2026-08-31, 23:11
Medlem
Blir så äcklad av hennes mat. Alltid massa vatten i allt, till och med äggröran badar i vatten. ”Oj för mycket salt”… Ja, men salt är också den enda kryddan du använder… Allt ser så smaklöst ut. Borde inte bry mig men jag är så känslig när det gäller mat att jag kan må illa av att bara titta på mat jag tycker är äcklig. Och hennes mat ser alltid smaklös ut och äcklig konsistens, antingen inte färdigt eller bränt.

Hon bara ”Stefan var skeptisk”, eller hur hon sade, till det hon skulle laga, men hon sa att det här är jättegott. Ja, jag skulle också vara skeptisk till hennes mat. Haha.
Senast redigerad av PamBam 2026-08-31 kl. 23:24.
Citera
2026-08-31, 23:22
Medlem
cordelias avatar
Eh… Ja?
Citera
2026-08-31, 23:55
Medlem
[quote=MissFitt73|95821616]
Hennes tillgjorda flin.
Blir så full i skratt när jag ser vad hennes märke heter. Alla hennes följare som inte reagerar på dålig svenska måste alla vara avhoppare eller gått i särskolan.

Så menar att alla som gått i särskola är dumma i huvudet? Tror nog dom är smartare än dej som det verkar.
Citera
2026-09-01, 05:26
Medlem
[quote=Smultrondagg11|95822433]
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Hennes tillgjorda flin.
Blir så full i skratt när jag ser vad hennes märke heter. Alla hennes följare som inte reagerar på dålig svenska måste alla vara avhoppare eller gått i särskolan.

Så menar att alla som gått i särskola är dumma i huvudet? Tror nog dom är smartare än dej som det verkar.

De flesta av hennes följare är inte dumma. Lättlurade och naiva skulle jag tro och det har inget med dumhet att göra.
Citera
2026-09-01, 08:15
Medlem
[quote=FarmorRex|95823046]
Citat:
Ursprungligen postat av Smultrondagg11

De flesta av hennes följare är inte dumma. Lättlurade och naiva skulle jag tro och det har inget med dumhet att göra.
Det har mer med att göra att dessa följare inte har en egen identitet och dessutom inte använder hjärnan till vad den ska användas till dvs tänka
Citera
2026-09-01, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Blir så äcklad av hennes mat. Alltid massa vatten i allt, till och med äggröran badar i vatten. ”Oj för mycket salt”… Ja, men salt är också den enda kryddan du använder… Allt ser så smaklöst ut. Borde inte bry mig men jag är så känslig när det gäller mat att jag kan må illa av att bara titta på mat jag tycker är äcklig. Och hennes mat ser alltid smaklös ut och äcklig konsistens, antingen inte färdigt eller bränt.

Hon bara ”Stefan var skeptisk”, eller hur hon sade, till det hon skulle laga, men hon sa att det här är jättegott. Ja, jag skulle också vara skeptisk till hennes mat. Haha.
Ja maten är färglös, inga kryddor och måste va slabbig i konsistensen. Tänk dig broccoli kokt i 30 min🤮 alla vitaminer dessutom bortkokta . Hon är ett jävla skämt. Av vilken anledning häller man vatten i äggröra ? 😂
Citera
2026-09-01, 08:29
Medlem
Konstigt av det företaget som hon ska göra sammarbetet med. Att de vill göra sammarbete med Sveriges största skitgris. De kan inte kollat hennes youtube. Utan det är ju bara ett sammarbete på instagram som hon sa. Ellie är ingen man vill blir kopplad till om man ska sälja städprodukter.
Citera
2026-09-01, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Konstigt av det företaget som hon ska göra sammarbetet med. Att de vill göra sammarbete med Sveriges största skitgris. De kan inte kollat hennes youtube. Utan det är ju bara ett sammarbete på instagram som hon sa. Ellie är ingen man vill blir kopplad till om man ska sälja städprodukter.
👍😂😂😂😂😂
Citera
2026-09-01, 11:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll
Så bara för att någon har gått i särskola så är de dumma i huvudet eller?
Kanske inte skulle säga dum i huvudet. Men en lägre intelligens har man. Det var dumt att skriva särskola eftersom det inte är nåt negativt. Men hennes följare har definitivt inte alla hästar hemma.
Citera
2026-09-01, 11:03
Avslutad
[quote=FarmorRex|95823046]
Citat:
Ursprungligen postat av Smultrondagg11

Ja jag vet inte? Kan tänka mig att det är lite både ock?
Citera
2026-09-01, 11:08
Avslutad
Citat:
Hennes tillgjorda flin.

Går man på särskola och har en utvecklingsstörning har man en iq under 85. Jag drog en parallell till hennes följare. De är blåögda, lättlurade. Kan inte stava och utrycka sig. Det var dumt att skriva särskola som parallell.
Citera
2026-09-01, 12:21
Medlem
Citat:
Hennes tillgjorda flin.

Trycket på framsidan sitter felplacerat , skulle sitta högre upp , det kommer inte synas när folk rör armarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in