2026-09-02, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Men var det den äldsta killen som var med i costco vloggrn? Blandar ihop dem.
Persimon kallar hon platta persikor. Persimon är sharon frukt. Även kallad kaki.
Ja, det är äldsta, blir 20 i år. (Men det är väl bara 1-2 år mellan varje son, av de tre).

I hennes bok skrev hon att hon inte var allmänbildad.
Citera
2026-09-03, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Ja, det är äldsta, blir 20 i år. (Men det är väl bara 1-2 år mellan varje son, av de tre).

Men se där, hon kan säga sanningen om någonting 😉🫣
Citera
2026-09-03, 10:04
Avslutad
Citat:

Ok tack
Citera
2026-09-03, 12:24
Avslutad
Citat:

Om han nu var med till costco kunde dom inte passat på att fylla upp med varor till sonen. När man är 20 har man inte så fett med pengar. Ellie verkar ju ha deg iallafall. Snålt som sjutton.
Citera
2026-09-03, 12:37
Medlem
Citat:
Om han nu var med till costco kunde dom inte passat på att fylla upp med varor till sonen. När man är 20 har man inte så fett med pengar. Ellie verkar ju ha deg iallafall. Snålt som sjutton.

Jag tänkte samma hela tiden
Citera
2026-09-03, 13:38
Medlem
Citat:

Ja, jag trodde han skulle handla också.

Men sen vet jag inte om han har dåligt med pengar när de bor i en bostadsrätt. De kanske har bra jobb både han och flickvännen. Men som mamma/pappa hade man ju ändå handlat något.
Citera
2026-09-03, 14:24
Medlem
Citat:

Men sen vet jag inte om han har dåligt med pengar när de bor i en bostadsrätt. De kanske har bra jobb både han och flickvännen. Men som mamma/pappa hade man ju ändå handlat något.
Kanske hyr i andra hand?
Citera
2026-09-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Kanske hyr i andra hand?

Bör ju ändå vara ganska dyrt.
Citera
2026-09-03, 14:56
Medlem
Citat:

Med tanke på hans förflutna så har jag svårt att tro att han tjänar några stora summor.
Citera
2026-09-03, 15:24
Medlem
Citat:
Som sagt hennes ego är gigantiskt!
Citera
2026-09-03, 15:29
Medlem
Nu har hon värsta utläggningen på insta att man minsann ska bete sig på nätet. Att man ska vara en förebild.
Är hon en förebild inför andra och främst för respekt för sina egna barn när hon går runt och visa röven på youtube. När hon tejpar brösten med silver tejp. När hon rapar rakt in i kameran. Hon ÄLTAR sin TSW VARENDA DAG. Hur kul är det för andra och för hennes barn.

Kul för Mellon när hon visar upp sin röv för beskådning på youtube. Tänk om barn med föräldrar ser det på skolan. Även lärare. DET ÄR RESPEKTLÖST.

När hon la ut att Mellon sparkade hunden?!!!
Citera
2026-09-03, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Nu har hon värsta utläggningen på insta att man minsann ska bete sig på nätet. Att man ska vara en förebild.
Är hon en förebild inför andra och främst för respekt för sina egna barn när hon går runt och visa röven på youtube. När hon tejpar brösten med silver tejp. När hon rapar rakt in i kameran. Hon ÄLTAR sin TSW VARENDA DAG. Hur kul är det för andra och för hennes barn.

Kul för Mellon när hon visar upp sin röv för beskådning på youtube. Tänk om barn med föräldrar ser det på skolan. Även lärare. DET ÄR RESPEKTLÖST.

När hon la ut att Mellon sparkade hunden?!!!
Alla ska uppföra sig utom hon… upprepar igen gigantiskt ego 🤪😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in