2026-08-30, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Dök upp en gammal vlogg för mig ”Varför valde jag inte abort?” där hon berättar att de gemensamt bestämt att ha barnet och att hon inte skulle vara ensam i det, men några veckor senare ändrade han sig och ville inte vara delaktig och ville att hon skulle göra abort. Och hon sa att hon tyckte han var omogen som ändrade sig i en sån här sak och ännu värre försökte få henne att göra abort, och att hon älskade barnet i magen.

Sorgligt att växa upp där en förälder önskade att man aborterats. Fy fan.

Sorgligt är det verkligen. Och helt otroligt hål i huvudet att man låter nåt sånt ligga kvar. Hon säger att hon spelar in för sina barn (varför skulle M vilja se det där?). Men tänker hon på att andra ser videorna och att det kan bli väldigt jobbigt för M om nån ser detta och påpekar det för honom.
Citera
2026-08-31, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll
Sorgligt är det verkligen. Och helt otroligt hål i huvudet att man låter nåt sånt ligga kvar. Hon säger att hon spelar in för sina barn (varför skulle M vilja se det där?). Men tänker hon på att andra ser videorna och att det kan bli väldigt jobbigt för M om nån ser detta och påpekar det för honom.
För det är en så dålig efterhandskonstruktion som hon använder som en ursäkt för att hon gör youtube… men varför behövs det ens ursäktas?

Har för mig att det var någon av hennes äldre barn som tyckte att hon skulle ha youtube, och då började hon med det.

Det är ju mycket med barnen som inte borde varit med för alla att se. Ofta ganska naturliga saker och situationer men som man inte bör visa upp för alla på nätet.
Citera
2026-08-31, 18:54
Medlem
Nu handlas det, när det trillat in lite pengar på kontot.

Synd att hon inte fick ett annat samarbete, finns ju viktigare saker att ta itu med än altanen.
Har för övrigt aldrig sett henne använda Västerbottensåpa, ingen rengöring alls faktiskt!
Citera
2026-08-31, 19:05
Medlem
Men uuuuuuusch! 🤮
Springer runt på Dollar och provar en massa diadem 🤢 Lämnar hudflagor till nästa köpare 😵‍💫
Citera
2026-08-31, 19:22
Medlem
Hon säger att hon brukar använda såpan när han städar och när hon tvättar. Fast hon använder ju bara de verkningslösa tvättarken. Sån mytoman alltså. Hon har aldrig använt dessa produkter.

Hur ohygieniskt att använda diadem i butiken. Fyfan.
Citera
2026-08-31, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Men uuuuuuusch! 🤮
Springer runt på Dollar och provar en massa diadem 🤢 Lämnar hudflagor till nästa köpare 😵‍💫
Precis vad jag tänkte och inte tvättar hon håret heller dessutom vätskar bakom öronen…. Nää fy fan
Citera
2026-08-31, 21:06
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Precis vad jag tänkte och inte tvättar hon håret heller dessutom vätskar bakom öronen…. Nää fy fan
Alltså gör folk så tänkte jag när jag så vloggen. Så jäkla äckligt. Men här är det iallafall ett gäng som också reagerar. Såklart Ellie skiter i att andra ska köpa dom sen och sätta i håret på sina barn.... 😵‍💫
Sån tur att hon fick mer legoblommor att dra hem och sätta upp någonstans så det ser ännu rörigare ut
Är det någon som tycker det är kul att se på när hon pusslar?? Seriöst...!
Citera
2026-08-31, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Alltså gör folk så tänkte jag när jag så vloggen. Så jäkla äckligt. Men här är det iallafall ett gäng som också reagerar. Såklart Ellie skiter i att andra ska köpa dom sen och sätta i håret på sina barn.... 😵‍💫
Sån tur att hon fick mer legoblommor att dra hem och sätta upp någonstans så det ser ännu rörigare ut
Är det någon som tycker det är kul att se på när hon pusslar?? Seriöst...!
Ja men precis och ja hon bryr sig inte. Vem bryr sig om hennes barnsliga legotrams. Hon borde ta tag i sitt hem och barn i stället.
Citera
2026-08-31, 22:05
Medlem
MissFitt73s avatar
Hennes tillgjorda flin.
Blir så full i skratt när jag ser vad hennes märke heter. Alla hennes följare som inte reagerar på dålig svenska måste alla vara avhoppare eller gått i särskolan.
Citera
2026-08-31, 22:17
Medlem
MissFitt73s avatar
Nu kommer alla avsnitt handla om shopping framöver. Hoppas hon inte gnäller och tigger sen igen.
Citera
2026-08-31, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Hennes tillgjorda flin.
Blir så full i skratt när jag ser vad hennes märke heter. Alla hennes följare som inte reagerar på dålig svenska måste alla vara avhoppare eller gått i särskolan.
👍😂
Citera
2026-08-31, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Hennes tillgjorda flin.

Så bara för att någon har gått i särskola så är de dumma i huvudet eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in