sår. Och det kan gå fort. Inom 24 timmar så kan du ligga på bårhuset! Tänk på dina ungar nån gång! Vill du inte se Mellon växa upp? Utsätta även honom för trauman som du gjort mot din trio. Familjehem är vill inget man vill önska sina barn. Finns många bra familjehem men också några dåliga. Stefan kan inte ta hand om Mellon då han jobbar borta i veckorna. Hans bio pappa har han aldrig fått träffa.
Väx upp Ellie och bete dig som en vuxen och sluta med ditt skadebeteende.